Forum Religia,Polityka,Gospodarka Strona Główna
Thorgal - Pan Lodowego Ogrodu.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Religia,Polityka,Gospodarka Strona Główna -> Tam gdzie nie ma już dróg...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 135926
Przeczytał: 60 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:36, 08 Mar 2024    Temat postu: Thorgal - Pan Lodowego Ogrodu.

No ale pojechali!

Powstają gry o o Panu Lodowego Ogrodu i Thorgalu. Polskie studio chce powalczyć z Wiedźminem 4

Aktualizacja: Studio Mighty Koi podzieliło się pierwszymi trailerami Nocnego Wędrowca i Thorgala. To zwiastuny filmowe, bez gameplayu, ale trzeba przyznać, że wyglądają ciekawie.

 Stosunkowo nowe warszawskie studio Mighty Koi przedstawiło swoje dwa debiutanckie projekty. To gry oparte o komiksy o Thorgalu oraz cykl powieści „Pan Lodowego Ogrodu” autorstwa Jarosława Grzędowicza. Oba projekty są w fazie przedprodukcyjnej, ale zespół pochwalił się garścią informacji i grafikami.

Mighty Koi chce „udowodnić, że Wiedźmin nie jest jedyną polską historią fantasy, która może zawojować świat”. Obie gry mają być na poziomie „AA+/AAA”. Powstają na Unreal Engine 5 uzupełnionym o autorskie rozszerzenia i przy wykorzystaniu nowoczesnych rozwiązań, jak fotogrametria i sztuczna inteligencja.


Mighty Koi szacuje, że na gry trzeba będzie poczekać jeszcze 2 lub 3 lata. Platformy docelowe to PC, PlayStation 5 i Xbox Series X/S.

....

Ale ambitni! Tak przywalić z nienacka! Wróciłem z Drogi Krzyżowej i oczywiście bo zawsze po trudach Bóg daje wytchnienie a u mnie nie tylko chodzi o pójście do kościoła tylko bardziej o nastrój smutku i cierpienia który Bóg daje wszystkim którzy są blisko Niego ... i czekała na mnie taka nowina która jest oczywiście prezentem dla każdego kto lubi komiks gry i literaturę! Świetnie! Po prostu tego brakuje aż się prosi!


Thorgal to gra inspirowana kultowym komiksem

Thorgal ma być grą przygodową z elementami RPG. Twórcy mają ambitne plany i, jak sami twierdzą, produkcja „może stanowić mocną konkurencję dla Wiedźmina 4”.

Thorgal jest ukazującym się od 1977 roku komiksem autorstwa polskiego rysownika Grzegorza Rosińskiego i belgijskiego scenarzysty Jeana Van Hamme’a. Został przetłumaczony aż na 18 języków. Głównym bohaterem jest tytułowy Thorgal Aegirsson, utalentowany łucznik i wojownik, który chroni swoją rodzinę przed niebezpiecznymi ludźmi i bogami.

Produkcja będzie grą przygodową z elementami RPG. „Wcielimy się w niej w rolę głównego bohatera i przeżyjemy razem z nim wiele znanych z komiksów przygód, napotykając niebezpiecznych bandytów, groźne potwory i wszechmocnych bogów - ale też i potężnych sojuszników”.

....

Jak już to wszechmocny może być tylko Jeden Bóg na mocy logiki ten sam co w Biblii... Bogowie tego typu conw tym komiksie mogą być potężni. I tak powinno być napisane. Z Wszechmocnym zero szans na zwycięstwo Surprised))) Zresztą od razu Bóg się do mnie odzywa że jest Miłością i ,zwycięstwo nad Nim' co innego znaczy. Ale nie będę rozwijał!

Tu pytanie czy granie tylko Thorgalem nie psuje? Trzeba kilka postaci plus własny kreator postaci. Plus opcja że Thorgal towarzyszy nam jako postać sterowana AI. W ogóle jak pokazuje MM najlepiej drużyna i że 4 postaci.

Thorgala znam od podstawówki jeszcze w PRL!!! Tak nieszczęsny Relax... i nieporównanie bardziej pozytywnie go odbieram niż popsuty przez autora Wiedźmin którego od nowa bym napisał nawet zaczalem...

Nocny Wędrowiec, czyli gra na podstawie Pana Lodowego Ogrodu

Nocny Wędrowiec (gra bazująca na Panu Lodowego Ogrodu) ma być miksem soulslike'a, RPG i gry przygodowej.

„Pan Lodowego Ogrodu” to czterotomowy cykl powieści z pogranicza dark fantasy i science-fiction. Autorem jest Jarosław Grzędowicz, jeden z najpopularniejszych polskich pisarzy zajmujących się fantastyką.

„Mighty Koi chce zaoferować graczom porywającą rozgrywkę w stylu soulslike z elementami RPG i gry przygodowej, opartą na dynamicznym i innowacyjnym systemie walki”. Wcielimy się w protagonistę powieści, Vuko Drakkainena. To najemnik i doświadczony wojownik wysłany na planetę Midgaard w celu odnalezienia zaginionej ekspedycji naukowej.

W pracach nad Nocnym Wędrowcem konsultacji udziela sam Jarosław Grzędowicz, a patronatu udziela wydawnictwo Fabryka Słów. Twórcy obiecują, że „dołożą wszelkich starań, by rozgrywka najpełniej oddawała ducha i klimat powieści”.

....

No oczywiście znam. To soulslike to bez przesady żeby nie był klon Dark Souls. Jednak chodzi o coś nowego.
Rozumiem że jest tu plan. Najpierw odnieść sukces na znanym na całym świecie Thorgalu a potem gdy będą chcieli więcej podsunąć druga grę i przy okazji wypromowac uniwersum Grzedowicza... Bardzo ciekawy plan!


Skąd się wzięło Mighty Koi?

Warszawskie Mighty Koi powstało w 2022 roku, a Nocny Wędrowiec i Thorgal to ich debiutanckie projekty. Studio ma ambicje „zatrząść międzynarodową branżą gamingową, łącząc w swoich projektach kreatywność międzynarodowego zespołu z doświadczeniem profesjonalistów ze świata gier oraz nowych technologii, takich jak fotogrametria czy AI”.

Zespół składa się aktualnie z ponad 100 osób, ale do końca roku liczba ma się podwoić, a do prac mają zostać zaangażowane zewnętrzne studia.

Szeregi ekipy zasilają byli pracownicy Bandai Namco, From Software, Wargaming, Konami, Square Enix i Ubisoftu.

Przemysław Wańtuchowicz Deputy Editor

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników.

....

Hoho no jaka ambicja. Zawracam uwagę 200 ludzi! Zobaczcie jaką trzeba mieć obecnie firmę żeby wejść na rynek gier na poważnie.

A jak tam wykop?

Kurczę, takie czasy nastały, że wszelakie platformy kręcą już chyba wszystko. Może w końcu doczekam się serialu o Thorgalu.
BTW, na tych grafikach Kriss de Valnor (bo zakładam, że to ona) wygląda trochę za staro a Thorgal zbyt lalusiowato.
8 godz. i 20 min temu via Wykop 4 SamVimes

...

No tak widać. Zbyt przeciętnie nie lalusiowato. Gdy w grze aż tnie brzytwa ta postać. I tu przypominam. Czasy gdy arcymistrzowie sztuki byli w wielkich galeriach minęły dawno temu. Dziś jest ich ogrom w internecie a wyszukiwarki wymyślono dawno temu. Wrzucam Kriss i od razu szok! Ale talent!!!

[link widoczny dla zalogowanych]

Ale kosa! Widać że lepiej takiej nie spotkać. I dokładnie mistrz oddał rysunek Rosińskiego jest 3d i nawet lepiej oddał myśl Rosińskiego niż Rosiński który robił dużo szybko i płaskie plansze! To jest wyczucie tematu!
Skanować motion capture i gotowe! Warto przeglądać internet! To nie są bzdety insta tiktoki i inne patostrimy tylko sztuka! Tu internet jest niezastąpiony! Tu nie tracisz czasu.

Brzmi fenomenalnie ale łatwiej ogłosić niż zrobić! Na pocieszenie dodam że nigdy nr 1 gry nie jest szczytem dopiero 2 czy 3 jak... nie muszę mówić... Więc nie od razu to powali graczy. Starczy gdy wciągnie.

Tu widzimy twarz postaci która według fabuły jest psychopatyczna i to widać że spojrzenie nie jest normalne! Oczy to podstawa!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 135926
Przeczytał: 60 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:02, 08 Wrz 2024    Temat postu:

Warszawska wystawa autora "Kapitana Żbika" i "Thorgala"
Na retrospektywnej wystawie "Grzegorz Rosiński w ilustracjach" w stołecznym Pałacu Kultury i Nauki zaprezentowano ponad 400 artefaktów, wśród nich szkice i rysunki, plansze z serii komiksowych, m.in. "Kapitan Żbik" i Thorgal".

Czolo_waw
Byłem i polecam. Mnóstwo ciekawostek, jeszcze więcej szkiców, rysunków i obrazów mistrza Rosińskiego. Jestem fanem serii Thorgal, ale i reszta dzieł jest mi znana. Niemniej początkowe lata twórczości pomijalem do tej pory.

...

Niezbyt szczęśliwe dołączenie Żbika... Komiks milicyjny mnie ominął tak samo jak Kloss. Raz w PRL do szkoły przyszedł kolega z takimi komiksami. Nie wiem czy to był Kloss czy Żbik? Chyba Żbik co pokazuje jak ,mocno' mi zapadły w pamięć ...
Oczywiście były one perfekcyjnie rysowane co możecie sprawdzić... Wręcz szkoda tego rysunku bo mogło być coś świetnego w to miejsce...
Relax miał dużo o tym plus armia radziecka itd. Stracone strony i praca bo dziś to kuriozum...
Teksty np. z takim poziomem.

Coś uderza w dach z góry a tam kobita. Wystraszona że diabeł a tam wchodzi mlody facet. A ona. Chyba anioł! A tu odpowiedź tego ,herosa'...
Nie anioł tylko komunista...
Ludzie po 4 latach wojny nie wiedzieli rzekomo że są samoloty i latają nimi ludzie...
Ręce opadają na takie ,humorystyczne' zwalczanie religii. W USA obecnie jeszcze głupsza propaganda...

Oczywiście mnie najbardziej cignela fantastyka a tu było niestety nędznie tylko ta seria ,Walka o planetę' niestety mimo dobrych rysunków propagowała teorie Denikena o kosmitach tworzących dawne cywilizacje co jest absurdem bo wszelkie znaleziska ukazuja ich prymitywizm i jest zero znalezisk czegokolwiek nowoczesnego. Z braku fantastyki historia np. Cortez to już super zgodność z historią i fenomenalnie rysowane. Można się uczyć historii...
No i oczywiście Tajemnica Kipu... Księżniczka Umina i Tupak Amaru! Sebastian Berezeviczy(chyba nie pomyliłem)... To mnie tak wzięło że trudno opisać. Sarmaci plus Inkowie! Już samo w sobie eksploduje...

Generalnie brakowało 100% fantastyki kosmicznej to dopiero Raczkiewicz w Świecie Młodych zrobił coś co porywało czyli Tajemnice układu C2. Pierwszy długi porządny kosmiczny komiks. Tak jak być powinno. Fantastyka dawala ale raczej krótkie. I czarnobiale.

A coś w stylu Tolkien to niestety tylko Kajko i Kokosz. Nic chyba nie było w Relaxie i dopiero Thorgal tylko że to jest niestety ziemia Wikingowie więc też ciężko o jakiś nowy świat. Podkręceni Wikingowie plus jakieś kosmiczne wrzutki.

Ogólnie komiks to był na niebywale wysokim poziomie. Odcięcie od Zachodu było pozytywne bo popyt zaspokajali nasi twórcy a zachodni komiks widzieli jednak brali to co najlepsze i nie było nacisku komercyjnego bo był rynek producenta i wszystko szło. Gdyby nie produkty wyslawiajace komunizm było by bardzo dobrze a tak można dać 3+ bez komunistycznych 4+ a gdyby w miejsce komunistycznych powstały jakieś fajne to 5+.

Trzeba też pamiętać że rynek nie był tak rozwinięty i o Tolkienie nikt nie słyszał. Nie znano zasad tworzenia takich światów. Wbrew pozorom i w dziale kosmicznym też nie było specjalnie swiatotworstwa... Niezwyciężony czy Solaris poruszają jakieś zagadnienie nie budując gigantycznych światów a komiks czy gry zależą od książek które są podstawa budowania wyobrażeń nie programowania. Wszelcy twórcy znanych światow czy Elder Scrolls czy Might and Magic czytali masy książek i np. w Herosach to można tropić co z której książki jest wzięte nie tylko oczywiście barbarzyńcy od Howarda czy orkowie Tolkiena ale mnóstwo innych... Wcześniej papierowe DnD brały z książek a często gry komputerowe z papierowych łącznie z symulacja rzutów kostka budzących emocje w graniu bez prądu ale w komputerze kompletnie bez sensu nic nie dające bo niczym nie rzucasz i nie czekasz co wypadnie tylko komputer od razu realizuje to co wypadło bez twojej świadomości.

Zatem nie było tej całej masy książek które dawały by podstawę innym dziedzinom twórczości.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Religia,Polityka,Gospodarka Strona Główna -> Tam gdzie nie ma już dróg... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy