Wysłany: Nie 11:26, 12 Wrz 2010 Temat postu: Heroes - Budynki i lokacje .
Ciekawe budynki i lokacje na mapie sa wielkim urozmaiceniem gry!
Namioty klucznikow otwierajace przejscia,chatki pustelnikow gdzie mozna zdobyc zadania- wszystko to doadaje uroku grze.
Im wiecej takich miejsc tym lepiej.Tym bardziej kraina jest fantastyczna.
Lokacje te musza byc oplacalne to znaczy jesli np. dodaja 1 punkt ruchu na tydzien
to nie oplaca sie zbaczac z drogi na 8 punktow aby uzyska 7.
Wszystko musi byc logicznie przemyslane.Jesli cos dodaje 1 punkt to niech bedzie na drodze.W herosach III bylo tak czesto.
W miare moznosci wszystkie te lokacje powinny byc tez w miastach.
W wielu wypadkach rzecz jasna nie bedzie to mozliwe np. fort na wzgorzu z H III.
Jesli bedzie duzo miast np. 14-16 to nie beda sie zbyt czesto powtarzac.
>>>>>>
Wazne jest rowniez to aby nie trzeba bylo chodzic po lokacjach aby cos uzyskiwac w kazdy nowy tydzien.
Obchodzenie mlynow i wiatrakow w H III bylo meczace.Znow nalezy zrobic opcje.
Kto chce miec dostawy do zamku jak w HIV a kto chce co tydzien obchodzic jak w Herosach III.
Bledem HIV bylo tez ze nie mozna bylo zostawiac w mlynach i wiatrakach garnizonow.
Zasada musi byc ze gdzie jest moja flaga tam moge zostawic garnizon.
Tutaj tez mozna zrobic kto chce miec garnizony w wiatrakach mlynach siedliskach stworzen stoczniach itp. a kto chce ma tak jak w H III.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BRMTvonUngern dnia Pią 21:47, 08 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Konkretne budynki jakie mozna wymyslic pomijajac te ktore juz byly:
Karawana czyli przerzut jestnostek.Nic nie stoi na przeszkodzie aby staly sobie takie budynki poza zamkami.
Podobnie jak wrota wymiarow.Tylko ze te przerzucaja natychmiast.
Mozna by dac te budynki jako mozliwosc do zbudowania.Czyli nie za darmo.
>>>>>
Czy robic dostawy jednostek do najblizszego zamku automatycznie jesli sa tego samego rodzaju?Po prostu zwiekszaja przyrost w zamku?
Znow dac jako opcje.Kto chce.Oczywiscie zbieranie jednostek jest meczace.Przy duzych mapach elimnuje to niepotrzebna strate czasuna nieatrakcyjne chodzenie.
>>>>>
Warto tez dodac lokacje zwiekszajace zdrowie ale i obrazenia!Nie tylko atak i obrone.Oczywiscie mozna tez zastosowac tradycyjne diameny z HIV.
Im wiecej opcji tym lepiej.
>>>>>
Przydaly by sie tez tradycyjne wieze z ksiezniczkami do uwalniania pilnowane przez smoki.Byla by za to nagroda taka jak byla w Puszcze Pandory.Raz zloto raz klejnoty to znowu doswiadczenie lub jednostki.
>>>>>
Z chwila wprowadzenia specjalizacji bohaterow strategow oczywiscie powinny byc odpowiednie lokacje gdzie moga oni zdobyc umiejetnosci strategiczne do Ksiegi Strategii...
>>>>>
Mozna te wprowadzic wioski dajace dochod np 250 szt zl. dziennie a nie tylko kopalnie zlota po 1000.
Wtedy krajobraz bedzie bardziej realistyczny.Nie tylko zamki ale i wsie!
Poza tym zaznaczone wsie podporzadkowane zamkowi bardziej realistycznie stworza panstwa.Wsie moga byc baza rekrutacji jednostek podstawowych np. chlopow.Wtedy realizm jeszcze wzrosnie.
A majac dyzy przyrost chlopow miesiecznie np. 200-300 bedzie mozna nimi powalczyc mimo niskich statystyk.I podobnie w innych zamkach pierwszy poziom bylby slaby ale z duzym przyrostem z wiosek.A wioski dawaly by takie jednostki jak zaznaczylby zdobywca.Aby pasowaly.
Krajobraz z Heroes III .To juz bylo 11 !!!! lat temu a wyglada wspaniale!Kazdy zrozumie ze przy takich wymaganiach trudno przebic HIII.I nie zachwycaja zadne 3D podswietlenia itp.
Jesli chodzi o lokacje to znow mamy ich kilka grup:
Lokacje lokomocyjne- sa to instalacje ktore dodaja ruchu.
Te dzielimy na dlugotrwale
Stajnie gdzie mozna wymienic konie i ulepszyc kawalerzystow na czempionow i dostc kilka np. 5 dodatkowych punktow ruchu na 7 dni czyli tydzien.
Inne lokacje dajece 0d 1-5.Tutaj trzeba uwazac aby to mialo sens.Np. lokacje dajace 1 punkt na 7 dni powinny znajdowac sie obok drogi i 1punkt ruchu jako np. slupy milowe.Wtedy zysk wynosi 6.
Loakcje dajeace 2 moga juz byc oddalone o 13 punktow ruchu.A stajnie moga byc wszedzie bo dodaja 35 wiec i tak sie oplaca skrecic no i darmowi czempioni.
Lokacje z jednorazowa premia do ruchu.Wodopoje Oazy dajace od 6 do 10 punktow musza tez byc w miare blisko drog aby sie oplacalo korzystac.
Powinny tez znajdowac sie w miastach.Oczywiscie w kazdym jeden.
>>>>>
Lokacje dajce stworzenia sa takie same jak w zamkach.Tutaj pomocna byla by opcja - kupuj w najblizszym zamku.Czyli nie trzeba ciagle tam chodzic.Kto by sobie nie zyczyl moglby chodzic.Prosze bardzo.
jak mowilem wszystkie stworzenia maja byc w zamku wiec nie bedzie problemu ze jakichs nie mozna rekrutowac.
Przyrost poinien sie kumulowac czyli po 7 tygodniach powinien byc np 15 X 7 = 105. Narastac moze codziennie kto woli co tydzien moze zaprogaramowac taka opcje.
>>>>>
Lokacje powiekszajace statystyki bohaterow.
Sa to : Atak Obrona Moc Inteligencja Inicjatywa ja bym dodal Obrazenia i Zdrowie
aby byl komplet.Czyli wszystkie statystyki maja byc powiekszane.
Tutaj wystepuja obiekty powiekszajace jedna umiejetnosc po 1.Lub dwie po 2.Lub budynki ekstra typu biblioteka zwiekszajace wszystko o 5.Te atrakcyjne lokacje powinny wystepowac rzadko.A te zwiekszajace o 1 znow blisko drog.
Inne lokacje zwiekszaja doswiadczenie o 1000 pkt darmo i o 2000 za oplata.
Inne z kolei pozwalaja nauczyc sie umiejetnosci - jednej darmo .Kilku do wyboru odplatnie.
Inne instalcje pozwalaja powalczyc z potworem aby zdobyc znow doswiadczenie.
Czyli generalnie sluza podniesieniu mozliwosci bohatera.
Wszystkie te budynki rzecz jasna powinny byc tez w miastach.A jedno miasto powinno miec ten ekstra zwiekszajacy o 5 wszystko inne miasta powinny miec inne ekstra budynki aby bilans byl rowny.I ne bylo przepakowania badz niedopakowania.
A tutaj znow uroczy krajobrazik z Heroes II czyli 14 lat temu zrobiony:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach