Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135916
Przeczytał: 62 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:15, 24 Wrz 2008 Temat postu: Media tradycyjne umierają! |
|
|
Taką tezę sformułował Simon Silvester, guru marketingu interaktywnego, podczas konferencji Digital Day. Przedstawiono również wyniki badań dotyczące rozpoznawalności marek i usług internetowych. Wskazują one jednoznacznie, że marka Wirtualnej Polski ma silną pozycję i plasuje się na 3. miejscu, a jej potencjał ciągle rośnie.
W pierwszej trójce miejsca zajęli: allegro.pl, google.pl oraz wp.pl. Badania zostały przeprowadzone pod koniec ubiegłego roku, dlatego w zastawieniu nie pojawia się marka naszej-klasy.pl, która notowana byłaby teraz bardzo wysoko.
Zdaniem specjalistów najważniejszymi elementami zbudowania silnej marki są: - wyróżnialność – obejmuje nasz produkt, który uznaje się za unikalny i ciekawy; - zapotrzebowanie – pojawia się, gdy konsument zgłasza popyt na dany produkt internetowy; - szacunek – pojawia się w chwili zadowolenia klienta z dostarczanych usług czy produktu; - wiedza – jest to ostatni element budowania marki, możemy mówić o nim, gdy produkt lub marka zaczyna być częścią życia konsumenta, a on często wraca do jego nazwy.
Zdaniem Silvestra dokładnie widać to w opublikowanych dzisiaj wynikach badań. Respondenci wśród najsilniejszych marek internetowych w Polsce wskazali Google, Skype, Gadu-Gadu, Allegro i Wikipedię, lista internautów wyglądała nieco inaczej i dodatkowo wymieniano Grono.net.
>>>>>
Potwierdzeniem tezy Silvester’a jest fakt, że dynamika wzrostu wersji elektronicznych jest dużo wyższa niż pierwotne wersje papierowe.
Marki internetowe rozwijają się coraz szybciej. Yahoo stało się światową marką w ciągu dwóch lat, MySpace i YouTube potrzebowały już dużo mniej czasu, aby stać się powszechnie rozpoznawalne. Branża marketingowa nie może zostać wobec tego faktu obojętna - podsumowuje Beata Mońka, prezes Young&Rubicam Brands, realizującej badanie BAV.
>>>>
No nas to akurat cieszy bo media w Polsce po 89 to byla zwyrodniala karykatura...
>>>
W ostatnich latach XX wieku wycięto miliard drzew, aby wyprodukować papier i wydrukować na nim reklamy. Zużyto 2 miliardy litrów oleju do produkcji energii zasilającej odbiorniki TV podczas przerw reklamowych. Przerażający jest fakt, że większość tych drzew i oleju zwyczajnie zmarnowano, gdyż większość tych reklam nigdy nie trafiła do właściwego odbiorcy – napisał Silvester w swojej książce „How to think Digital” przekonując, że marketing internetowy to przyszłość biznesu.
>>>>
No ba!
A co tam reklamy!Ile lasow wycieto u nas na Wyborcza!I co tam reklamy...Jakie tresci do glow wpajal Michnik i ilu degeneratow ludzi zniszczonych zagubionych wyprodukowal!
Tak wyglada po prostu zlo!
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135916
Przeczytał: 62 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:10, 05 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Nie żyje Jacek Mojkowski, redaktor naczelny "Forum". Miał 61 lat
akt. 5 lipca 2015, 13:57
Nie żyje Jacek Mojkowski, redaktor naczelny dwutygodnika "Forum". Miał 61 lat. Pracował m.in. w "Życiu Warszawy" i w "Polityce". "Czynny, aktywny, energiczny niemal do ostatnich chwil swego życia" - wspominają go współpracownicy.
Jacek Mojkowski urodził się w 1954 roku, studiował handel zagraniczny w SGPiS (obecnie SGH), potem przez dziewięć lat pracował w dzienniku "Życie Warszawy" m.in. jako dziennikarz miejski, a od 1986 roku w "Polityce".
Zajmował się głownie problematyką ekonomiczną, był świetnym reporterem i publicystą, przez pewien czas kierował też działem politycznym i ekonomicznym.
Mojkowski był też wiceprezesem zarządu spółki wydającej "Forum" i "Politykę", dziennikarzem udzielającym się na wielu polach - był m.in. stałym gościem Wiktora Legowicza w audycji "Informator ekonomiczny" w radiowej "Trójce". Był komentatorem telewizyjnych stacjach ogólnopolskich. Współtworzył "Na scenie i za kulisami" w Telewizji Nasza (1996-1998) oraz program "Raport" w TVP 2.
Redaktorem naczelnym "Forum" został w roku 2001. "Polityka" przejęła wówczas ten wydawany od 1965 roku tygodnik przedruków prasy zagranicznej, który w PRL cieszył się wielką i zasłużona renomą, a w nowych czasach, w warunkach politycznego i kulturalnego otwarcia na świat, zaczął tracić popularność.
- Jacek, z właściwą sobie pasją i energią, czynił wszystko, by tchnąć w "Forum" nowe życie. Tygodnik zmienił formułę - stał się pismem kolorowym, bogato i ciekawie ilustrowanym, jego Redaktor starał się o możliwie ciekawy i różnorodny dobór tekstów, dbając przy tym o to, co w tradycji "Forum" było tak istotne - by pismo dostarczało ważnych informacji i komentarzy z najlepszych zagranicznych źródeł - podkreśla dyrektor wydawniczy "Polityki" Piotr Zmelonek.
- W warunkach współczesnej konkurencji i dostępności wszelkiej informacji starania o utrzymanie pozycji pisma, które Jacek zawsze traktował jako ważną instytucje polskiego życia politycznego i kulturalnego, wymagało ogromnego wysiłku. Tym bardziej, że Jacek od pewnego już czasu zmagał się z niezwykle ciężką chorobą. Z podziwem patrzyliśmy, jak pracuje, walcząc z jej nawrotami. Jacek odszedł, ale pozostawił po sobie coś niezwykle ważnego - wiele roczników pisma, które na trwałe zapisało się w historii polskiej prasy - mówi dyrektor wydawniczy "Polityki".
...
Emerytury nie doczekał. Z tego co pamiętam to był dość skromny... Każdy odejdzie. Memento mori... Media zachowują się tak jakby miały żyć wiecznie.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group cbx v1.2 //
Theme created by Sopel &
Programy
|
|