Forum Religia,Polityka,Gospodarka Strona Główna
Gry i ludzie .
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Religia,Polityka,Gospodarka Strona Główna -> Tam gdzie nie ma już dróg...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136984
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:12, 02 Paź 2024    Temat postu:

Ubisoft wydał 850 milionów dolarów na Skull and Bones
Zawsze mieli łeb do interesów

...

Naprawdę? To aberracja. Spokojnie 20 swietnych gier można za to zrobić naprawdę z efektami... A tu na jedną! Żadna gra nie jest warta aż takich rozchodów!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136984
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:10, 21 Paź 2024    Temat postu:

Kreatywność i świeżość w branży gier? Miała piękny pogrzeb

Nastała era remasterów i remake'ów. Zamiast tworzyć nowe gry, wydawcy przyjęli strategię maksymalizacji zysków przy jednoczesnej minimalizacji kosztów. Dużo taniej odświeżyć starą grę, która kiedyś była hitem, niż zrobić nową. Żyjemy w przykrych czasach dla graczy.

Remastery to typowy skok na kasę, często po najmniejszej linii opory z katastrofalnymi skutkami patrz Warcraft 2
reforge.
...

Tu nie trzeba dodawać czy uwspółcześniać gier bo to równa się często zabicie całej atmosfery czy klimatu, zaś współczesne gry AAA to żart w większości odgrzewane kotlety z psa trzeciej kategorii zmielonego razem z budom. Niezbyt strawne, mało
przemyślane, odtwórcze, kiepsko wykonane, gdzie na premierę gra w gruncie rzeczy jest betą
1 godz. i 2 min temu via Wykop 0 bardzokiepskotowidze

...

Bo to nie są żadne rimejki ani remastery tylko ordynarne kopiujwkleje. Gra na sentyment na znane sprawdzone tytuły które akurat są grywalne do dziś i nie ma najmniejszej potrzeby żadnego rimejku bo można siadać i grać.

Natomiast tam gdzie miało by to sens to nie ma! Jest mnóstwo starych gier zwłaszcza z kat 89tych które proszą się o rimejk bo koncepcja świetna zasady znakomite ale wykonanie kiepskie bo raz że grafika nędzna dwa mało zawartości bo wtedy liczyli się z pamięcią ponadto brak mnóstwa świetnych rozwiązań wymyślonych dopiero 10-15 lat później. Ogólnie gra niegrywalna ale gdyby ja na nowo wydać byłby nowy świetny tytułu. I takich nie wydadzą tylko takie które i dziś są znakomite i nic zresztą specjalnie nie dodają...

Rynek gier indie ma się natomiast całkiem nieźle. Chociażby ostatni Core Keeper czy Drova: Forsaken Kin - to jest miła odskocznia od miałkiego AAA.
5 godz. i 10 min temu via Wykop 4 maciekfloyd
2 Odpowiedz
@maciekfloyd ogolnie rynek ma sie bardzo dobrze, graczy przybywa, graja juz prawie wszyscy. gier jest multum, do wyboru do koloru. pelno promocji. zle ma sie rynek aaa, ale j---c ich. tak samo jak marvela i komedie romantyczne Smile
4 godz. i 57 min temu via iOS 14 nobrain

@maciekfloyd: Powiedziałbym że ma się coraz to lepiej. Silniki coraz lepsze, sprzyjają kreatywności.
3 godz. i 57 min temu via Wykop 0 Me_Not

...

Na dodatek wchodzi AI. Po prostu można tworzyć małym zespołem gry nie odbiegające za bardzo od tych o wysokim kapitale. A jeszcze 20 lat temu gra wydana przez studio a gra robiona przez kilku amatorów to była przepaść. Tu 3d tam 2d i jeszcze piksele bijące po oczach. Starczy obejrzeć dawne stronki z darmowymi gierkami. Zresztą przeglądanie tych darmowek czytanie opisów niekiedy próbowanie bo granie to nie bardzo- uwielbiam! Jakiś taki świetny klimat!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136984
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:42, 29 Paź 2024    Temat postu:

Tomb Raider: The Legend Of Lara Croft otrzyma drugi sezon pomimo słabych wyników
Tomb Raider: The Legend Of Lara Croft otrzyma drugi sezon, pomimo słabego odbioru i średnich ocen po premierze pierwszego. Możliwe, że jest to związane ze wcześniejszymi uzgodnieniami między twórcami i wydawcami serialu.
#

xD typowy Netflix
wczoraj, 07:40:38 via Android 3 NPC2137

...

No niestety do Lary też się dopieprzyli i spieprzyli. Zresztą film ma ciężko w konkurencji z grą gdzie można sterować akcją. 90% filmów będzie mniej ciekawą niż odpalenie gry. To musiało by być arcydzieło...

Może jakas fajna grafika. Kobieta podrapana poraniona xe szramami? Czy dobrze wygląda? Nie bardzo! Jak widać pałętanie się po niebezpiecznych lokacjach to nie jest coś dla kobiet! U mężczyzn jak najbardziej to świetnie wygląda! Widać naturalna różnice płci! Natomiast po to są gry czyli fantastyka żeby można było robić rzeczy niemożliwe wręcz w naturze. Stad podskoki na 20 metrów piruety zwłaszcza w walce wręcz. I także kobiety miażdżące olbrzymów. Jednak skoro tak naciągamy to można i naciągnąć że takie walki nie szkodzą ich wyglądowi! Absurd ale ładny!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BRMTvonUngern dnia Wto 21:45, 29 Paź 2024, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136984
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:48, 15 Lis 2024    Temat postu:

Bioware twierdzi, że sprzedało się ponad 1 milion kopii gry Dragon Age: The Veil
Bioware w wewnętrznym komunikacie podało informacje, że gra sprzedała się w liczbie 1 miliona kopii. To i tak nie jest zadowalająca liczba, nawet jeżeli prawdopodobnie nie jest zgodna z prawdą, z uwagi na liczne zwroty.

...

Do kilku mln. dojadą razy nawet te 50 $ to im się zwróci! Warto robic gnioty!
Takie produkty nie są dla graczy tylko dla konsumentów. W końcu w każdej grze gdy tylko da się chodzić można stracic czas.
Zresztą gracze nie powinni przykładać swojej miary do masowego biznesu. Tak jak muzykolodzy nie słuchaja przecież ,muzyki' jaka tłoczą wytwórnię tylko Szopena itd. Co nie znaczy że chłam nie zarabia wręcz przeciwnie!
To samo się zrobiło w grach. I trzeba oddzielać prawdziwe gry od produktów komercyjnych...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136984
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:23, 21 Lis 2024    Temat postu:

Play of Battle, gra Bartosiaka - analiza faktów i mitów o grze
Dużo szumu wokół gry Jacka Bartosiaka, która wygląda fajnie, ale jak specjaliści analizują ją szczegółowo wychodzi mnóstwo problemów. Mainstream jara się tym, mimo że w Polsce jest wiele ciekawszych rzeczy.

...

No to zamiast gledzic weźcie to poprawcie! Są specjaliści od gier! Kto robił u nas strategie? Macie od razu potężna premię nazwiska Bartosiak. Na dzień dobry minimum 100 tys. dodatkowo sprzedanych...

Oczywiście doskonale wiem jak trudno zrobić taką grę i nawet studio musi byc specjalistyczne czyli mniej więcej od strategii XXwiecznych. Bo ci od elfów i jednorożców nie poradzą sobie! Tak jest specjalizacja w grach! Nie ma ogólnych twórców ,gier'... Są od jakiegoś gatunku i tylko wtedy będzie szansa na znakomita grę...



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136984
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 0:07, 24 Lis 2024    Temat postu:

AI w STALKER 2 to nieśmieszny żart.
To jest jeden z najważniejszych powodów, by nie kupować gier na premierę, ponieważ twórcy się strasznie rozleniwili i walą remasterami i DLSSami tylko gdzie się da, a ty płać i nie narzekaj :/

...

No nie! Ostrzegam was! Grę robią Ukraińcy w przerwach na służbę wojskową NA WOJNJE więc się odczepcie bo ciężko grzeszycie! To nie są dragon cringe - krindże.
Stalker to przecież jest sam szczyt growy! Wręcz wzorzec jak to się robi. Proporcje różnych aktywności niemal idealne! To dla nie ogarnijacych za bardzo o co chodzi. Można powiedzieć że stoi wyżej niż Gothic pod względem sztuki rozgrywki klimatu wejścia w świat. Oczywiście wielu nie lubi takich klimatów bo to jakieś rejony thrillera horroru postapo czyli jak najdalej od czegoś ładnego. Ale obiektywne nawet gdy nie lubisz gatunku to jest szczyt tworzenia. I twórcy różnych gier typu otwarty świat RPG survival powinni drobiazgowo analizowac.

Dziś niestety twórcy dzięki ruskim mają to na żywo. To już nie gra. Stąd zalecam delikatność w ocenie!

Do problemów zalicza się:
1. Fabuła nie istnieje. To dziwne bo przecież to nie wymaga drogiej pracy programisty ani nawet super pisarza. Starczy ciekawy pomysł. Tu jednak chyba jest najprościej naprawić wklejając tekst w grę...

2. Pusty świat. Trzeba dodac ciekawych znalezisk. To już omawialem przy Daggerfallu. Duży ale pusty świat to żadna zaleta.

3. Ekonomia. Brak balansu. Trzeba poprzeliczac na nowo ceny nagrody przychody rozchody. To jest kwestia znów zrobienia tabelki i bilansu dochodów i rozchodów. Wkleić to do gry to jest prościzna.

4. Zbyt mały ekwipunek i zbyt szybkie zmęczenie. Tu starczy poprawić znowu liczby...

...

Wymienione bledy są proste do naprawy i nie wymagają żadnego programisty tylko trzeba usiąść policzyć przwtestować i wkleić...
Od razu gra się poprawi znacznie.

Ostatni błąd już jest trudniejszy do naprawy. Problemy z AI głębia postaci w grze i interakcji. Tu niestety trzeba już poprawiać algorytmy i to zajmie więcej czasu. Stąd radzilbym szybko zrobić proste zmiany a potem te trudniejsze...

Ogólnie gra trzyma klimat i po poprawkach da radę!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136984
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:40, 26 Lis 2024    Temat postu:

Rosjanie to znaleźli, teraz gra jest zamykana w Rosji.
Dzisiaj porozmawiamy o grze, która wzbudza ogromne emocje S.T.A.L.K.E.R. 2. Gra, na którą czekaliśmy ponad 10 lat, w końcu trafiła na ekrany, ale jak zawsze bywa, nie obyło się bez kontrowersji i problemów.

...

Ruscy oczywiście zabraniają u siebie Stalkera co niewiele jej zaszkodzi bo w Rosji za chwilę będzie problem co by to zjeść a nie w co by tu pograć. Natomiast jest to jedna z najlepszych gier wszechczasów a chyba wśród gier postapo, survival, walka o przetrwanie itd. to chyba najlepsza z której mogą się uczyć twórcy wszelkich gier gdzie jest walka eksploracja rozwój postaci itd. Z uwagi na agresję Ruskich to na razie mamy wersję Alfa czyli dla nieznających terminologii. Jest to pierwsza wersja gry gdzie można już chodzić i próbować ale na skutek mnóstwa błędów nie jest to zbyt fajne na razie. Jednak każda gra ma taką fazę. Następnie jest wczesna beta końcowa beta która już jest praktycznie końcową wersja tylko polepsza się już szczegóły. No i dopiero na końcu mamy prawdziwa grę. Do której są jeszcze ,pacze' ( nie lubię spolszczenia łatki bo to jest do ubrań a pacze' są tylko do produktów informatycznych). I potem mogą być dodatki. I mody na końcu.

Tak w skrócie przebiega proces rozwoju gry.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136984
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:03, 27 Lis 2024    Temat postu:

Rosja chce ZABLOKOWAĆ Twitcha po Premierze S.T.A.L.K.E.R.A. 2
Władze tłumaczą to chęcia ochrony swoich obywateli przed min. holenderskimi streamerami, którzy według regulaminu twitcha mogą legalnie na swojej transmisji palić marihuanę gdyż jest to dozwolone w ich kraju XD

..

Myślą że są tacy cfani. Oni tylko chronią młodzież przed narkotykami. Tłumaczenie w stylu tych co się tylko chcą odwiedzać w szpitalach...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136984
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:58, 04 Gru 2024    Temat postu:

Gothic 2 NOTR pobity w 8 minut! Światowy rekord
Ciekawostka dla fanów kostki Rubika w wersji komputerowej. Stary klasyk ukończony w niecałe 8 minut.

...

No i nie ma to żadnego sensu! RPG żeby pochodzić kończyć w 8 minut. Z reguły to po prostu szukanie exploitow czyli rzeczy nie przewidzianych przez twórców że np. jest możliwość przeskoczenia połowy gry poprzez jakieś przejęcie które zaplanowali po co innego ale jak wiesz gdzie jest bo grałeś to od razu idziesz. Na dodatek wiesz gdzie są przedmioty z zadań więc nie szukasz tylko od razu prosto do skrzynki. I tak znając na pamięć wszystko niekiedy da się co? Zrobić główna linie fabuły w 8 minut. Tylko co to daje? Nie ,przeszedłeś gry' tylko przeskoczyles przewidziane zadania. A wręcz pominąłeś połowę z nich.
Nie ma to sensu w grze w której chodzi o kilkadziesiąt godzin wczucia się w świat! Zanurzenia i przeżycia przygody.
Nie jest to nawet jakiś sport tylko ciekawostka z zakresu konstrukcji gry.
Tymczasem tutaj jest wręcz inny ,czelendz'. Zrezygnować z prostych premii żeby było trudniej i to ma większy sens przy otwartych swiatach. Ja np. w MM nigdy nie kupuje broni w sklepach bo bym zniszczył odkrywanie skrzynek i radość że znalezienia czegoś fajnego skoro lepsze kupiłem w sklepie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136984
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:37, 18 Gru 2024    Temat postu:

PRAWDZIWY powód KRYZYSU branży gier wideo
TL;DR: Marnowanie surowców i pieniędzy na powtarzające się schematy, które udały się innym twórcom, bądź studiom. Złe zarządzanie tworzeniem gier przez duże studia, oraz korporacje nastawione na zysk, nie inwestujące w nowe pomysły, tylko zwalające winę na wszystko, tylko nie siebie samych.

...

Gry się obecnie produkuje a nie tworzy. Przychodzi korpo i robi wedle utartych reguł - n-ta wersja franczyzy bez polotu. A no i żadnych skomplikowanych mechanik czy wysokiego poziomu trudności bo ułomy się zniechęca. Ma być kolorowo intensywnie i najlepiej w subskrypcji.
4 godz. i 23 min temu via Wykop 2 IvanBarazniew

....

Dokładnie. O ile wstrzymał bym się z atakowaniem , powtarzania schematów' bo co niby można jeszcze wymyślić nowego dla strategii niż to co było w Heroes 3?
Jednostki miasta mapa kopalnie zasoby? Siła rzeczy 90% się powtarza bo to są najlepsze rozwiązania.

Problemem jest produkcja. Czecha produkcji jest masowość i powtarzalność aby cena była niska. W grach to absurd bo przecież nie robi się ich dla samego obniżenia ceny. Jak pogram w jedną grę to potem nie potrzebuje drugiej prawie takiej samej jak np. bułki gdzie co dzień jesz mniej więcej to samo a tylko trochę zmieniasz smak bo się nudzi. Ale ciągle potrzebujesz tych kalorii.

Tu nie ma potrzeby produkcji. I niestety produkcja służy tu tylko przejęciu rynku i wycięcia mniejszych którzy nie dają rady głównie finansowo. Gry za kilkaset milionówn$??? To jest chore! Marnotrawstwo. Ten rodzaj spedzania czasu nie wymaga takich kosztów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BRMTvonUngern dnia Wto 21:26, 21 Sty 2025, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136984
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 0:09, 19 Gru 2024    Temat postu:

Twórca Final Fantasy VII Rebirth prosi by gracze nie robili niegrzecznych modów

Osoba odpowiedzialna za Final Fantasy VII Rebirth prosi moderów, by zostawili Aerith i Tifę w spokoju i nie robili sprośnych modów. Jak myślicie, fani posłuchają?

Ostrzeżenie dla społeczności modderów Naoki Hamaguchi, dyrektor produkcji, wezwał modderów do unikania tworzenia nieodpowiednich modyfikacji w grach, w wywiadzie dla EpicGames Store. Choć jest to tylko prośba, sygnalizuje to napiętą relację między wolnością twórczą fanów a kontrolą wydawców. Seria Final Fantasy była dotychczas przedmiotem kreatywnych modów, a Final Fantasy VII Remake zyskał już 1,5 tysiąca modyfikacji na platformie NexusMods.

...

Lol, przecież twórcy tych postaci kobiecych doskonale wiedzą co robią tworząc je takimi. Rozbawiło mnie jak Capcom powiedział, że są "zaskoczeni" popularnością Lady Dimitrescu z RE bo kompletnie się tego nie spodziewali. Tak, oczywiście.
6 godz. i 57 min temu via Wykop 2 Bonwerkz

Akurat zły przykład bo to są wampiry i w ogóle odpychają więc absolutnie nie pociągają. Akurat Residenta o nic oskarżyć nie można chyba że o ładne modele 3 głównych bohaterek co by było absurdem. Mają robić brzydkie?

Natomiast FF rzeczywiście obłuda. Oryginalny wygląd prowokuje ewidentnie mężczyzn. Rozebrali postacie a potem się dziwią że miłośnicy gry rozbierają jeszcze bardziej. Idą zgodnie z linią oryginału. Dopowiadają niedopowiedzenia.
Czyli jeśli gra nie prowokuje to jest wina graczy ale jeśli prowokuje to już twórców. Problemem są jak zwykle dzieci które masowo grają. Zasada jest że nie może by żadnych podjazdów pod seks. Ale jak dorośli gracze sobie zrobią to już nie wina twórców. Nie da się skierować gry tylko dla dorosłych więc musi być czysta od tego typu treści.

Widać wyraźnie że celem było przyciągniecie mężczyzn bo jest za dużo gołego. Na dodatek przecież tam jest bieganie skakanie to nie muszę mówić co się dzieje z takimi ,strojami'. Dzieci nie powinny mieć tego typu pobudzeń.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136984
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:09, 29 Gru 2024    Temat postu:

Gracze nie zasługują na ładną grafikę

Jak zwykle wszystkiemu winny jest konsument. Gracze nie kupują gier AAA nie dlatego, że te są miałkie i nieciekawe, ale dlatego że nie potrafią docenić oferowanej przez twórców grafiki.

Jak kryzys wpływa na branżę gier
Tworzenie fotorealistycznej grafiki w grach AAA staje się zbyt kosztowne i nie gwarantuje sukcesu rynkowego, co prowadzi do kryzysu w branży gier, a wiele studiów bankrutuje. Zdaniem ekspertów, główną przyczyną problemów nie są niskie modele biznesowe ani jakość gier, lecz zbyt wysoka jakość grafiki, której przeciętni gracze nie doceniają.

...

No nie może być. Odkryli, że ważniejsza jest fabuła i dopracowana rozgrywka niż grafika. Pewnie i tak będą tworzyć jakieś miałkie woke *** tylko z kiepską grafiką xd
11 godz. i 5 min temu via Wykop 5 duzy240

ważne też by rozróżnić ładną grafikę od art-style. Często jest to wrzucane do jednego worka.
3 godz. i 17 min temu via Wykop 1 Bonwerkz

...

Nie doceniają Smile)) A jak mają diceniac? Jeździć nosem po ekranie 3 godziny?
Gra to nie lek na serce. To nie musi być na najwyższych możliwych osiągach. To nie jest być albo nie być istoty ludzkiej. Zresztą większość dziedzin tak działa łącznie z niestety przemysłem spożywczym. Da się zrobic dużo lepiej ale też i dużo drożej a klient też na ogół szuka taniej. A ponieważ jakiś tam płyn do naczyń ma umyć naczynia i tyle to nikt nie szuka możliwie idealnego składu tylko takiego jaki myje i tyle.

I oczywiście czym innym jest ładna grafika a czym innym droga grafika! Zauważmy że brzydka grafika może być bardzo droga! Co jest już kompletnym absurdem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136984
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:20, 02 Sty 2025    Temat postu:

Ubisoft na skraju bankructwa? Czarne chmury nad twórcami Assassin's Creed Shadow
Ubisoft w ciągu 4 ostatnich lat stracił aż 85% swojej wartości w porównaniu ze styczniem 2021 roku kapitalizacja rynkowa wynosiła 12,17 mld dolarów, natomiast obecnie mówimy o 1,78 mld dolarów. Tylko w ciągu ostatniego roku wskazana
wartość spadła aż o 43%.

...

Czekam aż dołączy do nich EA.
6 godz. i 8 min temu via iOS 1 Wytentegowany

...

Tak z ubi było coś nie tak od ponad 10 lat. Nie umieli nic zrobić z klasyczną Might and Magic. Mimo że rozwiązania leżały na stole to rozwinięte gry. Starczy nie zepsuć... Widać nieumiejętność po prostu. Za wysokie progi. A jak jeszcze poszli w tenczozbokizm to już koniec. Nie potrzebujemy produktów zaburzających dzieci. Pełno jest filmików z płaczem że ,dokonałem tranzycji' i nigdy już tego nie cofne...
Nie mogę patrzeć na to. To jest ludobójstwo! Za propagandę LGBT powinna być ściana i rozwałka z marszu... Potworni zbrodniarze...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136984
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:00, 03 Sty 2025    Temat postu:

15 starszych gier które są jeszcze grywalne i fajne
Dodawajcie swoje w komentarzac. Doom 3 (2004) , Max Payne (2001), Devil May Cry 2 (2003), Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow (2004), TimeSplitters 2 (2002), Unreal Tournament (2004), Hitman 2: Silent Assassin (2002), Indiana Jones and the Emperor's Tomb (2003), Battlefield 1942 (2002)

...

Absurd! Kto wam powiedział że gry z lat 2001-04 są ciężko grywalne Smile)) Nonsens. Wtedy właśnie gry były najlepsze bo twórcy nauczyli się już że nie ma sensu absurdalny poziom trudności bo gra nie jest ciekawsza tylko irytująca gdy 40 razy przechodzisz to samo aby odkryć ta jedyną drogę gdzie się przeżywa to jest nudne.
Z drugiej strony nie było jeszcze linii rysowanych na ziemi żeby gracz idiota się nie zgubił na prostej drodze.

Problem z grywalnością mają gry przed 1995. A zwłaszcza przed 1990. Tam już tylko wyjątki mogą was wciągnąć. Np. Kings Bounty daje radę i jest wciąż ciekawa. Ale jakieś Dungeon Mastery czy Eye od Baholder mogą już być zbyt nudne.
Rok 1995 to pierwsze Heroes. Gra absolutnie znakomita i zresztą tak samo się gra jak w Heroes III a potem wszystkie Herosy MM Fallouty wszelkie baludropodobne łącznie z Arcanum. Wszystko wyszło przed 2005. Najlepszy okres. I potem jest obniżanie poziomu aż do dna żeby sprzedać i tak jest do dziś. Plus lewackie ideologie ,hit' ostatnich lat.

Więc nie odkrywajcie że da się grać w gry około 2000 bo to najlepsze lata gier.
Owszem dziś teoretycznie są najlepsze bo weszła AI. Jednak wątpię czy to da arcydzieła. Kultura upada a to nie kwestia techniki tylko ludzka. Ale naprawdę AI daje małym studiom gigantyczne możliwości! Ich gry mogą wyglądać prawie jak wysokobudżetowe! Tak niski jest koszt. Trzeba tylko mieć pomysł...



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136984
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:17, 03 Sty 2025    Temat postu:

Prawdziwy POWÓD, dlaczego GRY wideo są teraz SŁABE!

Dlaczego gry wideo, które kiedyś kochaliśmy, dziś już tak nie zachwycają? W tym filmie odkrywamy prawdziwe przyczyny, dla których branża gier przeżywa kryzys. Omówimy kontrowersyjne praktyki wydawców, nadmierny wpływ mikrotransakcji, brak innowacji oraz pogoń za zyskami kosztem jakości.

...

Ogólny upadek kultury oczywiście musi uderzyć w gry. Twórcy są coraz gorzej wykształceni... Przecież twórcy gier lat 80tych majacy ponad 20 - 30 lat uczyli się w latach 60-70 jeszcze nawet przed rewolucją seksualną! Tamten poziom szkół to był kosmos. Tymczasem twórcy obecnych gier uczyli się około i po 2000 gdy szkolnictwo juz leżało a w szkołach dominowała osławiona gimbaza.
A teraz jest jeszcze gorzej:

Dzieci przestają rozumieć co czytają. Nauczyciele alarmują

Pokolenie Alfa, czyli dzieci urodzone od 2010 roku, staje w obliczu kryzysu czytelnictwa, który może mieć długotrwałe konsekwencje dla ich edukacji i rozwoju intelektualnego. Z badań i obserwacji nauczycieli wynika, że coraz więcej dzieci nie
opanowuje podstawowych umiejętności czytania przed 3 klasą...

...

Nie da się tego przeskoczyć do wybitnych gier musi być wysoki poziom kultury ogólnej. Bo to dziedzina nieprzewidywalna i ciężko określić co konkretnie trzeba umieć żeby zrobić świetną grę? Najmniej liczy się programowanie! Wszystkie słabe gry przecież są dobrze zaprogramowane jeśli nie mają bugów a mimo to nie chce się w nie grać. Dlaczego? Decyduje koncepcja i proporcje. Jeśli nie ma dobrej koncepcji nic nie pomoże. Ale dobra koncepcję można też popsuć.

Czyli aby ratować gry trzeba podnieść poziom kultury.

A już LGBTQPA to jest rak absolutny ale nie jest przyczyną raczej rezultatem upadku intelektu...



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BRMTvonUngern dnia Pią 23:21, 03 Sty 2025, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136984
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:20, 04 Sty 2025    Temat postu:

Valve ma "kryzys różnorodności"
Pan od "People Make Games" tłumaczy jak to Valve ma rzekomo kryzys różnorodności w swojej firmie i dlaczego jest to problem.

...

Bo ci z Black Rocka zarządzili że jeśli ma być kasa to musi być problem z LGBTQPA.
Po pierwsze to zwyrolom z kasą kobiety dawno się znudziły i szukają ,innych czynności seksualnych' stąd zmuszają innych do tego co sami uprawiają. Tacy są zboczeńcy. Stąd wysyp LGBTQPA wszędzie. A oczywiście są to sataniści i wszystko robią na odwrót niż Bóg stworzył. Bo przecież to właśnie jest satanizm... Zgodnie z naturą jest dobrze i tak ma być więc nie ma w tym żadnego zła tylko dobro. A demony chcą źle. Musicie zrozumieć że demony nie mają ciała i sa jakby samym intelektem! Myślą pojęciami ogólnymi zło dobro ludzkość. Zatem zło jest odwrotnością dobra. I cokolwiek jest zgodne z naturą one są przeciw a gdy łamie naturę są za. Trudno wam to pojąć biney czynicie zło gdy widzicie w tym korzyść. Tymczasem demony czynią zło dla zła! Interesuje je tylko zło. I nic więcej. Bo tak postanowiły na początku i nic już nie zmienią bo nic na tamtym świecie się w tym względzie nie zmieniło.

Stąd satanisci dążą do zła bo tak nimi sterują demony.
Obecnie dążą do czego? Do zagłady ziemi i ludzkości poprzez atom. I globalisci do tego dążą. Sami też zginą ...bGluoue? No ale czy sluchanie demonów jest mądre? Zło sensu nie ma.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136984
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:00, 07 Sty 2025    Temat postu:

Legendarna gra MMORPG kończy 28 lat!
Mowa oczywiście o znanej i niekoniecznie lubianej Tibii.

tibia.. aż sie łezka kręci za starymi czasami. Pogaduszki z ludźmi w kolejce do NPC, bieganie przez pół mapy albo i całą dobić targu. Omijanie ludzi na drodze, robienie run pod depo na sell....
EHH TA GRA MIAŁA UROK SPOŁECZNOŚCI I PO PROSTU ŻYCIA.
A teraz? priv chat npc bez kolejek, głupi system trade przez depo, przechodzenie przez graczy na drodze jakby byli nic nie wartymi duchami, legalne skillowanie offlinie za hajs
3 godz. i 6 min temu via Wykop 3 braon

...

Może nie okrągła rocznica ale klasyka. Pewnie teraz jest tego dużo więcej i lepsze a w Tibię grają sentymentalni weterani ale warto wspomnieć.
Ja osobiście w MMO nie wchodzę bo ilość czasu potrzebna do sensownej rozgrywki jest kosmiczna. Czyli zadowolenie z gry nie rekompensuje utraconego czasu. Gdy tymczasem świetną grę mobilna można zakończyć w 45 minut i mieć satysfakcję nawet większą ...

Czyli np. 200 godzin gry MMO daje 200 satysfakcji. Czyli 1 do 1.
A 12 gierek po 45 minut czyli 9 godzin daje też 200 satysfakcji czyli każda daje ponad 8 razy 12 masz 200. To samo w 9 godzin co w 200.
Być może nie da się tego obliczyć ale tak to działa! Organizm to czuję i dlatego choćby jedne gry porzucacie szybko a w inne gracie długo...

A przede wszystkim jak tu widać nie zajmuje się tylko grami a wszystkim praktycznie. Inne rzeczy też dają satysfakcję np. polityka gdy mamy odpowiednich ludzi np. Konfederację a nie ludzki kał czyli resztę... Dopóki nie powstała Konfederacja to był raczej obowiązek ale teraz i satysfakcja! Nie spodziewałem się!

Jak widać cokolwiek robimy chcemy mieć z tego korzyści choćby w postaci zadowolenia. Inaczej to byłby masochizm zresztą więc to nic złego. Ważne aby satysfakcja była dobra mądra i piękna...

Fajny klimat...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136984
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:45, 10 Sty 2025    Temat postu:

Skandal z umiejętnościami Elona Muska

Elon Musk stał się przedmiotem skandalu w internecie związanym z jego rzekomymi umiejętnościami w grach Diablo 4 i Path of Exile 2. Po obiecujących deklaracjach o swoich osiągnięciach w tych grach, rzeczywistość okazała się inna, gdy Musk postanowił na żywo transmitować rozgrywkę, w której zupełnie nie radził sobie.

Elon Musk pozował na zatwardziałego gracza PoE 2 i Diablo IV

Oszustwa Muska wyszły jednak w końcu na jaw. Najpierw potwierdziły je logowania na serwery gry: okazało się, że w ciągu dnia na koncie miliardera gra ktoś z Azji. Musk w zeszłym roku chwalił się, że jest najlepszym na świecie graczem w Diablo 4, a ostatnio miał osiągać sukcesy w Path of Exile 2 xD

...

A więc widać narcyzym i wybujale ego. I niestety akceptację nieczystych zagrań. Poznajemy charakter zresztą typowo amerykański bo przecież Dziki Zachód to właśnie nieczyste zagrania aby wyszło na moje a jest to archetyp USA.

Osobiście nie lubię rywalizacji w grach elektronicznych poza sportem oczywiście. Gry komputerowe też są sportem! Wolę kooperację czyli styl RPG gdzie jak wiadomo drużyna pomaga sobie nawzajem a nie walczy ze sobą. W sumie nic nowego wiadomo że najbardziej lubię klasyczne RPGi z drużynami. W Herosach tez mamy kilku bohaterów którzy działają wspólnie chyba że ktoś gra jednym ale to dla mnie dziwne.

Jak widzicie w grach wychodzi wasz charakter i nawet wasza etyka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136984
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:46, 10 Sty 2025    Temat postu:

Gry z otwartym światem korzystnie wpływają na zdrowie psychiczne

Gry z otwartym światem oferują użytkownikom ogromne światy do eksploracji i nie narzucają tego, co powinien robić gracz. Nowe badania pokazały, że te rozległe cyfrowe place zabaw mają korzystny wpływ na nasze zdrowie psychiczne.

tak potwierdzam, gry z otwartym światem sa najlepsze imho Smile
12 godz. i 27 min temu via iOS 62 Grin78
15 Odpowiedz
@Grin78: jak gra ma otwarty ogromny swiat ale jest pusta i nic tam nie ma np skyrim to niekoniecznie jest to fajne wolałbym gre mniejszą ale z wieksza iloscia interakcji
wielkilen
...

Widzę że muszę dokładnie tłumaczyć. Taka sytuacja to źle zrobiona gra.
Nie wystarczy duży świat żeby gra była super. Absurd! Duzy bez zawartości to nudy. Dlatego poprawiono Daggerfall.
Nie chodzi o to też aby wszędzie długo się chodziło i odległości były duże. To też nudne. Ale jest przecież opcja szybka podróż.
Duży otwarty świat to ani pusty ani rozwleczony.
Tu też trzeba sztuki tworzenia aby stworzyć duży ale nie nudny.
Po prostu zamiast kilku lokacji i kilku map kilkaset map i kilkaset lokacji których nie trzeba wszystkich zwiedzać! Ale niech będą bo nigdy nie wiadomo co wybierzesz. I to jest wspaniałe przeżycie jeśli to dobrze jest zrobione.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136984
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:34, 12 Sty 2025    Temat postu:

Kto seksualizuje kobiety? Nie wiem, ale się domyślam
Wracasz zmęczony z roboty, nie masz siły myśleć, nie masz siły grać to przynajmniej chcesz obejrzeć ludzi grających w gry, zastajesz tam lupanar, roznegliżowane kobiety i zadajesz sobie pytanie czy ze mną jest coś nie tak, czy to świat zwariował.

Zjawisko seksualizacji w internecie

Współczesny internet przesycony jest seksualizacją kobiet, co staje się niepokojące, zwłaszcza w kontekście platform związanych z grami. Autor zauważa, że niezależnie od celu poszukiwań w sieci, często natrafiamy na nagość, co potęguje wrażenie, że nawet serwisy poświęcone recenzjom czy hobbystycznym tematom nie są wolne od tego zjawiska. Krytyka kierowana jest w stronę kobiet, które same przyczyniają się do tego...

tonaszepieklomezczyzn
9 godz. i 36 min temu via Wykop

,,Oczywiście nie chciałbym tu brzmieć jak stary dziadzio, co to biadoli, że ło panie przed wojną to kobiety nie pokazywały cycków i tyłków w Internecie, a teraz to panie wejdziesz na Twitcha, Kicka, Instagrama i jesteś wręcz nokautowany jednym wielkim targiem próżności i rewią nudyzmu, niczym na plaży nudystów w Chałupach. Chciałbym jedynie by były odpowiednie miejsca w Internecie gdzie możesz pokazać goły tyłek i by były miejsca gdzie tego nie możesz zrobić, by nie zamienić tak wspaniałego wynalazku ludzkości jakim jest Internet w jeden wielki ogólnoświatowy b----l."

...

Bez przesady prostytutki są od tysiącleci. Tu są te soft bo hard mają inne miejsca i już twarde porno. Rozumiem drażnią bo to robia te ładne na ogół. Ale macie rację zepsute kobiety od tysiącleci prowokują np. nierządnice babilonskie od kiedy już były. Istotnie to nie jest 100% winy mężczyzn. Jednak mężczyzna powinien uczyć się panować nad tym ponieważ nieuchronnie pojawia się pokusy i co? Przed wojną też były! Przecież przez to spotkał nas 1939 co Jezus wyraźnie powiedział. Tak czy inaczej trzeba się nauczyć panowania nad ciałem. Wtedy nawet twarde porno nie skusi. Natomiast oczywiście piękno będzie pociagac i oglądanie się za ładnymi na ulicy będzie.

Jaki obrazek? No przecież nie prostytuentki. Kobiety przed wojną. Czyli więcej ładnego a nie więcej gołego. No dobrze to jednak tez sztuka i tak w realu nie ma. Jednak ten styl art deco powala... Porno wygląda ubogo przy tym...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136984
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:52, 14 Sty 2025    Temat postu:

Smutny początek roku dla branży gier wideo. Tak źle jeszcze nie było
Nowy rok dla branży gier rozpoczął się wyjątkowo pechowo. Trzy studia, w tym twórcy Godfall i Robocraft, zamknęły swoje podwoje.
Bankructwo Ubisoftu już za rogiem
Bankructwo Ubisoftu jest tematem coraz częściej pojawiającym się w branży. Złe wyniki finansowe i niska sprzedaż największych serii sprawiają, że nad producentem zleciały się czarne chmury.

...

US rzuci Assasyny które jak twierdzą znawcy będą lekkie łatwe i przyjemne czyli film interaktywny. A ponieważ nie widać jakiejś wtopy to pojadą na marce tylko czy to pokryje straty?

To pewne że te firmy pchały to dziadostwo do swoich gier? Jak tak to bardzo dobrze, że padli.
1 godz. i 53 min temu via Wykop 0 babaaga84 Autor

...

Tak to nie są żarty za LGBTQPA absolutnie bankructwo i koniec.
Jest też jednak bańka w branży i powstają studia wydmuszki aby tylko coś wyprodukować. Nie może tu być sukcesu. Gry to prawdziwe IT nie techniczne ale twórcze z uwagi na masę tytułów aby większą inwestycja się zwróciła naprawdę trzeba dobrej roboty.

Ponadto pamiętajmy że korporacje produkujące gry to już nie gamedev tylko corpo inna zupełnie działaność i takie filmogry to jest bublegum gaming i nie można tego mylić z prawdziwymi grami tak jak i w muzyce...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136984
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:46, 14 Sty 2025    Temat postu:

To były czasy, teraz nie ma czasów. Niezapomniane gry retro beat'em up

I to w takie, w które można pograć na dwóch bez kombinowania z emulatorami itp

Retro Beat'em Up na Nowych Platformach

Fani gier retro beat'em up mogą teraz cieszyć się klasykami bez emulatorów i starych konsol, dzięki pakietom takim jak Capcom Beatem Up Bundle, które są dostępne na PC oraz konsolach Xbox i Playstation. Gatunek ten, znany z pokonywania fal wrogów na ekranie 2D, oferuje współpracy i różnorodność postaci. Choć popularność beat'em upów zmalała,

...
Czyli ogólnie typ tower defence znany z mobilek. Nie są to gry bo nie ma tam systemu gry. To są produkty rozrywkowe. Zmalała popularność bo jest teraz mnóstwo lepszych propozycji. To był po prostu okres prymitywny gier gdzie cała radosc to 1 aktywność przez kilkadziesiąt godzin. Obecnie coś takiego jest niestrawne. Są to produkty swoich czasów całkowicie przestarzałe jak wozy konne. Mamy mnóstwo gier gdzie jest podobna walka a oprócz tego mnóstwo innych atrakcji nie mówiąc o grafice!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136984
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:24, 15 Sty 2025    Temat postu:

Trwa seria wpadek Ubisoftu. Niefortunna nowa data premiery AC: Shadows
Na tym etapie można powiedzieć, że Ubisoft ma strasznego pecha do Assassin's Creed Shadows w kontekście japońskiego rynku

....

Nie no przesywali terminy żeby ominąć hity widocznie niedooatrzyli Japonii. Co za hit tam debiutuje nie chce mi się sprawdzać.
Raz dwa trzy czuje że Ubi jeszcze przesunie termin będziecie mieli siarwdzian czy mnie czytają :+))) Ostrzegłem ich za darmo. Nie no nie jestem złośliwy żeby siedzieć cicho to padną. I tak pewnie już po nich wiec ich nie uratuje...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136984
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:19, 21 Sty 2025    Temat postu:

GRZEGORZ BRAUN W KHORINIS (I OKO POLAKA)
Wyspa Khorinis to kondominium orkowo-bandyckie pod pseudo królewskim zarządem powierniczym.

...

Potęga modów! Obecnie właściwie gry powinny być obowiązkowo mocowalne albo nie gramy. To już potężna dziedzina a takie Heroes III ma już kilka razy o ile nie 10 razy więcej miast w modach niż oryginał.

Braun nawet podobny. Jest on RPGowybw zachowaniu nawet bo to przecież reżyser! To naturalnie się tak zachowuje...



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136984
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:07, 23 Sty 2025    Temat postu:

Złota era PC: Komputery osobiste najpopularniejszą platformą w game devie

Nie raz w historii ogłaszano "śmierć gier na PC" - stwierdzenie, które z perspektywy czasu okazuje się sporym wyolbrzymieniem. Według badania, aż 80% z ponad 3000 ankietowanych deweloperów obecnie tworzy gry na tę platformę.

Złota Era Gier na PC

Z raportu GDC "State of the Game Industry 2025" wynika, że gry na PC przeżywają dynamiczny wzrost, z 80% deweloperów obecnie pracujących nad tą platformą, w porównaniu do 66% w 2024 roku. Wzrost zainteresowania PC jako platformą gier utrzymuje się od kilku lat, osiągając w 2025 roku 74%.

..

To oczywiste bo jeśli ktoś chce mieć gry na ogromnym ekranie aby korzystać ze współczesnej realistycznej grafiki to PC jest najlepszy ponieważ oprócz gier jest i internet i cokolwiek się chce tam upakować. A konsola to tylko granie. Nie każdy tak sypie kasa żeby mieć i to i to. Mobilki są głównie na telefon a gdziez tam można skorzystać z tej grafiki. Zresztą identycznie było w 2000. Zapewne mieliśmy eksplozje gier mobilnych bo kraje 3 świata wreszcie osiągnęły powszechny dostęp do telefonu. Więc procentowo PC ty spadły ale teraz oni stopniowo kupują PC ty i stąd wzrost bo ich też zaczyna być stać na gry nawet gdy tylko 30% najbogatszych to tam daje 1,5 mld ludzi! Czyli tyle co Zachód.

Nie są to zapewne jakieś zmiany mody tylko procesy naturalne.

Osobiście w obecnych czasach preferuje tablet bo to samo co PC a można nawet leżeć :+))) A w grach cenie system nie grafikę ale oczywiście jest super trzeba korzystać! Popieram! Tylko niestety najwyżej 15 minut zajmie mnie grafika a potem już tylko gra...



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136984
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:15, 24 Sty 2025    Temat postu:

Assassin's Creed Shadows Early Access Gameplay
No i jest gameplay. Marna kopia GOT.

...

Czego? Game of Thrones? Jeszcze nie wyszła przecież? Nie tyle kopia skoro robią równo co po prostu na jedno kopyto robiona bo wszyscy chcą zarobic. Symulator gry RPG.

Tu pisałem akurat jednak ubi do robienia pseudogier miał zawsze umiejętności. I to im wychodziło. Mają grono fanów tego typu rozrywki. Zmienili wystrój na ,Japonie'. Więc coś nowego zatem nie znudzi. Konsumenci AC lubią trzymanie ręki na padzie a reszta sama idzie. Bynajmniej nie oceniajcie pod siebie. Na pewno będzie podobne do poprzednich z usprawnieniami i lepsza grafika. Nikt nie kwestionowal że wygląd świata jest dobrze zrobiony. ,Walka' nie ma znaczenia bo i tak zrobi to za ,gracza' AI. Nie widzę czemu fani AC mieli by być niezadowoleni skoro mają to samo ale lepsze pod wieloma względami? To nie jest coś dla graczy ale dla symulantów jak najbardziej. Nie wiem co by tu mogło nie zadziałać? Skoro wymogiem jest tylko grafika i żeby się nie psuło? Grafika jest nie sadze aby wypuścili z jakimiś zawiechami i ciemnymi ekranami bo to już była by abberacja.

Jeśli dostarcza to samo z lepsza grafika to co może nie wyjść?

Aha i jeszcze niby skandal że zła data to myślałem że jakaś gra w Japonii? A tu 30 rocznica zamachu? Nie to dęty problem. Dat jest mnóstwo i w jaki sposób w Polsce premiera gry np. Krzyżacy w dniu 17 września 2029 miała by byc skandalem bo 90 rocznica agresji? Nie ma to żadnego związku. A skala dramatu u nas wtedy jest nieporównywalna. To już szukanie na siłę... Problem byłby z jakimś lokalnym hitem growym. A Japończyków jak nas oburzyło ,woke' i stad bojkot. Bez przesady że Japonia jest aż tak inna. Zresztą to są poganie i zboczenia też mieli! Mylicie to z etyka chrześcijańską a tam jest nieznana. Oczywiście temat zboczeń też był ukrywany bo nigdzie to nie było norma nawet w Grecji! Poganie to robili ale po cichu a norma była oczywista! Tylko w chrześcijaństwie nie ma obłudy. Ani po cichu ani co gorsza oficjalnie! Człowiek ma być czysty!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136984
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:18, 25 Sty 2025    Temat postu:

Hakerzy zdobyli kody polskiego studia gier. Grożą i żądają 100 tys. zł w krypto

Hakerski atak na Big Cheese Studio

Hakerzy zdobyli dostęp do systemów Big Cheese Studio, w tym kodów gier oraz danych osobowych pracowników, grożąc ujawnieniem zdobytych informacji, jeśli firma nie zapłaci 100 tys. zł w kryptowalutach. Spółka potwierdziła atak, który miał miejsce rano, i obecnie prowadzi działania zabezpieczające oraz ocenę sytuacji. Hakerzy posługują się kodem do kluczowego projektu, Cooking Simulator 2,

...

Nie obrażajcie hakerów. Bandyci internetowi zresztą jakie gang Olsena bo przecież nie sprzedadzą kodów gry bo kto kupi po co? Nikt legalnie nie wyda gry z tym kodem bo natychmiast będzie rozpoznany. Tego nie da się opylić mają bezwartościowe cyferki.
Jak widać i gier dotyczy przestępczość ale trudno tu coś ukraść i sprzedać...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136984
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:38, 26 Sty 2025    Temat postu:

Oczywiście jeśli chodzi o gry to serial nigdy się nie kończy. Kolejna zawierucha wynikla z powstania nowej inicjatywy :

The Real Game Awards

Poświęciłem prawie 20 lat na rozmowy o grach wideo i muszę przyznać, że branża ta nigdy nie była tak szalona.

Tworzę „The Real Game Awards” z powodu rażącej przepaści między twórcami gier wideo, mediami i samymi graczami. Wszyscy to widzieliśmy: media, a nawet twórcy gier, lekceważą graczy. To szaleństwo. Wszyscy odczuwamy rozdźwięk i frustrację, dlatego zakładam TRGA z jasną misją: dać graczom głos. Chcę się upewnić, że wasze głosy są słyszane i szanowane w branży, która często pomija wasze perspektywy.

Jeśli śledzisz moją karierę, wiesz, że jestem wielkim działaczem i czasami po prostu wskakuję do łodzi, nie wiedząc dokładnie, dokąd zmierza. To powiedziawszy, tak, ta strona nie jest świetna, ale to punkt wyjścia. Będzie się poprawiać. To wszystko jest pomysłem, ale musimy zacząć działać, a nie tylko mówić, w przeciwnym razie nic się nie wydarzy.

Dołączcie do mnie, abyśmy mogli „odzyskać gry” dla graczy, odcinając ich od tego całego szaleństwa!

...

Oczywiście ciężko określić jaki jest zasięg tej inicjatywy. To jest pierwszy raz i równie dobrze może być ostatni a może i być coś większego.

Oczywiście rok 2024 naprawdę był szczytem perwersji LGBTQPA. Stąd właśnie takie inicjatywy. Bo oczywiście oficjalne ,gameawards' to zbiorowisko ,ludzi z branzy' tylko jakiej? Nie wiadomo chyba rewolucyjnej i sami sobie przyznają nagrody jak to ma miejsce z oskarami i nawet wizualnie jest to kopia. Imprezy robione przez korporacje mają wzmocnić korporacje. Kto by się spodziewał...

I oczywiście tutaj też były nominacje do najlepszych gier ale i do najgorszych typu najgorszy ,dziennikarz'. Oczywiście od razu pytanie czy ci osobnicy są dziennikarzami? Ponadto ciężko określić kto najgorszy. W Polsce pewnie z kilkuset grifterow żyje z oszukiwania ludzi żeby stracili pieniądze na jakiś syf. A w skali świata to pewnie dziesiątki tysięcy... Jak tu wybrać najgorszego jak się nie zna nawet 1%.

Czyli były tu też i najgorsze. I to spowodowało oczywiście atak tenczowych i kolejne reakcje na reakcje. Nie będę oczywiście rozwijal. Ogólnie jest takich zjawisk więcej.

Widać że czas na zmianę firm i wymianę pokoleniową. Bo z firm które wciskały nam LGBTQPA a teraz wycinają ten syf nic nie będzie. Trump odejdzie syf wróci i to większy. Wycinają podobno ,woke' z Lords of the Fallen. A o Avove? Jak to się nazywa? Awoke? pewnie też i pewnie z Dooma. Zasyfili na tęczowo zamiast zająć się rozgrywka teraz usuwają ale z dziadostwa już dobrej gry nie będzie. Jak z UE jeśli od początku był zły projekt to nie da się tego już poprawić...

Na razie natura zwyciężyła i pokazała że zboczenie to zboczenie i nigdy normą nie będzie. I tak będzie zawsze że natura będzie górą.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BRMTvonUngern dnia Pon 11:19, 27 Sty 2025, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136984
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:58, 28 Sty 2025    Temat postu:

Najlepsze Remastery i Remakei Gier: Jak Odświeżone Klasyki Powracają na Nowo

Oto kilka remake'ów gier, które warto zobaczyć ponownie. A jeśli jeszcze ich nie widziałeś, koniecznie zagraj po raz pierwszy!

To smutne gdy studia nie potrafią tworzyć nowych, ciekawych produkcji. Tylko doją kasę z remasterów, dlc itd
8 godz. i 42 min temu via Wykop 2 kosma
Odpowiedz
Remastery starych gier to najwieksze koorestwo w branży. Podkręcą tylko trochę tekstury i płac jak za gre AA.
1 godz. i 24 min temu via Wykop 0 Brat_mexicano_TV

...

Dokładnie! Gracze już dawno rozgryzli czemu służą remastery rimejki wersje HD to ściema czyli scam. Ciekawe dlaczego tak samo po polsku jak po angielsku? Aż sprawdzę etymologię...
To jest brutalny biznes i wyłącznie liczenie słupków w excelach czy na czym oni to liczą... Starsi gracze kupią bo kupują wszystko co dotyczy tytułu a i młodych złapiemy na wyższą rozdzielczość a roboty minimum bo tylko grafika i to powiększana teraz to już to robi AI nawet i to darmowa. Nawet nie muszą kupować oprogramowania AI.
Zresztą tłuczenie nowych numerków starych marek to samo! Jednak ostatnio ,nie pyklo' i zwalniają...
Ja nawet nie byłem ciekawy wersji HD Heroes 3 od Ubisoftu. Nie dość że downgrade bo było bez dodatków to jeszcze nie pasował żaden z setek modów! Po co mi to? Gra nowoczesna nikt nie zrobił lepszej. Grafika w pełni 3d przerabiana na 2d. Ta gra jest nowa jak w 1999 można odpalać i grać. No a mody to już sam miód.

Jak pisałem potrzebne to by było dla gier które miały potencjał ale nie zrealizowały go. Ale tego nikt nie zrobi bo nie były superhitami. A fajnie było by mieć inne typy gier niż odsłony 7,8,9 ciągle tych samych zasad nawet genialnych...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BRMTvonUngern dnia Wto 22:00, 28 Sty 2025, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136984
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:22, 30 Sty 2025    Temat postu:

Skąd czerpać inspiracje, podczas tworzenia gier i nie tylko
Na czym się wzorować by stworzyć hit? Zróbmy to tak jak Notch z Minecraft!Większość ludzi czerpie inspiracje z najbardziej popularnych hitów, oto garść przemyśleń na temat tego, jak lepiej inspirować się dziełami innych ludzi.

...

Oczywiście z jedynej nauki do tego pomocnej z historii. Nie ma innej wiedzy! Druga to literatura ale to już nie nauka. Natomiast filmy są bardzo słaba podstawa wbrew pozorom bo zbyt mało w nich treści. Ale też mogą być. Jednak najbezpieczniejsza jest historia jako nauka o olbrzymiej zawartości. Literatura może być słaba. Bo ileż można robić jeszcze wersji Władcy Pierścieni? Trzeba coś nowego.
Ogólnie zależy od tego jaki rodzaj gry?! Ale nawet daleka przyszłość to i tak ma inspiracje historyczne.
Na przykład Honor Harrington jest na podstawie powieści marynistycznych o Horatio Horblownie bardzo dobrych. Sa to już jednak powieści historyczne! Czyli historia. One z kolei są wzorowane na już naukowej historii marynarki wojennej. Czyli co może szokować powieści o statkach kosmicznych tak naprawdę stoją na XVIII-XX wiecznych historiach flot morskich. Ale tak dobrze są przetworzone że nie widać. Oczywiście obie serie polecam i naprawdę wielka szkoda że nie ma dwóch świetnych serii gier jedna o Honor Harrington drugą może nie o Horatio dosłownie ale jakas fantastyczna. Brakuje mi świetnej fantastyki z okrętami. Pisarze nie mają widać kompetencji. Uczcie się!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Religia,Polityka,Gospodarka Strona Główna -> Tam gdzie nie ma już dróg... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Następny
Strona 12 z 13

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy