Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135926
Przeczytał: 60 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:16, 20 Kwi 2014 Temat postu: Heroes IV zdruzgotane arcydzieło ? |
|
|
Warto z kolei omowic bardzo ciekawa gre czyli Heroes IV . Generalnie 90 % graczy uznaje ja za najgorsza a 10% za najlepsza A ja ? Uwazam ja za swietna choc obiektywnie jest gorsza od Heroes III i nawet pewnie od H II ! Z jedynka wygrywa glownie z uwagi na skrajna prymitywnosc . To jednak archeologia gier .
Ale przede wszystkim zapytajmy czy mozna ja z nimj porownac ! W zadnym wypadku ! Najpierw moze zadajmy sobie pytanie co to w ogole jest HIV ? Czy to gra ? Raczej SUROWIEC gry ! Poprzednie trzy czesci to SKONCZONE !!!! dziela . HIV to worek nawrzucanych elementow ! Kazdy kto gral wie ze jest tam balagan np. wsrod jednostek . Skad sie to wzielo ? Firma bankrutowala . Goscie od finansow poganiali . No rzuccie cos na rynek . I rzucili . Worek z klamotami . Rzecz jasna byla katastrofa . Dwa dodatki to juz byly wylacznie dla kasy . Nic nie wnosily . Bo te pare jednostek to mogli zrobic fani w wolnej chwili . Nie mowiac o scenariuszach .
A jednak gra nie miala byc tylko ciagnieciem kasy . Bo te elementy bezmyslnie sklejone jednak mimo wszystko zachwycaja ! Czyli gra miala rozmach . Ale nie zostala ukonczona .
Zatem nie mozna porownywac czegos skonczonego z niedorobionym .
Czy warto jednak omawiac ja szczegolowo ? Tak bo byla przelomem i jesli chcemy rozwijac serie to trzeba zrozumiec co ona przelamywala . Oczywistym jest ze nie ma sensu robic Heroes III z nowa grafika . Tak czyni Ubisoft dla rwania kasy i jest to zalosne i zawsze HIII wygrywa . Bo ma zachwycajaca grafike ponadczasowa a jak ktos chce miec podswietlana to moze pobawic sie w modyfikacje grafiki z HIII . To robia HotA i zawsze zrobia to lepiej i szybciej niz zajmie robienie nowej gry . Po prostu koszt robienia nowej-takiejsamej gry jest zawsze duzo wyzszy niz jej poprawianie a jeszcze ta ,,nowa" zawsze bedzie gorsza od ,,starej" .
Stad zupelnie oczywistym bylo ze HIV musi byc przelomem a nie kontynuacja HI-III . Bo klepanie tego samego sensu juz nie ma skoro jest niemal idealnie w HIII.
Tylko ze przelom sie nie udal . I stad pytanie dlaczego ? I tym bardziej potrzebne ze juz te elementy ktore widac w HIV pokazuja ze mogl byc .
Zacznijmy zatem od pytania CO MIAŁO BYĆ W TEJ GRZE ZANIM JA POPSULI !!! Nigdzie na polskich stronach nie znalazlem zadnej o tym informacji z czego wnioskuje ze i po angielsku nie ma co szukac bo cos by przeniknelo . Ale na szczescie dosc dokladnie poznalem HIV i wiele rzeczy sie domyslilem .
Zatem trzeba rekonstruowac pierwotny zamysl HIV .
Zacznijmy od podstawowej rzeczy . Herosi . Tu sprawa jest jasna . W kazdym zamku mialo byc dwu . Jeden od mocy drugi od magii . Do wyboru . Cala gra byla pomyslana jako wybor jeden z dwu .
Herosi mieli walczyc tym razem jak jednostki i mimo ze wielu ten pomysl atakowalo jest on znakomity przelomowy . O to chodzi .
Niestety od razu wpadka . Diabel namacil i walcza oni PIESZO !:-!:-!:-!:-! Abusrd . Zawsze byli konno . Jest zreszta animacja konnego ruchu bohatera po planszy i ta sama animacja powinna byc na polu bitwy ! Tymczasem robili animacje piesze wszystkich ! Czyli po czterech na zamek bo dwie plci jeszcze ! Gigantyczna glupia robota . Ile czasu w plecy . Bohaterowie chodzacy po planszy sa absurdalni gdy wiemy ze jeszcze chwile temu byli na koniu . To gdzie ten kon ? Gdyby ten czas poswiecili na inne zamki inna bylaby to gra .
Zatem pierwotnie wybieralibysmy jednego z dwu bohaterow .
Nastepnie jednostki . Tych mamy 8 z czego pierwszy poziom bierzemy dwie a trzech wyzszych wybieramy po jednej . Razem 5 .
1 bohater plus 5 jednostek = 6 . A miejsc jest 7 ! Nic nie wskazuje na to ze jednostek mialo byc wiecej .Wnioskujemy zatem ze jeszcze cos mialo byc . Nietrudno zgadnac . Machina wojenna ! Zawsze byly . I jest w Zamku balista . Pozniej pojawia sie katapulta .
Zatem wnioskujemy ze mial byc wybor ta lub ta machina .
Dodatkowo w zamkach sa 3 gildnie magow a zawsze byla jedna . Mozna zgadywac ze mialy tam byc dwie budowle od machin ale z braku czasu zalepili bezmyslnie wolne miejsce gildiami . Zebt zatkac .
Zatem podsumujmy . Kazde miasto mialo miec 2 bohaterow 8 jednostek 4 poziomow 2 machiny wojenne . Z czego wybieralibysmy 1 bohatera 5 jednostek 1 machine badz oczywiscie mozna bylo nie brac jednostek a wziac bohaterow to juz wlasna inwencja .
Czy machiny mialy rosnac na jakosc czy na ilosc ? Chyba jednak na ilosc bo tak bylo w faktycznie wydanym zamku . Zreszta machina zdobywajaca ,,doswiadczenie" to bzdura .
Innowacja jest tu wszystko . Bohaterowie walczacy . Wybor jednostek . Wprawdzie w HI-II bylo ich 6 a miejsc 5 czyli niby wybor ale zawsze 1 poziom byl do odrzutu . Tu wreszcie prawdziwy wybor . Co najwyzej mozna by wybierac 2 z 4 bohaterow badz 2 z 4 machin i 4 z 8 jednostek badz 5 z 10 jednostek . To byloby lepsze takze i na 1 poziomie bylby wybor . Mozna by tez zrobic tak aby mozliwy byl wybor 2 jednostek z tego samego poziomu a wtedy blokowaly by sie wyzsze czyli jesli biore obie jednostki 1 poziomu i obie 2 poziomu juz nic wiecej wziac nie moge . Jednym slowem wybor 4 jednostek z 8 a nie 1 z 2 . Czy nawet liczac machiny 5 z 10 . Ale to juz szczegoly .
Taki zarys miasta jest przelomowy i znakomicie rozwija serie . O to chodzilo .
Natomiast wielkim bledem jest brak ulepszen . To byl wielki plus HIII i rezygnacja z prostej do zrobienia rzeczy . Wystarczy troche zabawy edytorem grafiki i juz mamy ,,nowa" jednostke . Ponadto w HIII wchodzily juz drugie ulepszenia typu Gelu Dracon i to byl kierunek . Drugie ulepszenie dzieki treningowi bohatera ktory ma specjalnosc . I na dodatek wspolne dla dwu zamkow ! To absolutnie powinno byc .
Ogolnie zatem mozemy stwierdzic ze zmiana zasad rekrutacji w miastach byla bardzo trafna i potrzebna tylko nie zdazyli tego dokonac . Natomiast zabranie ulepszen bylo niezrozumiala decyzja psujaca znakomita innowacje . Teraz wiemy zatem co bylo nie tak .
Bardzo ładna grafika ciut moze slabsza niz HIII ale wciaz trzymajaca klimat .
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135926
Przeczytał: 60 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 13:49, 21 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Teraz z kolei zrekonstruujmy miasta .
Najlatwiejszy jest tu Zamek . Posiada dokladnie te same jednostki co zawsze . Gryfy tez sa tylko wyrzucone bezmyslnie do Rezerwatu . Zatem pierwotnie bylo :
1 poziom kusznik i giermek . Giermek to nowy pomysl . Ale niezbyt dobry . W H III byl gnoll z ta sama bronia i to bylo znakomite . Bez sensu bylo dawac kolejnego czlowieka skoro ich mnostwo a teraz jeszcze bohatetowie .
Zatem gnoll z korbaczem ale z ogluszeniem bo to dobry pomysl . Ogluszenie dziala dopiero przy pewnej masie tak z jeden nie ogluszy np. 30 smokow bo to absurd . Zamiast giermka powinien bhc chlop ! Tym razem sa oni solidna jednostka ze znakomitym dodatkiem 1 sztuki zlota jako podatku ! Zwraca sie po 25 dniach dlatego wykupuje wszystkich mozliwych chlopow natychmiast . Chlopi wylecieli z zamku z uwagi na to ze byli niezbilansowani w HII . I faktycznie chlopi z dwojki to absurd . Za maly przyrost . Co nie znaczy ze nie mozna zrobic ich z sensem .
2 poziom pikinier lub gryf . Tak mialo byc . Pikinier wrocil slusznie na wyzszy poziom . Ma on znakomita wlasciwosc bo atakuje bez kontry bo ma dlugi trzonek . Znakomicie rozwineli .
3 poziom miecznik badz mnich . Identycznie jak w HIII i slusznie .
4 poziom ,,anioł" lub kawalerzysta tez tak samo . Bardzo dobrze .
Balista lub katapulta bardzo trafny wybor . To jest niepewne ale tak przypuszczam .
Zatem doszedl tylko giermek wszystko inne tak jak w HIII . Bylo by bardzo dobrze gdyby nie popsuli . Jesli juz sklejali powinni dac jakas dodatkowa budowle i wybor balista lub pikinier . A na 2 poziom gryf lub kusznik . 1 poziom chlop i giermek . Bylo by bardziej sensownie i 10 jednostek nie 8 .
Zatem widzimy ze mialo byc tak samo jak w HIII .
Potwierdza to kolejny zamek Akademia ktory jest niemal kompletny .
Dochodzi smoczy golem . Brak jest gremlina ktory jak mozna sie domyslic mial byc . Zatem :
1 poziom gremlin i gargulec . Gargulca bezmyslnie wyrzucili ale jest w grze .
2 poziom mag lub golem . Tu mag jest zbyt slaby w walce wrecz natomiast za mocno bije magia . Brak balansu . Golema nie oplaca sie brac . Ale ksiazka magii jest znakomita . Tylko niepotrzebnie przyzywa szkielety . NIE TO MIASTO ! Juz gargulce powinni dodac . Jednak magowie sa znakomita koncepcja .
3 poziom naga lub dzin . Dzin tez ma ksiege i super ale obrazenia jakke zadaje sa jeszcze bardziej absurdalne niz magowie . Kompletnie przegieli . Trudno z nimi walczyc bo wszystko wybijaja . Mniejsze uderzenie albo wcale to jednak ma byc jednostka latajaca nie strzelajaca !
4 poziom smoczy golem lub tytan . Dobry pomysl choc golem powinien mniej wygladac jak dzwig a bardziej moze z drewna .
Byl jeszcze jakis wybor machin chyba nie tej samej balisty i katapulty . Moze namioty medyka ? Nie ma zadnych danych .
Kolejne miasto moze teraz ,,zle" bo te sa ,,dobre".
Nekropolis . Jest kompletnie zepsute .
1 poziom szkielety i zombie . Sa w grze zombie ale wyrzucone . Zombie sa chyba nie lepiej zbalansowane niz poprzednio . Duzo zdrowia malo obrazen . To nonsens ale tak bylo poprzednio .
2 poziom duchy lub mumie . Chyba tak mialo byc . Duchy juz sie nie mnoza jak poprzednio a szkoda to bylo zabawne .
3 poziom lich lub wampir . Lich musial byc bez watpienia . Tutaj wampir bylby zbyt mocny . Raczej duch lub wampir to bylby wybor .
4 poziom mroczny rycerz lub drakolich . Tutaj drakolich byl zbyt napakowany. Powinien byc slabszy jak dawniej i moze przyrost 3 .
Widzimy zatem ze tu mialo byc kompletnie inaczej . Mialo byc normalne nekropolis .
Kolejny zamek to barbarzyncy .
Tutaj juz wiecej rzeczy jest niepewnych .
1 poziom berserk i goblin . Pojawil sie berserk jednostka ktora nie sterujesz ABSURD ! Kompletny . Proponuje jak juz aby mozna nim sterowac i pierwszy cios normalny a DRUGI dopiero wpada w szal i wali kogo popadnie . Calkowicie niesterowna jednostka to glupota . Zakladam ze goblin byl bo w dodatku umiescili ,,goblinskiego rycerza" .
2 poziom ork lub wilczy jezdziec . Ork jest ale nie tu . Przywrocono wyglad swiniaka bez sensu . Skoro juz w HIII byl opracowany wyglad orkow goblinow na wzor goryli to nie ma co wracac . Rewelacja za to jest sposob strzelania . Ork jest jednostka piesza ale miotajaca i to jest znakomity pomysl . Ogolnie ja bym ograniczyl zasieg . Zamiast 1/8 obrazen strzela np na 2/3 planszy dalej nie . Ale pomysl genialny takich polstrzelajacych jednostek . Wilczy jezdzcy chyba jednak mieli byc . Wilki sa slabsza koncepcja niz wilczy jezdzcy .
3 poziom cyklopy lub ogry . Tu cyklopy sa potezne bo atakuja duzy obszar i aby ogry byly konkurencyjne powinny miec wiecej zaklec w ksiedze . Kula ognia blyskawica . Tylko znow bez przesady . To by byl wybor .
4 poziom ptaki gromu lub behemoty . Tu behemoty nie maja zadnego dodatku SPRAWDZALEM EKSPERYMENTALNIE ! A szkoda to obnizanie obrony moglo zostac .
Na koncu jakies machiny znow nieznane .
Zatem kolejne miasto zupelnie inne . Te miasta byly dosc latwe do rekonstrukcji bo wiekszosc jednostek jest zrobiona i sa takie same jak poprzednio . Tworza zupelnie inny obraz niz otrzymalismy . Duzo lepszy obraz !
Pole walki bardzo krytykowane ale wcale nie jest zle .
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135926
Przeczytał: 60 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 23:02, 27 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Kolejne miasto latwe do rekonstrukcji to Wrota Zywiolow . Sa w zasadzie wszystkie jednostki . Wsadzone skandalicznie bezmyslnie w ,,portal" . Wyjatkowe zmarnowanie 8 jednostek ! Zatem miasto mialo byc .
1 poziom rusalki lub lepprekaumy . Lepprekaum zabawna jednostka ktora przedtem tanczyla w ogrodku dobry pomysl .
2 poziom zywiolak powietrza badz wody - znakomita animacja z. pow. WRESZCIE LATA ! Do tej pory ... ,,chodzil" ! Animacja zyw. wody fantastyczna i koncepcja tez . Brawo .
3 poziom zywiolak ognia lub ziemi niestety porazka dwa kloce i to nieruchawe . Plusem jest ze ognia strzela a ziemi nurkuje pod ziemia ale juz lepiej wygladali w trojce i skoro ziemi to powinien szybko nurkowac a nie tak piwoli . I powinien przechodzic pod jednostkami a nawet pod murami . Bylby super !
4 poziom feniks lub zyw. magii przyjmuje ze skoro wszystko jest podobnie to i tak mialo byc z nim . Feniks zbyt silny i to odradzanie 25 % nie ma sensu . Feniks powinien byc taki jak w H III ale przyrost dwa i odradza sie 100 % nie 25 . W mitologii odradza sie caly a nie w 25 % Absurd . Czyli aby go pokonac trzeba to zrobic dwa razy . Nie ma drugiego odrodzenia . A jesli np . padnie polowa to po skonczeniu bitwy odradza sie ona oczywiscie skoro odradzania nie bylo w trakcie bitwy .
Nastepnie jakies dwie machiny . Oczywiscie fajne miasto od niego zaczynalem gre i bardzo je lubie
Z kolei najgorsze miasto zla czyli Inferno . Sa to kosmici nie demony przypominam !
1 poziom chochliki i gogi . Gogi musialy byc w planie bo niemozliwe aby nic nie strzelalo w tym miescie .
2 poziom cerbery lub rogate ,,demony" sa w grze
3 poziom lordowie lub zmory przyjmuje ze jednak byli lordowie i wzywali rogatych . Zmory znakomity pomysl .
4 poziom ,,diably" lub ifrity przyjmuje ze taki bylby wybor i jest on bardzo konkurencyjny .
Dwie machiny . Jak juz mowilem skoro to nie sa demony to trzeba inaczej ich nazwac np. Wladcy ciemnosci czy cos . Sa to sily zla tzw. Kreegans i maja swoje mocne miejsce . Oczywiscie nie ma nic zlego ze jest zlo w grach (ale wyszedl kalambur:-) o ile nie jest to jakies zboczenie i lubowanie sie w zle . Tu nie jest. Skoro w powiesciach jest to i w grach nie ma nic zlego ze sa byle w odpowiednim wymiarze .
Kolejne zle miasto to podziemia czyli loch po polsku dziwacznie azyl ? Azyl to jest dobro .
Tu juz trudniej bo jest niejednoznacznie . Sa prawie wszystkie jednostki nie wiadomo jednak jaka doszla .
1 poziom troglodyci i cos jeszcze chyba nie bandyci bo nie pasuja ...
2 poziom oczy lub harpie obie jednostki maja 2 poziom w grze . Oczy tym razem sa magiczne i to sluszny pomysl .
3 poziom meduzy lub minotaury sa w grze ale obnizone o poziom . Meduzy sa przesadzone zwlaszcza ze moga skosic bohatera w malej liczbie . Tu by trzeba zmienic.
4 poziom mantikory i smoki . Jednak mantikory byly w planie skoro wszystko inne jest . Tym razem przyrost 1 gigantycznego smoka . Slusznie to powinien byc jak w dwu pierwszych herosach mocarz .
Dwie machiny . Oczywiscie miasto potrzebne i cirkawe.
Bastion . Czyli miasto Tolkiena . Tu jeszcze trudniej .
1 poziom krasnoludy i centaury chyba niziolki ?. Obie jednostki sa i na 1 poziomie . Centaur to wspaniale polaczenie koncepcji z HIII z ta z HII jednostki polstrzelajace ! Innowacja znakomita .
2 poziom elfy lub pegazy satyry ? Satyry sa w tym miescie ale w portalu . Satyr powinien byc .
3 poziom drzewce lub jednorozce pegazy ?. Drzewce musialy byc pegazy raczej tak bo wszystkie inne jednostki sa .
4 poziom zielone smoki lub czarodziejskie smoki drzewce ? jednorozce ? Zielony smok jest jako megasmok ale to zielony .
Dwie machiny . Sa duze trudnosci z domysleniem sie co tu mialo byc . Znakami zapytsnia optrzylem mniej prawdopodobne wersje . Jakby nie bylo same znakomite opcje . Swietne miasto .
Pisze miasta wedle kolejnosci od najlatwiejszego do najtrudniejszego w odtworzeniu .
Mimo wszystko dosc latwo odkryc pierwotny zamysl .
Naprawde pole bitwy nie jest zle ...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135926
Przeczytał: 60 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 11:54, 08 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Te miasta latwo bylo odtworzyc bo brak bylo 1 lub 2 gora 3 jednostki .
Na koniec najtrudniejsze . Czy planowane bylo miasto bestii takich zwierzatek nie demonow zwane cytadela ? Sa Hydry i Bazyliszki . Te zebacze z dodatku jak porownamy z bazyliszkami z trojki to jest ten sam koncept .
Sa jeszcze Tazar i Bron ale to nie przesadza bo najwyrazniej sa kopia buziek z trojki a same buzki to zaden problem do zrobienia .
Zatem mialy byc czy nie ? Jesli spojrzymy na projek piatki NWC to tam mialo byc miasto jaszczurow . W trojce tez bylo . Poza tym te 8 miast poprzednich jest dokladnie takich jak w trojce zatem wszystko wskazuje ze i cytadele planowali . A skoro taka sama to mozna domniemywac ze tak by wygladala :
1 poziom gnole i jaszczuroludzie
2 poziom wazki lub bazyliszki oczywiscie nie berserkerzy to dodali bez sensu.
3 poziom gorgony lub wiwerny
4 poziom hydry lub zgniatacze z uwagi na podobienstwo do bazyliszkow pewnie w tym miescie nalezy je umiescic .
I jakies dwie machiny .
Zatem 9 miast jak trojce . Czy to juz koniec ? W zadnym razie . Pojawia sie w tej grze nowe miasto i nowa nieznana frakcja . Natura . Inne miasta juz byly to nie . Nazywa sie rezerwat . Niestety nie znamy jednostek . Czy byly machiny ?
1 poziom brak 2 poziom brak
3 poziom osetnica lub zielone coś zwane pomiotem wcisniete bezmyslnie do nekropolis aby cos strzelalo ale to widac ze to roslina jakas i z frakcji natury.
4 poziom modliszka i nie wiadomo
Generalnie mozna przypuszczac ze byly to rosliny i owady . Byc moze pol na pol ... Pomysl znakomity i takie miasto powinno byc .
Zatem po analizie odlamkow doszedlem do wniosku ze projekt przewidywal 10 ! miast ! Te 6 to wynik kleski ... Tylko jakiej ? Skoro w 2000 roku jeszcze robili Heroes III a w 2002 wydali czworke to trudno mowic ze ,,nie wyrobili czasowo" . Dwa lata na tak skomplikowana gre to krotko . Spokojnie mogli jeszcze rok i dokonczyc ... Ale no wlasnie bankrutowali i trzeba bylo rzucic na rynek cokolwiek . Zapakowali co bylo bezmyslnie i ,,rzucili" . I zakonczyli swoja historie .
Co do bohaterow to sa zrobieni w dwu wersjach jak mowilem niepotrzebnie bo dwa razy tyle pracy . Powinni byc konno . Sa oni przydzieleni do swoich zamkow z wyjatkiem :
Herosi chaosu to herosi z inferna co widac po czarnych kolorach . Chyba to mieli byc heretycy ci ,,zlodzieje" ?
Herosami chaosu mieli byc pierwotnie tzw. wiedzma cienia juz sama nazwa wskazuje w lochu byly wiedzmy oraz mroczny czempion . Tzw goblinski rycerz to jego wersja piesza bitewna . Herosow wkleili jako jednostki .
Brak danych o herosach cytadeli oraz wrot zywiolow .
Brak herosa mocy natury jest heros magii ci w skorach obwieszeni ziolami czy kwiatami to jest natura . Natomiast druida z bastionu nie ma . Lucznik to heros bastionu . Wiadomo elfy to łuki .
Reszta jest jak w pierwotnym planie .
Teraz moze omowmy magie . Tu wreszcie mamy znakomity postep . Nie ma juz tak ze kazdy heros zna wszystkie zaklecia po odwiedzeniu paru zamkow i wzieciu madrosci . Absurd nonsensowny . Niepotrzebny . Magia powinna byc trudna i zaklec mozliwa do nauczenia ograniczona liczba .
I w czworce juz jest madrze . Musisz uczyc sie KONKRETNEJ magii i to 5 stopni . Innej nie poznasz samym tylko wchodzeniem do miast .
Nie ma tez parametru moc . Zalezy ona od poziomu bohatera . Tu zmiana dyskusyjna . Wadliwe jest rozmnozenie umiejetnosci mistycyzmu i inteligencji ktore pod innymi nazwami przy kazdej magii sie powtarzaja . Nie jest dobrym pomyslem dawanie tego samego pod roznymi nazwami jako rzekomo ,,nowych" umiejetnosci .
Jak mozna sie domyslic mialo byc 9 szkol magii .
Jasnosc zamek
Ciemnosc inferno
Widzimy tu zasade przeciwienstw .
Poniewaz skasowali inferno do zamku wcisneli zycie
Zycie bastion
Smierc nekropolis
Bastionu nie zrobili wiec zycie poszlo do zamku .
Ład akademia/forteca
Chaos loch zwany dziwacznie azylem ?
Natura Rezerwat
Te trzy szkoly sa na swoim miejscu
Kolejnych dwu mozna sie domyslic z seri M&M
Umysł wrota zywiolow byl jeden od umyslu
Ciało cytadela bo na tylko zostala .
Zatem 9 szkol magii bo barbarzyncy jako ciemnota zadnej nie potrafia .
I to jest znaczny postep do trojki . Nie ma juz tak ze bohater lata teleportuje sie klonuje wskrzesza i nie wiadomo co a jest niby prymitywnym barbarzynca z jaskini z siekiera . Niepotrzebny absurd .
Widzimy jak bardzo roznil sie zamysl tej gry od wykonania ! Stad irytuje w niej tyle rzeczy . Sa 74 jednostki a rekrutowac mozna 48 nie liczac absurdalnego portalu istot . Nawet ten ulomek gry nie wykorzystuje w pelni mozliwosci ktore w nim sa . I wcale nie trzeba klonowac trojki aby byla kolejna odslona serii . Czworka miala potencjal ale jak widac zostala zmasakrowana i to niestety przez jej tworcow ... Bo kasa . Rozumiem bankructwo ale puszczenie bubla w niczym nie pomoglo . Przynajmniej trzeba bylo to madrzej zapakowac . Chocby robiac w KAZDYM miescie portal istot po 3 jednostki nie jeden po 8 .
Teraz mozna najwyzej silami milosnikow cos poprawiac ale jest to nieslychanie trudne bo nie znamy kodu zrodlowego a poza tym gra w nia juz tylko garstka koneserow i wlasciwie trzeba by robic dla nich za darmo .
Ale o modyfikacjach moze innym razem .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BRMTvonUngern dnia Czw 12:08, 08 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135926
Przeczytał: 60 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:41, 11 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Wlasnie modyfikacje to odrebna potezna dziedzina . To tworczosc graczy ktora czesto przerasta tworcow . Niestety tworcy M&M zupelnie nie pojmowali tej dziedziny co zreszta pomoglo zbankrutowac .
M&M latwiej modyfikowac stad maja duzo modow . Ale Herosi to koszmar .
H I ZERO modyfikacji !
H II ZERO modyfikacji . Nie mozna nazwac modem adaptacji na tablet . To niezwykle cenny port do mobilow ale nie mod gry .
HIII niby byl WOG ale ... MIMO 15 lat nie dodano zadnego miasta ! Owszem dopisali fajne opcje sa trzecie ulepszenia 7 poziomu bo umowmy sie 8 poziom to nie jest... Ala to kiepscizna jak na gre wszechczasow .
Taki Morrowind znalazlem strone gdzie bylo 18 giga !!! modyfikacji ! A to pewnie nie wszystkie a gra ile tam ma ? 1 gig ? 20 RAZY WIECEJ MODYFIKACJI NIZ GRA !!!
W Herosach nowe miasto dodali w 2011 po 12 !!! latach rozgryzania gry !
Jakos tak to robili ze modyfikowanie to morderstwo . W koncu pisza na nowo kod ! Zeby w koncu bylo latwo modyfikowac ! Ale to trwa i szybko nie skoncza .
Przy HIII HIV to koszmar jeszcze wiekszy . Nikt nie potrafi podobno obrazka podmienic ! A tu by trzeba gre odbudowac wrecz . Zatem rozpocznijmy ...
Odrodzenie Herosow IV Restoration of He4athia ...
Zacznijmy od przegladu tego co jest .
Najwiekszy mod to Equilibris . Jak nazwa lacinska wskazuje ma on ,,zbalansowac" czyli zrownowazyc gre . Zrobili go oczywiscie ... tak ci z Rosji .
Juz samo zalozenie jest watpliwe . Wszak zadna czesc z Herosow nie jest zbalansowana a gra sie swietnie . Tu trzeba rekonstrukcji gry raczej .
Mod ten to glownie zmiana statystyk . Niestety nie zawsze trafna . Autorzy cos polubili Chaos i im nadodawali premii orki dostaly ogluszanie . Nie tyle balans zrobili co nowa koncepcje zamku . Poza tym trudno tu odroznic plany od realizacji . Mialy byc nowe budynki trzy jednostki ? Czy one tam sa ?
W kazdym razie tworcy szybko sie znudzili i dali spokoj . Ogolnie raczej pogrzebali w grze i pozmieniali statystyki . Ale gra sie identycznie .
Kolejna i ostatnia modyfikacja to mod Hellburna (ale pseudo ale nie oceniajmy ludzi po pseudonimach skoro ich nie znamy nie oznaczaja one ze ktos mysli o zjadaniu dzieci . Zreszta i mojego mozna sie wystraszyc:-)
Podmienia on jednostki inferna na zombie mumie i czempiony . To raczej kiepski biznes bo tylko czempiony sa mocne ale to jest oczywista zmiana . Miasto wtedy nabiera jednolitych cech nekropolii a nie nie wiadomo co . Ale oczywiscie pozostale jednostki tracimy . Nie juz Inferna . Tu mozna bylo jeszcze zamienic miejscami pomioty moze na wiedzmy cienia (oslabione ale strzelajace) lub zmory ? Ten mod udowodnil ze mozna zmieniac jednostki a zatem WRESZCIE mozna wkleic do miasta te 26 jednostek ktore sa a ktorymi sie nie gra . Musze zanalizowac metody jak to sie robi obejrzec te pliki modu . Najlepiej uczyc sie praktycznie .
I to jest wlasciwie wszystko . Po pierwsze w gre graja tylko milosnicy . Moze jednak przesada na youtube jest sporo filmow robionych co ciekawe przez dzieciaki o HIV ! Czyli graja . Wiecej niz o H II . Raczej trudnosc zmian jest bariera bo modyfikuja mniej popularne gry .
Zatem pozostaje co ? Zebym ja sam to zrobil !
....
Na poczatku trzeba zadac sobie pytanie co rozumiemy przez modyfikowanie ?
Bo najczesciej mody powstaja z tego ze ktos grzebie i cos mu sie zmienia i to dziala . Ale tu nie chodzi o dodatki . Tu trzeba ta gre na nowo poskladac aby dobrze sie w nia gralo . A pozniej jak sie uda cos zmieniac .
Czyli modyfukujemy w trzech celach .
1. Zmienic gre na cos innego
2. Dodac swoja tworczosc do niezmienionej gry
3. Poprawic gre aby stala sie dobra bo tworcy ja popsuli a moze byc swietna .
Tutaj nasuwa sie pytanie na czym ma polegac modyfikacja Heroes IV ?
Oczywiscie punkt 3 tu bije w oczy . Trzeba te mase growa jakos poukladac zeby funkcjonowala .
Zanim zajmiemy sie zmianami trzeba miec plan zmian . I jago mam . Co chcemy otrzymac juz wiemy . Teraz pytanie jakie elementy zmienic aby osiagnac efekt . A na koncu wykonanie i testowanie .
Co zmienic ?
Jakich zmian dokonac aby gralo sie swietnie ? I ZEBY SIE NIE NAROBIC a pozniej stwierdzic ze eee nic nie wyszlo !!!
1. Zmiana kluczowa . Szybkosc poruszen na mapie . W czworce to tragedia . Kazda jednostka z inna szybkoscia ! Przy czy obowiazuje zasada ze grupa idzie z szybkoscia najwolniejszej ! A jeszcze tworcy zrobili megaglupote typu Zycie gdzie balista ma 14 predkosci o anioly 30 . Jak razem jedziecie to szybkosc jest 14 ? Czy to urozmaica gre ? Dziala na NERWY ! Nie bierzemy balist i kokejna jednostka ,,niepotrzebna" . A jesli porownamy to z H III ??? To w ogole tragedia tam heros przekazuje herosowi jednostki i w jeden dzien mozna przejsc pol planszy (choc to logiczny absurd to w grze znakomicie dziala) ! Szybkosc HIII jest z 5 RAZY wysza .
Na szczescie to tylko zmiana cyfr !
I tu pytanie jak zmienic ? Tu nie ma co bawic sie w polsrodki . Trzeba isc na calosc .
1 Zalozenie . Jednostki aby byly konkurencyjne nie moga opozniac armii.
2 Zalozenie. Aby mozna bylo laczyc jednostki dwu frakcji tez nie powinno byc opoznien .
Wniosek jest jasny . Wszystkie jednostki maja miec jednakowa szybkosc jak herosi wtedy nie bedzie opoznien . Jaka ? MAKSYMALNA !!!
Oznacza to 30 czyli 45 . Tak jest w grze . Gdy jest 45 w miescie to na planszy 30 .
I ja zaczalem juz u siebie przerobke wszystkiego na 30,45 . Sprawdzilem DZIALA ! Limit jest 30 bo jak wpisalem 98 to poszedl tylko 30 .
Ten limit moze da sie zmienic bo juz tam odkrylem w plikach to 30 ruchu . Moze gdy zmienie beda szybsi . To podniesie znakomicie grywalnosc i pozwoli grac wolnymi jednostkami . Takimi jak balisty .
To trzeba wyprobowac ale prosta zmiana poprawia w olbrzymim stopniu gre . Tak zrobic aby sie nie narobic a miec duzy efekt !
Ale to nie koniec tego co mozna poprawic
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135926
Przeczytał: 60 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 23:34, 13 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
W dalszym ciagu tematu modyfikowania okazalo sie u mnie ze z ta predkoscia nie tak prosto bo wtedy wszystkie jednostki sa tez szybsze na polu bitwy ! A to psuje taktyke . Tu macie ,,przyjemnosci" modowania a HIV taka bzdura jak predkosc a juz problem a to tylko cyferki ... Co mowic dalej ...
Co do modu necro to nie dziala mi on zreszta innym tez .
Ale okazuje sie ze sa podobne . Malo znany czeski Big world of barbarian . Pomienia identycznie necro oraz zmienia statystyki i umiejetnosci wedlug gustow tworcow a co najwazniejsze NIE ZMIENIA POLSKIEGO JEZYKA GRY ! Niestety jego plikow nie czytaja programy do edycji heroes .
[link widoczny dla zalogowanych]
Kolejny mod to :
Mod Cedrica :
[link widoczny dla zalogowanych]
Zmienia tylko necro i DZIALA ! Sciagniety plik exe po prostu trzeba wlozyc w folder gry i juz !
[link widoczny dla zalogowanych]
Osobiscie nie widze jednak sensu takiej zmiany bo tracimy calkowicie inferno .
A zombie i mumie nie sa atrakcyjne . Zreszta i tak mozemy rekrutowac tylko 5 nie 8 jednostek . Lepszym pomyslem jest wrzucenie mapy na edytor i wklejenie to jest sekunda siedliska zombie mumii czy mrocznych czempionow obok zamku . Wtedy mozemy ich wziac od szkielata do czempiona bez pomiotu i miec jednolita armie ! A jednoczesnie gdy chcemy inferno wklejamy obok zamku i bierzemy po linii inferno lodowych gargulce i reszte . Mamy nawet 6 nie 5 jednostek czyli lepiej ! Znow mam swietny pomysl jak zrobic zeby sie nie narobic .
Osobiscie to bym chcial mod ktory usunie debilna ,,umiejetnosc" berserk i zastapi ja np. pierwszym uderzeniem zeby wreszcie mozna bylo sterowac berserkerami i zebaczami . Niesterowne jednostki to pomysl tak debilny ze wrecz rozumiemy dlaczego firma musiala pasc . To najwieksza lipa jaka mozna zrobic . Kolejna modyfikacja to zabranie dzinom i wiedzmom pioruna . Albo lataja albo strzelaja . Polaczenie tych cech to nonsens . Tu jednak zdaje sie ze moge cos zrobic . Zredukuje mane tak ze nie starczy na strzal I bedzie spokoj . Dziny maja latac nie strzelac . Kilka many na jedno zaklecie jak w HIII starczy . Natomiast wiedzmy owszem mogly by strzelac ale nie za 550 ! punktow na raz ! To dopiero pomysl . Uwazali ze jak dowala jednostce 550 pioruna to dodatek bedzie . Zamiast dodatku dali 4 jednostki ale 550 pkt. pioruna . Gdyby to zero mozna bylo uciac to mogla by byc a tak obnize mane i strzelania nie bedzie . Po prostu bedzie lot . Tak psuli gre sami tworcy .
Zatem glowny problem to berserk aby go wywalic z gry i zastapic pierwszym uderzeniem . Bo statystyki to relatywnie RELATYWNIE ! BO FAKTYCZNIE TO SKANDALICZNA MĘKA latwo zmienic .
Jednak najlepszym modem jest ... No ?
Czego najbardziej brakowalo w HIV ? Gdy juz przejdziesz gre . Nastepnie mapy z internetu wziete a do H IV nie bedzie ich tak duzo to co ? Od nowa ?
Tak . Nie ma generatora map losowych ... I nawet w internecie pisza ...
A TU SIE OKAZUJE JEST ! I to od dawna ! Juz 10 lat ! Ja sie dowiedzialem moze 2 tyg. temu przypadkiem ! Bo naprawde trudno znalezc .
Podejrzewam ze 90 % graczy nie ma o tym pojecia .
Tymczasem nie tylko potrzeba go gdy nie ma w co grac ale gdy robisz mape latwiej wrzucic generator i poprawic niz kombinowac od zera . Taki generator to 50 % gry a zajmuje ... 1 KB Gra 1 giga czyli razy 1.000 . Zrobili go ... no kto ? Tak ci sami z Rosji . Oczywiscie mam podejrzenie graniczace z pewnoscia ze to stary dobry generator z H III przerobiony . Ale to znakomicie . Ucieszylem sie jakbym darmo dostal druga polowe gry .
Gra nie jest tak popularna i stad linki znikaja . Trzeba ich pilnowac bo lada chwila znikna i sladu nie bedzie . A to jest jaknpol gry . Stad podaje link ktory sie wyszukuje gdy wpiszemy haslo . Zreszta polski :
[link widoczny dla zalogowanych]
Nastepnie najlepiej w folder generatora wypakowac interfejs do niego .
[link widoczny dla zalogowanych]
Calosc wyglada estetycznie po polsku 3DO tak nie potrafilo nawet .
Dziala sprawdzilem . Obsluga prosciutka . Tylko opcji duzo do ustawienia co zreszta cieszy . Jak komus sie nie chce to wartosci srednie i dawaj . Mozna grac bez konca . I to najlepsza wiadomosc w temacie Heroes IV jaka moze byc bo ogolnie gra raczej irytuje i smuci wykonaniem dobrego pomyslu .
Jak zwykle ja mam radosc nawet tam gdzie smutno Tak Pan Bóg daje naprawde radosc nawet w sytuacjach smutnych ba tragicznych . Radosc wyzszego rzedu . Bo co innego prymitywna przyjemnosc z używek a co innego wyrafinowana radosc z rozwiazywania trudnych zadan czy to logicznych turniejowych czy gier strategicznych . Przyjemnosc bez wysilku to narkotyk i uzaleznia . Radosc z trudnej walki ktora sie stoczylo czyli jakby sport wzbogaca . W ogole skoro szachy czy brydz to sport to jak nazwac gry strategiczne ? Jak najbardziej sport . Mamy zmagania mamy wysilek i nie jest to praca nastawiona na uzyskanie czegos konkretnego . Sama z siebie jest celem . Ogolnie jest to kultura . Nie sluzy ona czemus materialnie wymiernemu . Choc oczywiscie powinna nam sluzyc . Rozwojwi duszy bo nic nie jest wazniejsze od mojej duszy dla mnie .
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135926
Przeczytał: 60 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 23:43, 30 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
HURRA !!! WRESZCIE WYWALILEM TE BEZSENSOWNA ,,UMIEJETNOSC" ZE JEDNOSTKA NIE MOZNA KIEROWAC
A wlasciwie to juz zrobilem kompletna reanimacje gry . Nazwe ja :
Odrodzenie HerIVathii ... Przedbudowa Heroes IV .
Zgodnie z tym co mowilem zrobilem dla siebie przebudowe Heroes IV aby gladko sie gralo . Zmiany sa olbrzymie oczywiscie bez nowej grafiki jednostek i tym podobnych . Ale co sie dalo ostro zmienilem . Mimo ze nie spodziewam sie tlumu chetnych pytam postaram sie udostepnic jesli ktos jest zainteresowany Je testuje obecnie . Tylko w jakiej formie to przeslac bo informatykiem nie jestem i nie zrobie pakietu instalacyjnego ?
....
Ale moze najpierw omowie kolejne cenne programy ...
Z zaskoczeniem znalazlem program ... DO ZMIAN PARAMETROW BOHATEROW !!!! Genialnie prosty . Wlaczasz i od razu widzisz co robic ! Nie potrzeba instrukcji ! To jest sztuka wrecz podam autora - Max Kozlov czyli znow kierunek wschodni . Co on daje ? Jak juz pisalem nieraz absurdem Herosow jest ze umiejetnosci sa losowo przydzielane . I daje wam jakies zeglarstwo a wody nie ma odkrywanie itp . A w Herosach IV jeszcze gorzej bo gdy macie dwu herosow obu daje to samo a chcecie co innego bo nie potrzeba dwu herosow z taktyka . I trzeba bylo sie meczyc zapisywac gre i od nowa losowac i liczyc na szczescie . Ten programik rozwiazuje problem . Bierzesz byle co zapisujesz . Uruchamiasz program i wywalasz niepotrzebne umiejetnosci a wpisujeez co chcesz ! Genialne ! Teraz gra znacznie zwiekszy swoja atrakcyjnosc . Ze ja wczesniej tego nie znalazlem !
Oczywiscie tam mozna i dodac sobie wszystkiego . Tylko po co ? To glupota . Komputer i tak glupi . A gra bedzie nudna jak jeszcze moj heros bedzie 20 poziomow do przodu . Niekiedy moze sie przydac w takiej sytuacji gdy np. skasowalem sobie z rozpedu pierwsza mape kampanii po jej przejsciu . Elwin i Sharea zreszta bardzo ladny temat milosci . I mialem przechodzic jeszcze raz ale w tej sytuacji podszykuje bohatera wpisze kod i zaczne od drugiej mapy po co drugi raz przechodzic .
Podaje adres bo ciezko znalezc ten cenny programik . Jakos ze nie ma go na stronach Herosow ! Tym cenniejszy adres . Gdyby padl podaje tytul
Hmm4Edit
Uwaga od razu pobiera !
[link widoczny dla zalogowanych]
Kolejne cenne programy sluza do ... Budowy bohaterow ! Animacji postaci nie zmienicie ale facjaty i biografie tak ! Programy sa tak dobre ze mozna wstawic wszystko . Swoje zdjecie swoja biografie czy wziac tych z Herosow III .
Po ciemnej stronie np. facjata ulubionego cara i list gonczy zamiast biografii ! Rewelacja ! Tylko pamietajcie ze lepiej skopiowac plik h4r i na nim eksperymentowac a oryginalny przeniesc do schowka (najpierw utworzyc folder schowek) bo jak popsujecie plik to pozniej od nowa instalacja a tak kopia do kosza i nastepna kopia .
Ten plik do schowka - heroes4.h4r - i na kopii dzialac .
Pierwszy program to (od razu pobiera) :
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo prosty i piekny . Ustawiasz folder z gra i od razu ci szuka i wyswietla w formie obrazka z karczmy wszystkich bohaterow ! Trzeba uwwazac bo to nie karczma tylko program . Wszelkie zmiany zapisane zostaja ! Ale urocze .
Drugi program to :
[link widoczny dla zalogowanych]
Tu trzeba ustawic folder z gra np. HIV Zlota Edycja . Zalezy jak tam macie i nastepnie ustawic ten plik h4 i pokazuje wam sie ... nagrobek ten od ,,martwych" niby bohaterow ktorzy szybko ozywaja jak wiadomo . To znak ze dziala .
Zmieniamy na co chcemy . Mozna sobie namalowac zrobic zdjecie . Pewnie kazdym programem do obrobki zdjec sie da . Instrukcje sa jak widac .
Nawet jestem zaskoczy bo sporo tych programikow do Heroes IV tylko trzeba szukac ale przydatne bardzo . Znacznie poprawiaja gre mocno skopana przez tworcow .
Tak to wyglada akurat Sandro . Jeden z najdluzej wiecznie zywych? herosow .
Swiaty niby wybuchaja. Coraz to inne sa w kolejnych czesciach a tu w kolo te same twarze i imiona . Po co bylo to wysadzac pare razy ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BRMTvonUngern dnia Pią 23:50, 30 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135926
Przeczytał: 60 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:23, 11 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Do końca został doprowadzony mój projekt naprawienia Heroes IV !
Z wielką radością mogę oznajmić, że udało mi się zrealizować 90 % tego co chciałem zrobić. Nigdy bym się nie spodziewał, że to się uda :O)) Tutaj muszę podziękować całej społeczności Might and Magic, bez której nic by się nie dało zrobić . Liczni miłośnicy serii na swoich stronach, nie tylko zamieścili programy do wprowadzania zmian ale i podali jak je zrobić i gdzie ! Zatem w żadnym wypadku nie można powiedzieć, że to moja zasluga . Ja tylko wykorzystałem możliwości do maksimum . Możliwości które oni dali :O)) Dziękuję wszystkim .
Instrukcja
Rozpakuj folder w grze lub gdziekolwiek .
Pliki heroes4roh1 i heroes4roh2 umiesc tam gdzie masz wlasny plik heroes4 lub heroes4p .
Moze tu byc bezpieczny .
Natepnie tu jest wazne !
Utworz schowek we wlasnym folderze data . I przenies tam plik updates . Jesli tego nie zrobisz komputer podmieni plik na nowy nieodwracalnie .
Po schowaniu pliku zastap go tym z folderu ... I JUZ ! Mozesz grac .
Jesli interesuje cie sytucja w ktorej bohater szybciej awansuje to mozesz wejsc w gre wybrac jaka chcesz zrobic zapis . Nastepnie schowac plik updates i zastapic go plkiem upadates z folderu szybki awans . Uwaga folder w grze zawsze musi sie nazywac updates . Czy zatem schowasz go gdzies czy zmienisz mu nazwe bedzie tak samo .
Najlepiej miec ...
updates1
updates2
I w zaleznosci od potrzeby odejmowac jedynke lub dwojke ... Wtedy nie trzeba chowac .
>>>
W grze sa dwa pliki do rozpozecia gry ... heroes4roh1 i heroes4roh2 ...W kazdym sa inne miasta zatem najlepiej grac na zmiane .
Zamieszczam tez mape do probowania, ktora oczywiscie nalezy umiescic w folderze maps .
Wprowadziłem nowe miasta . Zamek ma dwie wersje . Tak samo dwie wersje barbarzyńcow . Jest odrębne
Nekro i Inferno .
Wracają Wrota Żywiołów i Miasto Czarodziejki. Także Miasto Piratów i Bagienne Miasto jakiego jeszcze nie
było. Oraz trochę zmieniona Forteca czyli tytani i golemy. Zmieniony przyrost jednostek żeby była równowaga .
Zmiana szybkości jednostek. Z innych parametrów obniżyłem zdrowie o połowę jednostkom aby przyśpieszyć
bitwy, oraz kilka drobnych zmian typu osłabienie drakoliczy . Jednak statystyk nie ruszyłem poza tym .
Zmieniłem za to umiejętności, np. berserkerami można już kierować ! Poza tym trochę niespodzianek niech
zostanie Obniżyłem koszty budynków, bo są olbrzymie a dochód tylko 1000. Dla siebie zrobiłem jeszcze
szybsze awansowanie bohatera bo wolno to idzie ... Mnóstwo zmian . Na razie testuję . Sprawdzę to mediafire .
Coś nie mogę ... Ładuje się i nic, ? Wrzucę na razie na 4share zobaczymy ... Niestety tu chcą telefonu ...
Chciałbym ale niestety nie mogę znaleźć serwera sensownego ... Jak znajdę to wrzucę ...
Przy okazji podam super program, który znalazłem :
mh 4 _ 096
[link widoczny dla zalogowanych]
O ile link jeszcze działa . Mh4, który jest w serwisach to wersja 32.006 ... I ona psuje plik ! Znikają kampanie
podstawki ! To jest wersja poprawiona ! Działa idealnie . W serwisach go nie widzę, więc można by zawiesić .
Idealnie pakuje .
Tu mój adres. Dodałem textedit, którym można przynajmniej zmieniać parametry . Trudno taki znaleźć .
[link widoczny dla zalogowanych]
A tu wreszcie adres do pobrania modyfikacji Odrodzenie HIVathii .
[link widoczny dla zalogowanych]
Na wszelki wypadek ... Trzeba ją rozpakować z formatu 7z . Programem do plików zip . To są darmowe . Po prostu kompresja zmniejsza ponad 60 % . Pobieracie 3 razy krócej a rozpakowanie to moment . Zwłaszcza gdy są duże pliki nadzwyczaj pomaga .
>>>
Uwagi i problemy można zglaszac na :
http://www.ungern.fora.pl/
Najlepiej do temtow o Might and Magic czyli glownie Heroes IV .
http://www.ungern.fora.pl/tam-gdzie-nie-ma-juz-drog,12/heroes-iv-zdruzgotane-arcydzielo,5446.html
Zatem wielu zwycięstw życzę !
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group cbx v1.2 //
Theme created by Sopel &
Programy
|
|