Forum Religia,Polityka,Gospodarka Strona Główna
Gry i ludzie .
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Religia,Polityka,Gospodarka Strona Główna -> Tam gdzie nie ma już dróg...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136469
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:12, 02 Paź 2024    Temat postu:

Ubisoft wydał 850 milionów dolarów na Skull and Bones
Zawsze mieli łeb do interesów

...

Naprawdę? To aberracja. Spokojnie 20 swietnych gier można za to zrobić naprawdę z efektami... A tu na jedną! Żadna gra nie jest warta aż takich rozchodów!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136469
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:10, 21 Paź 2024    Temat postu:

Kreatywność i świeżość w branży gier? Miała piękny pogrzeb

Nastała era remasterów i remake'ów. Zamiast tworzyć nowe gry, wydawcy przyjęli strategię maksymalizacji zysków przy jednoczesnej minimalizacji kosztów. Dużo taniej odświeżyć starą grę, która kiedyś była hitem, niż zrobić nową. Żyjemy w przykrych czasach dla graczy.

Remastery to typowy skok na kasę, często po najmniejszej linii opory z katastrofalnymi skutkami patrz Warcraft 2
reforge.
...

Tu nie trzeba dodawać czy uwspółcześniać gier bo to równa się często zabicie całej atmosfery czy klimatu, zaś współczesne gry AAA to żart w większości odgrzewane kotlety z psa trzeciej kategorii zmielonego razem z budom. Niezbyt strawne, mało
przemyślane, odtwórcze, kiepsko wykonane, gdzie na premierę gra w gruncie rzeczy jest betą
1 godz. i 2 min temu via Wykop 0 bardzokiepskotowidze

...

Bo to nie są żadne rimejki ani remastery tylko ordynarne kopiujwkleje. Gra na sentyment na znane sprawdzone tytuły które akurat są grywalne do dziś i nie ma najmniejszej potrzeby żadnego rimejku bo można siadać i grać.

Natomiast tam gdzie miało by to sens to nie ma! Jest mnóstwo starych gier zwłaszcza z kat 89tych które proszą się o rimejk bo koncepcja świetna zasady znakomite ale wykonanie kiepskie bo raz że grafika nędzna dwa mało zawartości bo wtedy liczyli się z pamięcią ponadto brak mnóstwa świetnych rozwiązań wymyślonych dopiero 10-15 lat później. Ogólnie gra niegrywalna ale gdyby ja na nowo wydać byłby nowy świetny tytułu. I takich nie wydadzą tylko takie które i dziś są znakomite i nic zresztą specjalnie nie dodają...

Rynek gier indie ma się natomiast całkiem nieźle. Chociażby ostatni Core Keeper czy Drova: Forsaken Kin - to jest miła odskocznia od miałkiego AAA.
5 godz. i 10 min temu via Wykop 4 maciekfloyd
2 Odpowiedz
@maciekfloyd ogolnie rynek ma sie bardzo dobrze, graczy przybywa, graja juz prawie wszyscy. gier jest multum, do wyboru do koloru. pelno promocji. zle ma sie rynek aaa, ale j---c ich. tak samo jak marvela i komedie romantyczne Smile
4 godz. i 57 min temu via iOS 14 nobrain

@maciekfloyd: Powiedziałbym że ma się coraz to lepiej. Silniki coraz lepsze, sprzyjają kreatywności.
3 godz. i 57 min temu via Wykop 0 Me_Not

...

Na dodatek wchodzi AI. Po prostu można tworzyć małym zespołem gry nie odbiegające za bardzo od tych o wysokim kapitale. A jeszcze 20 lat temu gra wydana przez studio a gra robiona przez kilku amatorów to była przepaść. Tu 3d tam 2d i jeszcze piksele bijące po oczach. Starczy obejrzeć dawne stronki z darmowymi gierkami. Zresztą przeglądanie tych darmowek czytanie opisów niekiedy próbowanie bo granie to nie bardzo- uwielbiam! Jakiś taki świetny klimat!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136469
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:42, 29 Paź 2024    Temat postu:

Tomb Raider: The Legend Of Lara Croft otrzyma drugi sezon pomimo słabych wyników
Tomb Raider: The Legend Of Lara Croft otrzyma drugi sezon, pomimo słabego odbioru i średnich ocen po premierze pierwszego. Możliwe, że jest to związane ze wcześniejszymi uzgodnieniami między twórcami i wydawcami serialu.
#

xD typowy Netflix
wczoraj, 07:40:38 via Android 3 NPC2137

...

No niestety do Lary też się dopieprzyli i spieprzyli. Zresztą film ma ciężko w konkurencji z grą gdzie można sterować akcją. 90% filmów będzie mniej ciekawą niż odpalenie gry. To musiało by być arcydzieło...

Może jakas fajna grafika. Kobieta podrapana poraniona xe szramami? Czy dobrze wygląda? Nie bardzo! Jak widać pałętanie się po niebezpiecznych lokacjach to nie jest coś dla kobiet! U mężczyzn jak najbardziej to świetnie wygląda! Widać naturalna różnice płci! Natomiast po to są gry czyli fantastyka żeby można było robić rzeczy niemożliwe wręcz w naturze. Stad podskoki na 20 metrów piruety zwłaszcza w walce wręcz. I także kobiety miażdżące olbrzymów. Jednak skoro tak naciągamy to można i naciągnąć że takie walki nie szkodzą ich wyglądowi! Absurd ale ładny!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BRMTvonUngern dnia Wto 21:45, 29 Paź 2024, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136469
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:48, 15 Lis 2024    Temat postu:

Bioware twierdzi, że sprzedało się ponad 1 milion kopii gry Dragon Age: The Veil
Bioware w wewnętrznym komunikacie podało informacje, że gra sprzedała się w liczbie 1 miliona kopii. To i tak nie jest zadowalająca liczba, nawet jeżeli prawdopodobnie nie jest zgodna z prawdą, z uwagi na liczne zwroty.

...

Do kilku mln. dojadą razy nawet te 50 $ to im się zwróci! Warto robic gnioty!
Takie produkty nie są dla graczy tylko dla konsumentów. W końcu w każdej grze gdy tylko da się chodzić można stracic czas.
Zresztą gracze nie powinni przykładać swojej miary do masowego biznesu. Tak jak muzykolodzy nie słuchaja przecież ,muzyki' jaka tłoczą wytwórnię tylko Szopena itd. Co nie znaczy że chłam nie zarabia wręcz przeciwnie!
To samo się zrobiło w grach. I trzeba oddzielać prawdziwe gry od produktów komercyjnych...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136469
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:23, 21 Lis 2024    Temat postu:

Play of Battle, gra Bartosiaka - analiza faktów i mitów o grze
Dużo szumu wokół gry Jacka Bartosiaka, która wygląda fajnie, ale jak specjaliści analizują ją szczegółowo wychodzi mnóstwo problemów. Mainstream jara się tym, mimo że w Polsce jest wiele ciekawszych rzeczy.

...

No to zamiast gledzic weźcie to poprawcie! Są specjaliści od gier! Kto robił u nas strategie? Macie od razu potężna premię nazwiska Bartosiak. Na dzień dobry minimum 100 tys. dodatkowo sprzedanych...

Oczywiście doskonale wiem jak trudno zrobić taką grę i nawet studio musi byc specjalistyczne czyli mniej więcej od strategii XXwiecznych. Bo ci od elfów i jednorożców nie poradzą sobie! Tak jest specjalizacja w grach! Nie ma ogólnych twórców ,gier'... Są od jakiegoś gatunku i tylko wtedy będzie szansa na znakomita grę...



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136469
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 0:07, 24 Lis 2024    Temat postu:

AI w STALKER 2 to nieśmieszny żart.
To jest jeden z najważniejszych powodów, by nie kupować gier na premierę, ponieważ twórcy się strasznie rozleniwili i walą remasterami i DLSSami tylko gdzie się da, a ty płać i nie narzekaj :/

...

No nie! Ostrzegam was! Grę robią Ukraińcy w przerwach na służbę wojskową NA WOJNJE więc się odczepcie bo ciężko grzeszycie! To nie są dragon cringe - krindże.
Stalker to przecież jest sam szczyt growy! Wręcz wzorzec jak to się robi. Proporcje różnych aktywności niemal idealne! To dla nie ogarnijacych za bardzo o co chodzi. Można powiedzieć że stoi wyżej niż Gothic pod względem sztuki rozgrywki klimatu wejścia w świat. Oczywiście wielu nie lubi takich klimatów bo to jakieś rejony thrillera horroru postapo czyli jak najdalej od czegoś ładnego. Ale obiektywne nawet gdy nie lubisz gatunku to jest szczyt tworzenia. I twórcy różnych gier typu otwarty świat RPG survival powinni drobiazgowo analizowac.

Dziś niestety twórcy dzięki ruskim mają to na żywo. To już nie gra. Stąd zalecam delikatność w ocenie!

Do problemów zalicza się:
1. Fabuła nie istnieje. To dziwne bo przecież to nie wymaga drogiej pracy programisty ani nawet super pisarza. Starczy ciekawy pomysł. Tu jednak chyba jest najprościej naprawić wklejając tekst w grę...

2. Pusty świat. Trzeba dodac ciekawych znalezisk. To już omawialem przy Daggerfallu. Duży ale pusty świat to żadna zaleta.

3. Ekonomia. Brak balansu. Trzeba poprzeliczac na nowo ceny nagrody przychody rozchody. To jest kwestia znów zrobienia tabelki i bilansu dochodów i rozchodów. Wkleić to do gry to jest prościzna.

4. Zbyt mały ekwipunek i zbyt szybkie zmęczenie. Tu starczy poprawić znowu liczby...

...

Wymienione bledy są proste do naprawy i nie wymagają żadnego programisty tylko trzeba usiąść policzyć przwtestować i wkleić...
Od razu gra się poprawi znacznie.

Ostatni błąd już jest trudniejszy do naprawy. Problemy z AI głębia postaci w grze i interakcji. Tu niestety trzeba już poprawiać algorytmy i to zajmie więcej czasu. Stąd radzilbym szybko zrobić proste zmiany a potem te trudniejsze...

Ogólnie gra trzyma klimat i po poprawkach da radę!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136469
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:40, 26 Lis 2024    Temat postu:

Rosjanie to znaleźli, teraz gra jest zamykana w Rosji.
Dzisiaj porozmawiamy o grze, która wzbudza ogromne emocje S.T.A.L.K.E.R. 2. Gra, na którą czekaliśmy ponad 10 lat, w końcu trafiła na ekrany, ale jak zawsze bywa, nie obyło się bez kontrowersji i problemów.

...

Ruscy oczywiście zabraniają u siebie Stalkera co niewiele jej zaszkodzi bo w Rosji za chwilę będzie problem co by to zjeść a nie w co by tu pograć. Natomiast jest to jedna z najlepszych gier wszechczasów a chyba wśród gier postapo, survival, walka o przetrwanie itd. to chyba najlepsza z której mogą się uczyć twórcy wszelkich gier gdzie jest walka eksploracja rozwój postaci itd. Z uwagi na agresję Ruskich to na razie mamy wersję Alfa czyli dla nieznających terminologii. Jest to pierwsza wersja gry gdzie można już chodzić i próbować ale na skutek mnóstwa błędów nie jest to zbyt fajne na razie. Jednak każda gra ma taką fazę. Następnie jest wczesna beta końcowa beta która już jest praktycznie końcową wersja tylko polepsza się już szczegóły. No i dopiero na końcu mamy prawdziwa grę. Do której są jeszcze ,pacze' ( nie lubię spolszczenia łatki bo to jest do ubrań a pacze' są tylko do produktów informatycznych). I potem mogą być dodatki. I mody na końcu.

Tak w skrócie przebiega proces rozwoju gry.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136469
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:03, 27 Lis 2024    Temat postu:

Rosja chce ZABLOKOWAĆ Twitcha po Premierze S.T.A.L.K.E.R.A. 2
Władze tłumaczą to chęcia ochrony swoich obywateli przed min. holenderskimi streamerami, którzy według regulaminu twitcha mogą legalnie na swojej transmisji palić marihuanę gdyż jest to dozwolone w ich kraju XD

..

Myślą że są tacy cfani. Oni tylko chronią młodzież przed narkotykami. Tłumaczenie w stylu tych co się tylko chcą odwiedzać w szpitalach...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136469
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:58, 04 Gru 2024    Temat postu:

Gothic 2 NOTR pobity w 8 minut! Światowy rekord
Ciekawostka dla fanów kostki Rubika w wersji komputerowej. Stary klasyk ukończony w niecałe 8 minut.

...

No i nie ma to żadnego sensu! RPG żeby pochodzić kończyć w 8 minut. Z reguły to po prostu szukanie exploitow czyli rzeczy nie przewidzianych przez twórców że np. jest możliwość przeskoczenia połowy gry poprzez jakieś przejęcie które zaplanowali po co innego ale jak wiesz gdzie jest bo grałeś to od razu idziesz. Na dodatek wiesz gdzie są przedmioty z zadań więc nie szukasz tylko od razu prosto do skrzynki. I tak znając na pamięć wszystko niekiedy da się co? Zrobić główna linie fabuły w 8 minut. Tylko co to daje? Nie ,przeszedłeś gry' tylko przeskoczyles przewidziane zadania. A wręcz pominąłeś połowę z nich.
Nie ma to sensu w grze w której chodzi o kilkadziesiąt godzin wczucia się w świat! Zanurzenia i przeżycia przygody.
Nie jest to nawet jakiś sport tylko ciekawostka z zakresu konstrukcji gry.
Tymczasem tutaj jest wręcz inny ,czelendz'. Zrezygnować z prostych premii żeby było trudniej i to ma większy sens przy otwartych swiatach. Ja np. w MM nigdy nie kupuje broni w sklepach bo bym zniszczył odkrywanie skrzynek i radość że znalezienia czegoś fajnego skoro lepsze kupiłem w sklepie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136469
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:37, 18 Gru 2024    Temat postu:

PRAWDZIWY powód KRYZYSU branży gier wideo
TL;DR: Marnowanie surowców i pieniędzy na powtarzające się schematy, które udały się innym twórcom, bądź studiom. Złe zarządzanie tworzeniem gier przez duże studia, oraz korporacje nastawione na zysk, nie inwestujące w nowe pomysły, tylko zwalające winę na wszystko, tylko nie siebie samych.

...

Gry się obecnie produkuje a nie tworzy. Przychodzi korpo i robi wedle utartych reguł - n-ta wersja franczyzy bez polotu. A no i żadnych skomplikowanych mechanik czy wysokiego poziomu trudności bo ułomy się zniechęca. Ma być kolorowo intensywnie i najlepiej w subskrypcji.
4 godz. i 23 min temu via Wykop 2 IvanBarazniew

....

Dokładnie. O ile wstrzymał bym się z atakowaniem , powtarzania schematów' bo co niby można jeszcze wymyślić nowego dla strategii niż to co było w Heroes 3?
Jednostki miasta mapa kopalnie zasoby? Siła rzeczy 90% się powtarza bo to są najlepsze rozwiązania.

Problemem jest produkcja. Czecha produkcji jest masowość i powtarzalność aby cena była niska. W grach to absurd bo przecież nie robi się ich dla samego obniżenia ceny. Jak pogram w jedną grę to potem nie potrzebuje drugiej prawie takiej samej jak np. bułki gdzie co dzień jesz mniej więcej to samo a tylko trochę zmieniasz smak bo się nudzi. Ale ciągle potrzebujesz tych kalorii.

Tu nie ma potrzeby produkcji. I niestety produkcja służy tu tylko przejęciu rynku i wycięcia mniejszych którzy nie dają rady głównie finansowo. Gry za kilkaset milionów$??? To jest chore! Marnotrawstwo. Ten rodzaj spedzania czasu nieceymag takich kosztów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136469
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 0:09, 19 Gru 2024    Temat postu:

Twórca Final Fantasy VII Rebirth prosi by gracze nie robili niegrzecznych modów

Osoba odpowiedzialna za Final Fantasy VII Rebirth prosi moderów, by zostawili Aerith i Tifę w spokoju i nie robili sprośnych modów. Jak myślicie, fani posłuchają?

Ostrzeżenie dla społeczności modderów Naoki Hamaguchi, dyrektor produkcji, wezwał modderów do unikania tworzenia nieodpowiednich modyfikacji w grach, w wywiadzie dla EpicGames Store. Choć jest to tylko prośba, sygnalizuje to napiętą relację między wolnością twórczą fanów a kontrolą wydawców. Seria Final Fantasy była dotychczas przedmiotem kreatywnych modów, a Final Fantasy VII Remake zyskał już 1,5 tysiąca modyfikacji na platformie NexusMods.

...

Lol, przecież twórcy tych postaci kobiecych doskonale wiedzą co robią tworząc je takimi. Rozbawiło mnie jak Capcom powiedział, że są "zaskoczeni" popularnością Lady Dimitrescu z RE bo kompletnie się tego nie spodziewali. Tak, oczywiście.
6 godz. i 57 min temu via Wykop 2 Bonwerkz

Akurat zły przykład bo to są wampiry i w ogóle odpychają więc absolutnie nie pociągają. Akurat Residenta o nic oskarżyć nie można chyba że o ładne modele 3 głównych bohaterek co by było absurdem. Mają robić brzydkie?

Natomiast FF rzeczywiście obłuda. Oryginalny wygląd prowokuje ewidentnie mężczyzn. Rozebrali postacie a potem się dziwią że miłośnicy gry rozbierają jeszcze bardziej. Idą zgodnie z linią oryginału. Dopowiadają niedopowiedzenia.
Czyli jeśli gra nie prowokuje to jest wina graczy ale jeśli prowokuje to już twórców. Problemem są jak zwykle dzieci które masowo grają. Zasada jest że nie może by żadnych podjazdów pod seks. Ale jak dorośli gracze sobie zrobią to już nie wina twórców. Nie da się skierować gry tylko dla dorosłych więc musi być czysta od tego typu treści.

Widać wyraźnie że celem było przyciągniecie mężczyzn bo jest za dużo gołego. Na dodatek przecież tam jest bieganie skakanie to nie muszę mówić co się dzieje z takimi ,strojami'. Dzieci nie powinny mieć tego typu pobudzeń.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136469
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:09, 29 Gru 2024    Temat postu:

Gracze nie zasługują na ładną grafikę

Jak zwykle wszystkiemu winny jest konsument. Gracze nie kupują gier AAA nie dlatego, że te są miałkie i nieciekawe, ale dlatego że nie potrafią docenić oferowanej przez twórców grafiki.

Jak kryzys wpływa na branżę gier
Tworzenie fotorealistycznej grafiki w grach AAA staje się zbyt kosztowne i nie gwarantuje sukcesu rynkowego, co prowadzi do kryzysu w branży gier, a wiele studiów bankrutuje. Zdaniem ekspertów, główną przyczyną problemów nie są niskie modele biznesowe ani jakość gier, lecz zbyt wysoka jakość grafiki, której przeciętni gracze nie doceniają.

...

No nie może być. Odkryli, że ważniejsza jest fabuła i dopracowana rozgrywka niż grafika. Pewnie i tak będą tworzyć jakieś miałkie woke *** tylko z kiepską grafiką xd
11 godz. i 5 min temu via Wykop 5 duzy240

ważne też by rozróżnić ładną grafikę od art-style. Często jest to wrzucane do jednego worka.
3 godz. i 17 min temu via Wykop 1 Bonwerkz

...

Nie doceniają Smile)) A jak mają diceniac? Jeździć nosem po ekranie 3 godziny?
Gra to nie lek na serce. To nie musi być na najwyższych możliwych osiągach. To nie jest być albo nie być istoty ludzkiej. Zresztą większość dziedzin tak działa łącznie z niestety przemysłem spożywczym. Da się zrobic dużo lepiej ale też i dużo drożej a klient też na ogół szuka taniej. A ponieważ jakiś tam płyn do naczyń ma umyć naczynia i tyle to nikt nie szuka możliwie idealnego składu tylko takiego jaki myje i tyle.

I oczywiście czym innym jest ładna grafika a czym innym droga grafika! Zauważmy że brzydka grafika może być bardzo droga! Co jest już kompletnym absurdem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Religia,Polityka,Gospodarka Strona Główna -> Tam gdzie nie ma już dróg... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Strona 12 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy