Forum Religia,Polityka,Gospodarka Strona Główna
Gry i ludzie .
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Religia,Polityka,Gospodarka Strona Główna -> Tam gdzie nie ma już dróg...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136470
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:00, 07 Lis 2023    Temat postu:

Aktywiści Just Stop Oil zakłócili turniej e-sportowy. Jeden z ekranów oberwał farbą
Działania Just Stop Oil nie ograniczają się do niszczenia dzieł sztuki. Na celowniku znalazły się wydarzenia ze świata gier.

...

Im wszystko jedno co zniszczą. Zresztą widzieliście AlKaide to taki sam umysł tylko oczywiście dzicy są prymitywni i od razu mordują a ci wywodzą się z cywilizacji konsumpcyjnej więc farbą bo mordy natychmiast by ich zaoraly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136470
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:38, 09 Lis 2023    Temat postu:

Seria Call of Duty niczym militarna operacja psychologiczna

Analiza faktów i sieci powiązań firm jak Blizzard i Activision z amerykańskim kompleksem militarnym ujawniają, że seria CoD nie jest typową strzelanką fpp, a starannie zbudowanym kawałkiem propagandy przedstawiającym interwencjonizm, militaryzację i szemrane operacje specjalne jako coś atrakcyjnego

..

W sumie dość oczywiste! Przecież symulatory wojny mają co? Symulować wojnę! Czyli super realistycznie pokazywać walkę tego chcą użytkownicy. Trudno żeby wojsko nie zauważylo czegoś takiego i nie uznało że to super pomysł na rekrutację do armii która w USA przecież opiera się na zaciągu dobrowolnym! Muszą jakoś uwieść młodych i stąd takie pomysły.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136470
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:43, 04 Sty 2024    Temat postu:

Nie żyje Bryan Ansell. Zmarł współtwórca Warhammera

Tuż przed Sylwestrem zmarła jedna z najważniejszych osobistości popkultury.

SpokoZiomek
3 godz. i 34 min temu via Wykop
( ͡° ʖ̯ ͡°)
Szkoda chłopa. Praktycznie tylko dzięki niemu Warhammer, a pośrednio też inne bitewniaki, są tym czym są dziś.

Ale z tą "jedną z najważniejszych osobistości popkultury" to jednak trochę odjechałeś. Gość był znany w światku i praktycznie tylko tam.

...

Czyli żaden pop.
Co za absurd! Gry RPG to nie popkultura. Tak jak i fantastyka. Popkultura jeśli słowo to ma mieć sens to Barbie Britney Spears czy inne Titaniki. Coś masowe i tłuczone dla kasy.
Ani fantastyka ani gry RPG nie były nigdy masowe. To zajęcie dla koneserów. Są zresztą ambitne i dość skomplikowane więc siłą rzeczy trzeba pomyśleć przy nich żeby był odpowiedni odbiór. Zatem i odbiorcy są niszowi i specyficzni.

Nazywanie wszystkiego popkultura co jest w sprzedaży to absurd. Bo wszystko jest! Teoretycznie to i muzyka Chopina jest do kupienia w jakimś tam wykonaniu. To nie jest pop. Filmy typu Władca Pierścieni zrobiły złudzenie że fantastyka to nie wiadomo jaka kasa gdy tymczasem pisarze zawodowi to niemal tylko USA i anglojęzyczni bo jest ich 1,5 mld jednego języka a i tak to nie są wielcy milionerzy.

Warhammer w wielu odsłonach to podstawa gier i książek wojennych. Poziom jest różny zależy od pisarza. Tego jest masa. Ta marka akurat zrobiła największą karierę analogiczna do Dungeons and Dragons. Ale są i inne które też warto poznać jak się jest koneserem...

Najlepsza wiadomość że takich fascynatów łatwiej Bogu wziąć do nieba ponieważ robią coś z pasji a nie tylko dla pinindzy. Czyli coś kochają. A Bóg jest Miłością. Stąd warto mieć pasje nie tylko żeby było przyjemnie tylko to pomaga nawet na tamtym świecie.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136470
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:29, 05 Sty 2024    Temat postu:

Lewacki lunatyk zmusza grę do zmiany nazwy
Twitterowa primadonna znalazła nazistów w horrorze o myszce Miki i nie mogła się doczekać gnojenia małej firmy.

...

Omzrik i Nigdy więcej. Tak to ludzkie odchody czerpiące sadysfakcję z niszczenia ludzi. Mali boją się kosztów bo wez teraz wynajmuj kancelarie jak koszty gry cię zabijają. A kancelaria to za 500 zł nie zrobi...
Takich trzeba wsadzać...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136470
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:00, 09 Sty 2024    Temat postu:

Historia Tetrisa trwa nadal. 13-Latek dokonuje przełomu.

Willis Gibson stał się pierwszą osobą, która doprowadziła do zatrzymania gry Tetris na poziomie 157. Gra Tetris, znana z tego, że nie ma tradycyjnego zakończenia i jest zaprojektowana do ciągłego trwania aż do przegranej gracza, przez dekady była uważana za nie do pokonania...

Profesjonalny gracz Tetris Willis „Blue Scuti” Gibson stał się pierwszą osobą, która „pokonała” Tetris około trzy dekady po oryginalnym wydaniu, grając w najbardziej ekstremalnych poziomach gry, dopóki się nie rozbił. Przez dziesięciolecia gracze profesjonalni myśleli, że osiągnęli teoretyczny koniec wersji NES, uzgodniona wersja regulacji gry, ale niedawne przełomowe odtwarzało grę na wysokim poziomie i umieścili punkt przełomowy w zasięgu ręki. Stamtąd gracze profesjonalni powoli wspinali się na wyższe poziomy, dopóki Christopher „Cheez” Martinez nie wynaleścił w 2020 r. „Rolling” stylu gry, który polega na odbiciu kontrolera w dłoni gracza i uderzanie go jak gitara. Etapy te były kluczowe w prowadzeniu graczy do warunków, które mogłyby rozbić grę, odkryta przez programistę Grega Cannona w 2021 roku przy użyciu sztucznej inteligencji Tetris. Profesjonalny gracz i badacz Max „Hydrantdude” Roy szczegółowo opisał wszystkie potencjalne punkty awarii.

...

Tu oczywiście zachodzi zasada pradopodopodobienstwa. Coś nawet mając 0,1% szans w końcu się wydarzy jeśli bardzo wielu to robi. Po czym jest 0,01% na kolejny przełom który znów może nastąpić przy czym jest coraz trudniej. Tetris to połączenie spostrzegawczości i zrecznosci raczej. Czyli trzeba szybko ogarnąć i zręcznie klocek wstawić. Nie jest to zatem gra jak np. szachy tylko swego rodzaju sport. Układanka. Ale podciagam pod gry. Za gry uznajemy coś co pozwala wykonać wiele możliwych posunięć nad czym trzeba pomyśleć. I musi być przeciwnik który też to robi czyli np. AI. Bez przeciwnika jest układanka jak budowa domku z klocków. Tutaj jest dodana presja czasu. Układanki z presją czasu to jeszcze nie gry! Gdyby ktoś drugi układał swoje i nam np. to wchodziło w plany to by była gra. Jak szachy. W szachach układamy swoje klocki przeciwnik swoje i wchodzimy sobie nawzajem w paradę. Dopiero to jest gra.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136470
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:04, 22 Sty 2024    Temat postu:

15 lat temu ukazała się seria "Najgorsze gry wszechczasów"

Serial-legenda na YT - syntezator IVONA, legendarne teksty (wiele z nich mogą być nawet memami), humor i uzasadniony hejt na największe growe crapy. Od premiery 1. odcinka dziś mija 15 lat!

...

Tak niekiedy słyszałem ten głos i początkowo myślałem że to jeden ma tyle kanałów :0)))

Natomiast osobiście nieszczególnie się zajmuje nieudanymi czy słabymi grami. Większość chyba robi z reguły 1 człowiek i tak naprawdę wręcz przeciwnie! Jeśli gra działa to raczej podziwiam niż się śmieje. Że postaci drewniane? Że absurdalnie się ruszają? Ale chodzą!
Ja modowałem zwłaszcza Heroes 4 i wiem jak to jest trudne jak jeden błąd potrafi zrobić czarny ekran. I koniec. Sprawna gra robiona przez jednego człowieka jest zawsze sukcesem...

Tu zachodzi patologiczne zjawisko dostosowywania wymagań do dobrych gier robionych przez molochy! Gdzie 500!!! Ludzi potrafi 2 lata robić bez żadnego zysku. Owszem wychodzi super tylko zbrodnia jest potem wymagać od 5 osobowej grupy tego samego!
Absolutnie i twardo obstaje i nie odpuszczę że gra.

1. Musi mieć jak najlepszą koncepcje grania czyli spędzania w niej czasu.
2. Musi sprawnie chodzić.

Koniec.
Wygląd dźwięk nawet liczne bugi ALE NIE NISZCZACE ROZGRYWKI są mało ważne.

Przykład: gra wyrzuca do pulpitu - bug nieakceptowalny.
Mur przezroczysty, - bug bez zbaczenia
drzewa nie stawiają oporu przechodzisz jak powietrze - bug miły bo gra szybsza (oczywiście gdyby celem gry było omijanie przeszkód stałby się niekaceptowalny. Jeśli to tylko dekoracja żaden problem...).

I tego się trzymajmy bo inaczej niszczymy małych. Molochy psują graczy rozpasaniem finansowym. To niszczy twórczość...

Złe gry to gry niemoralne np. zawierające propagandę LGBT. Samo zło.
Natomiast dobre to propagaujace dobro np. zauważyłem grę mobilną Powstanie Styczniowe i młodzież bardzo chwaliła mimo że przecież nie chcą się specjalnie uczyć to rozgrywka ich wciagnela. Co zresztą pokazuje co to jest dobra gra edukacyjna. To po prostu dobra gra w której dodajemy oprawę w postaci tego czego chcemy nauczyć. Ale gdyby była inna oprawa to też by wciągała samymi zasadami.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BRMTvonUngern dnia Pon 17:08, 22 Sty 2024, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136470
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:32, 24 Sty 2024    Temat postu:

Dlaczego Ubisoft nie chce, żebyś posiadał gry na własność?

Kontrowersyjne słowa Philippe'a Tremblay, dyrektora do spraw subskrypcji w Ubisofcie, zgodne ze słynną internetową maksymą “nic nie będziesz mieć i będziesz szczęśliwy”, sugerują, że posiadanie to przeżytek. Dlaczego francuskiemu tak bardzo zależy, by uzależnić graczy od dystrybucji cyfrowej?

...

Zwyczajnie jak wszystkie koncerny policzyli sobie.
Kiedyś:
Kupowało się pudełko za 50$ i już było nasze robimy co chcemy.
Teraz.
Kupujemy ,prawo do grania' potem płacimy abonament a jeszcze ,mikro' płatności.
Przez średni czas użytkowania płacimy 500$ za taką samą grę.
50 do 500. To chyba oczywiste co wolą!
Nie tylko ubi! Oni bełkoczą w malignie i pragną tego wszyscy wielcy bo im kasa świta większa...

Nie ma absolutnie żadnej korzyści ,gry jako uslugi'... Zawsze będzie to coś co instalujesz fizycznie i odpalasz. Spędzasz czas po czym wyłączasz. Po jakimś czasie wracasz. Gdzie tu jakaś ,usluga'? Ponadto koszt jest dostępny nawet 50$ to stać cię!
Usługa to przypomnę np. samolot lub nocleg w hotelu. Nie stać cię na samolot na podwórku który czeka więc kupujesz usługę przewozu. Nie stać cię na własny dom w każdym miejscu świata więc kupujesz nocleg tylko w tym jednym miejscu.
Ale gra? Jedyne usługi to serwery online do MMO. Każdy gracz nie kupi sobie serwera. Tu jeszcze usługa ma sens. Choć jakieś łącza darmowe też są gdy gramy multi. Myślę że najlepiej się gra w kilku znajomych typu 5 ludzi reszta boty i AI. Sami wiecie że 100 tysięcy graczy na raz to jest kociołek. Nie mówiąc już o wybijaniu z klimatu. Jeśli w lesie elfów spotykasz zenka294566 lub jozka45788 to koniec jakiegokolwiek klimatu. Więc i tu najlepiej fizyczne gry plus łącze internetowe. Areszta gier to singleplayery.
Absolutnie żadnej korzyści z formy , usługi'...

W ogóle to są problemy koncernów a nam graczom nie zależy na wzroście ich potęgi bo to pętla na szyję. Powtarzam gry ciekawe z pomysłem niekoniecznie technicznie wymiatające...

A tu gra Meridian 59 chyba pierwszy MMO w klimacie fantastyki baśniowej. To właśnie widząc ją twórcy MM pragnęli mieć MMO że świata MM co nigdy nie nastąpiło. Wtedy też dużo się mówiło że MMO to przyszłość że gry ,tradycyjne' znikną będą tylko MMO które miały być takie super hiper że kasowały inne. Nigdy do tego nie doszło. A niestety MM zbankrutowalo. A szkoda bo mogło sobie trwać w tradycyjnej formie bądź multi które jest najprostszym dodatkiem do świetnej gry i daje wspólną grę...
Juz Meridian pokazał wady MMO. Ten obrazek zawsze mnie śmieszył! Masa graczy dosłownie zbita w kupę aż pseudonimy zachodzą na siebie że nie można odczytać! Takie zjawiska są typowe w MMO gdy gromada czeka na ten sam ,ewent' który ma się ,zrespawnowac'. Jakiś bidny smok ma się pojawić i wszyscy chcą go ubić! Aż go szkoda!
Takie to rozkosze MMO. Tu akurat polują na czerwonego King Konga...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BRMTvonUngern dnia Śro 13:33, 24 Sty 2024, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136470
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:07, 26 Sty 2024    Temat postu:

Microsoft kupił giganta za 69 mld dolarów. Po trzech miesiącach ogłasza zwolnienia

Microsoft zwalnia 1,9 tysiąca pracowników, zatrudnionych w pionie odpowiedzialnym za gry wideo. Redukcje dotkną przede wszystkim pracowników holdingu Activision Blizzard, który został kupiony przez Microsoft trzy miesiące temu za niebotyczną sumę.

...

Widzicie jakie molochy rosną. Coś potwornego... W grach chodzi o twórczość nie o kasę!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136470
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:24, 01 Lut 2024    Temat postu:

Odpaliła Dooma na bakterii E.coli. Nie, to nie żart

Doktorantka z prestiżowej amerykańskiej uczelni całkiem poważnie podeszła do projektu uruchomienia Dooma na bakteriach E.coli.

Co ważne, Ramlan nie uruchomiła gry na cyfrowej symulacji bakterii, ale zamieniła prawdziwe bakterie E.coli w ekran.

..

Trwa konkurs na czym jeszcze można odpalić grę...

Natomiast wystarczy mieć pojęcie o grach żeby wiedzieć że odpalenie gry nic nie oznacza. Wiele gier można odpalić na starych gratach z lat 90tych tylko nie pograsz! Nie da się! Nic nie działa poprawnie! Olbrzymia praca jest optymalizacja gry aby chodziła płynnie i np. z taką MMIX są problemy a Heroes 3 pędzi wręcz! Optymalizacja dotyczy zarówno programu operacyjnego jak i sprzętu z tym że sprzęt robi producent pod system więc z reguły starczy dopracować pod system. Znana sprawa że grę nierzadko trzeba optymalizować pod nowy system i to niekiedy chodzi na Windows 7 a przestaje na Windows 8 !!!! Mimo że różnica jednego numerka...



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136470
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:27, 06 Lut 2024    Temat postu:

Chciał poczuć się jak w grze komputerowej, więc uciekał przed policją
Trzydziestoletni mężczyzna postanowił uniknąć kontroli drogowej i w rezultacie doprowadził do chaotycznego pościgu przez centrum miasta.

...
I teraz mamy was! Gry szkodzą! No macie!
Taaa jak nie było gier nie było piratów drogowych gangów motocyklowych... Taaa jasne...

Było dużo więcej bo teraz wielu wyzywa się w grach i już nie potrzebują na drogach! Gry wręcz zmniejszają to zjawisko.

Widzicie jak można odwracać kota ogonem! Coś co pomogło przedstawić że zaszkodziło bo znalazł się jeden przypadek pozornie odwrotny! Tak można manipulować!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136470
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:06, 14 Lut 2024    Temat postu:

Granie w brutalne gry nie zmniejsza empatii
Pogląd, zgodnie z którym brutalne gry wideo uczą agresji i zmniejszają wrażliwość na cierpienie, jest dominujący w opinii publicznej. Austriaccy naukowcy sprawdzili, czy rzeczywiście taka rozrywka wpływa negatywnie na empatię graczy.

...

Tylko co to znaczy przemoc? Might and Magic to niby jest przemoc. Ale nazwać te miłe już z wyglądu gry za brutalne to obłęd. Tak naprawdę gry są bardzo podobne do książek. A gracze do czytelników! Czy biblioteka kojarzy się z brutalnością? Conan Librarian? No oczywiście nie. Z reguły odbiorcy sztuki są wysoko wrażliwi stąd dzieci w szkole muzycznej nie sprawiają np. kłopotów wychowawczych itd. Muzyka łagodzi obyczaje to stare powiedzenie. Ale czy biblioteka nie? Oczywiście tak! Twórczość łagodzi. A od książek muzyki do gier droga krótka np. ja. W końcu gra to kumulacja sztuki tak wielka że szok! Szczytem są gry RPG. Zwłaszcza te fantastyczne. Tam jest pełno wręcz sztuki różnego rodzaju.

I oczywiscie zawsze MM wnętrze z MMVI to przecież sama sztuka i tylko sztuka! Oryginalna strona gry zachowana w Archiwum Internetowym.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BRMTvonUngern dnia Śro 19:07, 14 Lut 2024, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136470
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:24, 20 Lut 2024    Temat postu:

Nasze studio wydało wczoraj pixelartową grę Epic Party Quest

Po 2 latach pracy wydaliśmy pixelartową giereczkę osadzoną w świecie fantasy. Bohaterowie spotykają się na piwerku i opowiadają sobie jak to było jak jeszcze byli bohaterami, a następnie gramy w minigry w ramach retrospekcji Smile

pankalmar
13.02.2024, 09:55:59 via Wykop
po tym trailerze nie mam pojecia o czym jest ta gra i co tu sie robi. To jakis arcade? roguelike? jrpg? mogloby byc to troche bardziej jasne.

kalet86
13.02.2024, 10:02:50 via iOS
@pankalmar takie super mario party w świecie fantasy. Retro i pixelart jako styl. Generalnie party game dla każdego Smile dzięki za feedback - przekazuję do teamu 🦾

...

Zaryzykuję reklamę bo grafika mi się podoba.
Coś jak Monkey Island tylko styl might and magic. Jestem jak najbardziej za! Problem w tym żeby było tam co robić. Gry RPG poszły w latach 90tych w realizm bo grafika już była 640 i wiecej nie 320. Jednak coś w stylu MM345 by się przydało oczywiście z wszelkimi osiągnięciami 30 lat! Nie chodzi o prymitywna rozgrywkę tylko o tego typu grafikę czy chodzenie po kwadratach ale wszystko inne ma być jak w nowiutkiej grze. Czyli system walki handlu budownictwa gospodarki rozwoju postaci umiejętności. Tego w dawnych Barcy nie było.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136470
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:40, 23 Lut 2024    Temat postu:

Nowe pokolenie żyje grami i aplikacjami a nie pracą czy kościołem..

MeetUp Wrocław 2016 - świat pokemonów

paw1470
21 godz. i 49 min temu via Android
Myślę że porównanie kościoła do pokemonów to dobry pomysł. Tu i tu mamy wymyślone stwory i karty do zbierania. A co jeżeli pokemony zostały wymyślone bo japończyk u nas zobaczył jak stare baby zbierają obrazki? Święty Antoni daje +10 do znajdowania a Krzysztof +20 do kierowania. Święty Mikołaj +5 do prostytucji a lucyfer +50 do widzenia w ciemnościach bo niesie światło. Święty którego zapomniałem daje +1000 do dojenia mleka z byka. Ten ostatni to legendarna karta. Niewielu go zna. W jego opisie pewnie będzie "może nie wydoil byka jako pierwszy ale wyciągnął z niego tyle co z krowy".
Ten brzydki Jezus daje mniej od tego ładnego. Nie można zapomnieć o tysiącach rodzajów matki boskiej. Częstochowska zmniejsza obrażenia od ran ciętych. Jakaś inna ma zmodyfikowane straty. To jak skiny w grach. Jedyny problem to koszty nowych postaci i opłaty abonamentowe. Przynajmniej 100 zł za przeciętne karty po świętach. Czasami losowe eventy na których można trafić nawet za darmo. No ale pośredników trzeba utrzymywać cały rok. No i co jakiś czas ofiarą z dziecka żeby utrzymać ważność kart

...

Matka Boska pisze się z dużej bo to nazwa własna to nie religia tylko gramatyka. Nie ma drugiej! Janów Kowalskich są tysiące i pisze się z dużej tym bardziej Osobę jedyna na świecie. Tak samo Bóg pisze się dużej nie bo jesteśmy ,klerykalni' tylko to nazwa własna.
Bóg pisany z dużej oznacza Jedynego Boga i nie ma innego. Dlatego klawiatura poprawia co na dużą.
Jak piszesz bóg z małej chodzi o wielobóstwo np. Grecy i bóg Zeus. Pierwsze z małej bo nazwa zwykła a później nazwa własna z dużej...
Jedynym zastosowaniem z małej jest brak szacunku. Gdy piszę lucyfer klawiatura poprawia a ja znowu z małej bo nie szanuje zła...

Co do treści to owszem gry mają związek z Bogiem bo wszystko ma związek z jedynym Twórcą. Jak już było wyjaśniane człowiek tworzy swoje małe dzieła na wzór Boga. Stajac się , bogiem' i tu weźmy coś lepszego niż pokemony. Duże światy RPG. To jest kreacja potężna! Fantaści zawsze szli śladami Boga. Stąd słynny dodatek do Heroes III Im the Wake od Gods. Śladami bogów. Pomylili tylko liczbe. Powinno być Boga! Jak to sobie przetłumaczyłem bo to związek frazeologiczny nie dosłowny. To niemal spadłem z krzesła! Śladami Boga! Kreujemy nowe światy! To jest prerogatywą Boga!

I to pokazuje jaka głupota jest nie interesować się Bogiem tylko grami! Na odwrót! Gry mają was prowadzić do Boga chyba że urządzają was durnokliki. Byle klikać byle coś się się działo. To rzeczywiście was odmóżdża. I radzę z tym skończyć. Należy wybierać gry ambitne wtedy nie tracicie czasu! Zabijanie czasu klikaniem to zbrodnia! To oznacza wasz problem ze sobą. Zapewne brak... Boga...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136470
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:53, 03 Mar 2024    Temat postu:

Godzina z Final Fantasy VII Rebirth
Cloud, Barret, Aerith i Tifa. Przede wszystkim Tifa Wink. Ulubione… co ja mówię! Ukochane postaci dla milionów graczy na całym świecie powracają w glorii i chwale.

..

Z tym kochaniem postaci z gier to bez przesady. Jednak pamiętajcie że następuje przywiązanie bo dla gracza gry są częścią życia tak jak książki dla czytelnika! Oni nie ,zabijają czasu z nudów' tylko to ich realne życie! Tak jak ktoś spędza czas na imprezach nie mówiąc już o gorszych patologicznych rodzajach ,rozrywki'.

Zatem to jest wasze życie! Tak! Całkiem realne! Gra to fikcja wasze życie nie.
I Bóg działa też w grach i grając też do was dociera. Tak! Dlatego mówicie że kochacie!!! postacie z gier. A Kto jest Miłością? On do was w ten sposób dociera w większości nieświadomie jak do dzieci do mnie od Herosów III świadomie! Wiem że cały czas był przy mnie!

Tak więc nie gry to nie zawsze strata czasu. Bóg rozróżnia graczy od ludzi którzy tracą czas a powinni robić co innego... To kompletnie inne grupy!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136470
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:14, 11 Mar 2024    Temat postu:

Polska ma najbardziej efektywne zespoły programistów na świecie

Tak wynika z ustaleń Yegora Denisov-Blancha i Simona Obstbauma, ekspertów technologicznych, którzy na Uniwersytecie Stanforda prowadzą obecnie badania nad produktywnością inżynierii oprogramowania. W pierwszej trójce, poza polskimi inżynierami, znaleźli się również programiści z Brazylii i Rumunii.

...

Co widać po grach. Które są tylko artystycznym wyrazem możliwości programowania kraju. USA jak widzicie goroja wyłącznie masą...
Oczywiście nie neguje pracy niczyjej! Chodzi mi o nieuczciwe korzyści skali które osiągają USA grabiąc globalny rynek mimo braku wybitnych produktów patrz google fejs YouTube. Żaden to hi-tech toporne serwisy ,uploadingowe'. Tylko z olbrzymim kapitałem.

Nie dotyczy to twórców gier absolutnie. Przecież obecnie już chyba wszyscy twórcy są bankrutami? Might and Magic już od dawna. Ale gdzie jest Trojka od Arcanum? Ba Bethesda pożarta przez Gatesa. I bardziej przez pychę a jaka to była dawniej świetna firma! Jeszcze 10 lat temu bym dał za wzór!

Łatwiej wyliczyć kto upadł niż kto przetrwał. Niestety USA to nie jest wolny rynek tylko imperializm monopolistyczny określenia jak od Lenina ale niestety to fakt.
To zresztą mement o dla firm w Polsce że też tak skończą jeśli nie utworzą spółdzielni tak jak w Wielkopolsce pod Zaborami. Naprawdę my wszystko wiemy co robić tyle przeszliśmy że nic nas nie zaskoczy!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136470
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:52, 01 Kwi 2024    Temat postu:

PREMIERY GIER
Marzec był całkiem niezłym miesiącem dla graczy. Doczekaliśmy się takich perełek jak The Outlast Trials, Alone in the Dark, Dragon's Dogma 2, Princess Peach: Showtime, Rise of the Ronin czy South Park: Snow Day. Trzeba przyznać, że choć 2024 nieco zwolnił pod względem premier gier wideo w porównaniu z poprzednim to i tak nie da się tego ogarnąć...

...

Tak typowe dla olbrzymiej zmiany. Kiedyś było kilka premier w miesiącu a zważywszy że większość graczy nie gra we wszystko co wyjdzie tylko swój ulubiony gatunek to kiedys. Miał 2 - 3 hity w roku!!! I kilkanascie słabych tytułów które znikły w niepamięci... Dosłownie czekało się kilka miesięcy. Dziś to jest karbin maszynowy. A teraz jeszcze AI! To już będzie obłęd! Kilkadziesiąt dopracowanych gier DZIENNIE! W które da się grać bez problemu! Nie jakieś ćwiczenia zaliczeniowe studentów informatyki tylko pełne 3d. I wszystko pędzi. Tak nie ma mowy o ogarnieciu tego. A cały czas przybywa jeszcze produkcji z krajów nieznanych w tej dziedzinie. Nie tylko Indie mają dziś informatyków. A z AI? Prawie każdy kraj świata będzie miał możliwości mieć taką branże... Starczy kilku sprawnych w obsłudze kodów...
W sumie fajnie! Nie narzekam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136470
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:27, 03 Kwi 2024    Temat postu:

Zakończ precedens "zabijania" gier przez producentów

Coraz więcej gier wideo sprzedawanych jest jako produkty, ale są tak zaprojektowane, że stają się całkowicie niegrywalne dla wszystkich, gdy wsparcie się kończy. Legalność takiej praktyki jest na świecie nieprzetestowana, a wiele rządów nie ma jasnych przepisów dotyczących takich działań.

...

Czyli chodzi o to że gracze przywiązują się do gier bo przecież nikt nie gra wiele godzin w coś czego nie lubi bo to absurd... Ale niestety jak raz kupią i mają w domu to drugi raz już nie kupią. A na dodatek czas schodzi im na starej grze i nie kupują nowej! Bo to jest walka o czas! Na dodatek gracze się statystycznie starzeją a 50 letni i starsi nie bardzo już chcą skakać po nowościach...

I tu pomysły typu gra jako usługa. Pstryk i wyłączamy. Nie da się grać! Czyli jakby ktoś mi wyłączył Might and Magic! Nie mogę już nigdy zagrać! Albo Daggerfall. Chyba nie muszę mówić że to mega podłość. A jednak to robią bo kapitaliści naciskają . Czyli ci co wykładają kapitał. Z reguły twórcy to też gracze i nie lubią takich numerów ale kreatury że świata finansów nie bawią się w poezję tylko liczą kasę... To zresztą jedna z najpodlejszych profesji produkująca zwyroli. Stąd macie NWO globalistow Davos i zielony wał.


Dlatego większość gier w które gram są między 1998 a 2006 rokiem, potem już nie ma w co pykać
10 godz. i 43 min temu via Wykop -2 Jarkendarion

O to to! Jak ja! Tylko ja nie ograniczam do 1998. Może być i 1988 jednak jakiś 1985 to jednak obecnie niegrywalne. Gry wtedy powstawały i naprawdę trudno znaleźć taką która od początku była by super i do dziś super się gra. Jedyną która znam z 1989 to Kings Bounty rzeczywiście grasz i tylko sterowanie zdradza starość nic więcej. Gdyby zmienić na nowe mogła by się ukazać w 2024. Jednak co innych np MM to dopiero MM6 można by przerobić np. na jakiś Unreal kropka w kropkę. A MMI i II czyli 86 i 88 rok już są niegrywalne.

...

Nie należy się ściągać po prostu w gry które nie są na waszym dysku bądź wymagają stałego łącza a nie są mmo bo to jest sygnał że może być numer z wyłączeniem...

Natomiast co do rządów to lepiej aby oni nic nie ,regulowali'...Macie UE...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136470
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:56, 04 Kwi 2024    Temat postu:

Zbieranie ludzi do pozwania Ubisoftu za wyłączenie The Crew!

Gość zbiera ludzi w celu złożenia pozwu zbiorowego wobec Ubisoftu. To nie jest normalne, że gra w pełnej cenie, nad którą pracują setki ludzi, ma termin ważności ustalony na ~10 lat i wydawca wyciąga bezkarnie wtyczkę. Zachowywanie książek, filmów i muzyki jest chronione prawnie, pora na gry!

...

Jeszce sie nie nauczyli ze gier EA i Ubi sie nie kupuje?
3 godz. i 3 min temu via Wykop 8 jurek-gagarin

Ale to jest gra online!!! To jest oczywista oczywistość że w przypadku dużego spadku zainteresowania takie gry się wyłącza.
Z drugiej strony mogłaby trwać wiecznie bo koszty jej utrzymania są zerowe. Chyba nie myślicie że każda tego typu gra ma swój własny serwer. One wszystkie (gry od ubisoftu) stoją na jednej fizycznej maszynie, a każda gra to po prostu jedna usługa na tym serwerze działająca. No tak ale skoro ta usługa działa
1 godz. i 10 min temu via Wykop 0 caveflacon

@caveflacon: a może chodzi nie tylko o serwer ale i aktualizację, bezpieczeństwo i zaangażowanie ludzi w opiekę nad tym?
31 min temu via Wykop 0 paki82

...

Dokładnie to nie jest bezkosztowe a wyłączenie gry zwalnia im miejsce na nową! Mogą przerzucić wszystko i po prostu włączyć nowość. Jedyne co ich ratuje to że jest online i tu jeszcze najbardziej można zrozumieć.
Jednak etyka producenta gry nakazuje wiedząc że to w końcu nastąpi już w chwili projektowania gry tak ją zrobić żeby była gotowa na ten moment. Wtedy mówią jasno.
Macie pliki gry ściągacie jak chcecie. Macie pliki potrzebne do serwera online ściągajcie. Co z tym zrobicie wasz problem. Znajdźcie sobie darmowy serwer podklejajcie kody połączcie i grajcie. Jeśli nie potraficie to trudno my już kończymy.

I wtedy było by ok.
Tak jest np. że stara gra online Legends od Might and Magic gdzie nie da się grać singla ale miłośnicy się umawiają i przez swoje dorobione oprogramowanie grają jak za dawnych lat. I to jest ok.

Legends od Might and Magic jedyna od początku online gra MM co było wielkim celem twórców serii przesadnie wierzących że to jakaś dominującą przyszłość gier gdy tymczasem jest to po prostu jeden z rodzajów grania. Nie da się zagrać samemu bo nie ma ku temu odpowiedniej AI sterującej drużyna! Bo potwory mają! Straszny mankament bo to pewnie było nic dorobić opcje singla czyli poruszania jedna postacią. Żeby gra chodziła potrzeba zwyczajnie kilku. Zatem starczy zablokować w kodzie kilku przez serwer i zrobić jeden bez serwera i mamy singla! Dramat bo taki drobiazg powoduje że zagrasz tylko w grupie gdy się umówisz na ten sam czas itd. A przecież musisz się nauczyć grać. Jak gdzie? Wielka szkoda a gra jest przepiękna i uderza klimatem. Widać że Might and Magic bo to nas wszystkich przyciągnęło i zachwyca w tym świecie! A przypomnę z tego się nie wyrasta...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BRMTvonUngern dnia Czw 13:57, 04 Kwi 2024, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136470
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:54, 05 Kwi 2024    Temat postu:

W Rosji ukazała się gra na PC. Trzeba w niej walczyć z „polskimi najeźdźcami"
W Rosji ukazała się dziś gra wideo „Smuta”, sfinansowana przez (propagandowy) Instytut Rozwoju Internetu, który finansuje „treści patriotyczne”. Gracze raczej nie są zadowoleni z efektów paroletniej pracy.

...
Spieprzyć taki materiał to trzeba umieć! To przecież znakomity pomysł na grę...
Tym bardziej że już podjęty np.
Mount & Blade: With Fire & Sword
Zdaje się Turcy nawet?! Znamienne kto się tym interesuje!
Uczcie się matoly!



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136470
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:59, 06 Kwi 2024    Temat postu:

Lara Croft najbardziej ikoniczną postacią z gier komputerowych

11 kwietnia odbędzie się 20. ceremonia rozdania nagród BAFTA Games Awards. Z tej okazji na oficjalnej stronie Brytyjskiej Akademii Sztuk Filmowych i Telewizyjnych (BAFTA) pojawiła się sonda.

Zapraszamy do udziału w tegorocznym Europejskim Kongresie Gospodarczym (7-9 maja 2024). Rejestracja dostępna jest pod tym linkiem.

W kwestionariuszu głosujący mieli zdecydować o tym, która z postaci ze świata gier komputerowych jest najbardziej ikoniczna.

Zwyciężyła wysportowana archeolog i poszukiwaczka przygód, Lara Croft z serii „Tomb Raider”. W sondzie wzięło udział ponad 4 tysiące osób z całego świata.

Tuż za Larą Croft w sondzie organizacji BAFTA na najbardziej ikoniczną postać z gier komputerowych uplasował się hydraulik Mario z gry "Super Mario Bros.". Tuż za nim znalazł się Agent 47 z gry "Hitman". Pierwszą piątkę zestawienia uzupełnili jeż Sonic z gry "Sonic" oraz Sackboy z "LittleBigPlanet". Tuż za nimi był żółty Pac-Man.

Granie w gry komputerowe nie szkodzi zdolnościom poznawczym dzieci

"Nie miałam pojęcia, gdy użyczałam głosu Larze Croft z oryginalnego +Tomb Raidera+, że gra zostanie światowym fenomenem. Nie spodziewały się tego również firmy Eidos i Core Design. Wcześniej produkowały tylko gry dla dzieci. Oczywiście, że liczyły na sukces, ale uważam, że efekt przekroczył wszelkie oczekiwania" - mówi Shelley Blond w komunikacie wydanym przez BAFTA.

Większość dzieci gra w gry komputerowe

"Lara Croft jest niczym Indiana Jones, odważna i wygadana. Jest też dla mnie wyjątkowa, bo znaczy tak wiele dla graczy. Lubię słuchać opowieści ludzi z całego świata, którzy grali w grę i dzięki postaci Lary uciekali od szkolnych prześladowców (...). A najpiękniejsze są opowieści ludzi, którzy grali w +Tomb Raider+ ze swoimi nieżyjącymi już rodzicami. Kojarzyły się im z nimi mój głos oraz muzyka z gry. Jestem zaszczycona, że mam w tym swój udział" - kontynuuje Blond.

Historia Lary Croft i gry "Tomb Raider" jeszcze się nie skończyła. Studio Amazon Games pracuje właśnie nad jej kolejną odsłoną. "Będzie zawierać wszystkie elementy, które sprawiły, że +Tomb Raider+ stał się jedną z najbardziej szanowanych serii gier. Ponownie da możliwość sterowania pewną siebie, wielowymiarową bohaterką w środowisku, które nagradza eksplorację i kreatywne znajdowanie ścieżek z łamigłówkami do rozwiązania i szeroką gamą wrogów" - zapewniali twórcy gry w momencie ogłoszenia projektu w 2022 r. 

...

Wiadomo. Nie ma konkurencji... Pacman to nie postać to coś jak phong bez przesady. Hydraulik czy Sonic są zbyt dziecinni O agencie 47 pierwszy raz słyszę?! To chyba pokazuje popularność... Lara to jest Lara. Mimo że gry nie są rewelacyjnym systemem to jednak sam pomysł znakomity. To po prostu lepszy Indiana Jones bo można nim sterować! Plus otwarty świat! Czyli nie oglądasz filmu a jesteś w środku! Coś fantastycznego po prostu RPG. I trudno o jedną postać tak znaną. Obecnie tylko widzę Wiedźmina jako jedną postać która się gra przez kolejne gry która można porównać a ty nie ma. Bo jednak rpgi nie są tak popularne jak myślicie a Lara to jest jednak ,gra akcji' a to rynek razy 10 w porównaniu do klasycznych rogów...

Oczywiście gra wzorzec ciekawa przyjemna prosta stąd popularność... Nic nie można zarzucić. No chyba że ubiór! 30 lat w jednych gaciach i koszulinie! ,Prawdziwa kobieta' Smile)) Widać że robili mężczyźni. Narzuca się częsta zmiana ubiorów w czasie gry! Ubierz Larę Croft. Toż to świetny patent na pogłębienie gry. Zresztą zastosowany w grze wzorowanej na Larze ale z zupełnie innym klimatem. Świetnym bo fantastyka moja ulubiona. Na dodatek jedyna gra gdzie tematem jest ... metal tak ta muzyka. Ale tytułu nie podam bo jest brzydki i to najgorszy element tej gry że tytułu nie wymienię... A może zastępczy? Gra ma tytuł alternatywny Heavy Metal Fire... Taki stosuję...

Przecież są gry dla dziewczynek z ubieraniem lalki. Ubiera się postać w każdym porządnym RPGu te zbroje miecze hełmy pasy... Pisałem nie raz jakie to ważne przy okazji MM678. Więc i tu radzę rozwinąć kwestie ubioru. Niech buty pasy gacie koszule obrączki pierścienie dają punkty do czegoś tam. I od razu jest mnóstwo zabawy w zbieranie! Proste.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136470
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:13, 08 Maj 2024    Temat postu:

Microsoft zamyka cztery studia. Wśród nich twórcy Redfall i Hi-Fi Rush
Nic nie wskazywało na zamknięcie czterech studiów należących do Microsoft, wśród nich jest kultowe studio odpowiedzialne za serię Dishonored oraz twórcy Hi-Fi Rush, które pokochali zarówno gracze, jak i recenzenci. Where sens?

...
Sens bardzo prosty. Skupują marki kasują studia. Graczy nie interesuje kto robi grę... Tak wygląda monopolizacja która jest rakiem. Nie chcemy produkcji gier chcemy ich tworzenia...
To jest ostrzezenie dla Polski jak nie utwurzycie sieci wzajemnego wsparcia to was wybiorą po kolei jeśli będziecie mieli ciekawe tytuły...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136470
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:56, 13 Maj 2024    Temat postu:

Quo Vadis branżo gier?
Masowe zwolnienia w gamedevie, zamykanie całych studiów, takich jak Tango Gameworks, nagłe przesuwanie premier ze względu na ogromną popularność innej gry, wykluczenie przez Sony mniejszych rynków na platformie Steam, pomysł umieszczania reklam w płatnych grach to obraz branży gier w 2024 roku...

Gry AAA rozrosły się do ogromnych rozmiarów, a koszt ich produkcji stał się tak wysoki, że aby zwróciły się z nawiązką, muszą dotrzeć do jak największej rzeszy odbiorców. W konsekwencji, stają się one najczęściej przeciętne, uśrednione i mają na celu zadowolenie każdego gracza. Ponadto, każda kolejna odsłona serii, np. GTA, musi podnosić poprzeczkę skali i rozmachu, co wiąże się z koniecznością implementacji drogich technologii, zwiększając tym samym ryzyko poniesienia gigantycznej straty finansowej,

...

Dlatego nie ma sensu tego nazywać grami. Nikt nie uznaje , Eurowizji' za muzykę netfixa za kienematografie Disneyland za obiekt kultury. Itd.
USA stworzyły przemyslowe produkcje w dziedzinach które kiedyś było sztuka. Dzięki temu możemy tego mieć dużo więcej masowo zatrzęsienie... Jak butów spodni czy koszulek. Tylko po co? Po co mi tysiące standardowych gier niczym się nie różniących?! Bo oczywiście miliony butów spodni koszulek są niezbędne bo mamy 8 mld ludzi!!! To ma sens! Ale gry?! Książki filmy? Masowe i takie same?
Absurd. Coś co jest dobre w konsumpcji materialnej gdzie kupujesz zielona koszulkę i nie zastanawiasz się nad jej zielonoscia i czym się różni od milionów innych zielonych koszulek tylko ja nosisz. To w grze muzyce filmie książce zastanawiasz się czym się różni od innych bo w ogóle musisz wiedzieć o co chodzi! Bo ta są unikalne rzeczy!

Zatem przypominam żeby nie nagłaśniać tej masowej produkcji bo odwracacie uwagę od wartościowej produkcji! Przecież Hollywoody Amazony Netlflixy zmasowana propaganda swojego syfu mordują kino! Nikt nie jest w stanie się przebić na dodatek wy jeszcze zajmujecie się tym tracąc czas i koncentrując uwagę ludzi na tym. To już w ogóle nic wartościowego nie ma szans. Gry są częścią tego samego zjawiska...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136470
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:50, 07 Cze 2024    Temat postu:

GOG ogranicza pojemność chmury na zapisy gier. Sprawdźcie swoje save'y

Jeśli dużo korzystacie z platformy GOG.com, z pewnością Wasze zapisy gier zajmują sporo miejsca. Stało się to utrapieniem także dla samego sklepu, który zmuszony został do wprowadzenia limitów.

...

Hahahaha!
Ale ubaw!
Ile to się nagadali że game as service. Gra jako usługa! Po co wam pliki na kompie. Tyle miejsca zajmują. Wszystko będzie w chmurze! Pliki sejwy. A w tylko będziecie śmigać po grach....
A tu bęc brakuje przestrzeni w chmurach!
I to by było na tyle.
Tak jest gdy ktoś jest zbyt chciwy. Przy czym zaznaczam że Gog w przeciwieństwie do steama Microsoftu i innych amerykańskich koncernów jest uznawany przez graczy za uczciwy. To nie do nich ale ich dotknęły te problemy co wszystkich. Brak serwerowni. Ile ich można w końcu utrzymywać?
Inna sprawa że ,sejwy' gier 3d i jeszcze 4k są ogromne! To nie stare dobre herosy i inne gry z lat 90 tych że zapis ma 100 czy 200 kB. Bo w istocie jest to zapis płaskiej dechy mapy. Czyli np. jakies 00 oznacza że stoi tam chłop. A 01 że łucznik. I tyle. Gra już wie co ustawić. Gry w 3 wymiarach wymagają zapisu każdego punktu w trójwymiarze a na dodatek rozdzielczości są dużo wyższe więc tych punktów na obrazie 4000 na 4000 jest 16 milionów a na 600x800 czyli Hrroes3 raptem 480.000 czyli 33,3 razy więcej. A jeszcze trzeci wymiar...

A żeby świetnie sobie pograć to trzeba mieć zwyczajnie dobrą grę nie ważne w jakiej rozdzielczości! Co nie znaczy że neguję 3d! To dobrze że grafika jest tak wyraźna jednak zajmuje mnóstwo miejsca.

I znów mamy deficyt jak w latach 90tych gdy ,komputery były zbyt male' i trzeba było płytek w napędzie z plikami gry. Ten problem nigdy się nie kończy...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136470
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:17, 13 Cze 2024    Temat postu:

Twórcy gry RPG-a stwierdzili, że nie wprowadzą do gry romansów.

System randkowania To mechanika, którą wielu ludzi chciało, ale mój zespół nie miał w nim żadnego doświadczenia, nawet w prawdziwym życiu.

Hahaha! Już tak głęboko utkneli w piwnicy?!

Czy tego chcemy czy nie, romanse w grach komputerowych stanowią jeden z najbardziej istotnych elementów dla wielu graczy zwłaszcza jeśli istnieje możliwość stworzenia własnego bohatera.
Relacje z napotkanymi postaciami zwiększają immersję w fikcyjnym świecie, nierzadko pozwalając na samodzielne przeżycie scenariusza rodem z ulubionego filmu czy książki.

...

Jeśli potrafią to dobrze zrobić to jak najbardziej tak. Tylko zależy co to ma być? Jeśli ordynarna kopulacja to nie. To jest wulgarne i niemożliwe wręcz do godnego przestawienia. Stąd nie ma sztuki typu seks a tylko porno. Bo nie da się tego pięknie ująć tak bardzo jest to sprawa między dwojgiem i tylko między dwojgiem...
Najlepiej romanse wychodzą w sztuce gdy para nawet się nie spotka! Co tego stopnia stąd miłość platoniczna. Ale tylko w sztuce.! Nie zalecam w życiu bynajmniej!



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136470
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:22, 19 Cze 2024    Temat postu:

Miyazaki mówi NIE zwalnianiu! From Software stawia na etykę w branży gier

Hidetaka Miyazaki jest przeciwny zwalnianiu pracowników. Twierdzi, że ludzie bojący się o pracę nie są w stanie tworzyć wspaniałych gier. To podejście podobne do tego stosowanego przez Nintendo i całkowicie przeciwne większości korporacji, które masowo zwalniają twórców gier i zamykają studia.

...

Bo są gry sztuka i gry biznes. Dokładnie jak muzyka. Filharmonia w której by straszono zwolnieniami gdy nie będzie wykonany ,plan finansowy' rozwaliła by jedynie psychikę muzyków. Zresztą jak popaptrzyc na muzyczne celebrytki to chyba wszystkie zwiedzily szpitale psychiatryczne.... Więc tam też nie są z żelaza...
Cały czas pamiętajmy że często jedna nazwa obejmuje wiele zjawisk które łączy tylko fizyczna czynność. Klasyczny malarz ścian i malarz artysta. A teraz jeszcze np. grafik w biznesie gier. Też niby ,malarz'... Tak naprawdę język ludzki nie oddaje większości znaczeń i jest tylko uproszczeniem rzeczywistości! Tak! Prymitywizmie złożoność życia aby dać korzyść porozumienia się. Nie jest możliwy ani potrzebny język dokładnie opisujący wszystko. To by były miliardy słów. A człowiek zna chyba 10.000 słów. Fachowcy od języka dochodzą moze do 40.000 i to rodzimego języka. Nie da się świata zamknąć w 10.000 słowach. Podobnie zresztą gry upraszczajac świat dają nam wytwory robiące wrażenie nowych światów bo inaczej nie było by to w ogóle wykonalne... Stąd kiedyś miasto to były domki sklep ratusz i karczma bo to minimalizowało choćby rozmiar gry gdy komputer miał np. 4 GB pamięci wewnętrznej... Albo i mniej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136470
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:58, 08 Lip 2024    Temat postu:

To koniec studia Piranha Bytes. Nadszedł kres twórców Gothica

Okazuje się, że doszło do zamknięcia studia Piranha Bytes odpowiedzialnego za kultową w Polsce serię gier Gothic.

Zamknięcie Kultowego Studia Piranha Bytes Studio Piranha Bytes, odpowiedzialne za kultową grę Gothic, zakończyło działalność wraz z końcem czerwca bieżącego roku. Dwójka byłych pracowników postanowiła założyć nową firmę gamingową o nazwie Pithead, która skupi się na produkcji mrocznych gier akcji z elementami horroru. Niestety nie udało się ukończyć trzeciej części najnowszego cyklu ELEX,

...

Kolejne świetne studio. Padło tak na oko 90% tego typu świetnych twórców... Jak widać twórcy Heroes to nie był wyjątek tylko reguła. Taka kasa idzie w gry że nie dają rady. To się zrobiła lokata kapitału po prostu. To jest zle zjawisko bo przypomnę że gry to nie podkoszulki ze patrzysz tylko na rozmiar i nic więcej... Tu liczy się indywidualny styl. I właśnie chodzi o to że to jest ciekawe co dany zespół wymyśli. A nie tłuczenie , produktu' spod sztancy gdzie jedna gra do drugiej podobna...

Oczywiście czyli teraz Gothic jest freeware. Odpada argument że twórcy muszą być wynagrodzeni. Bo już na nich pieniądze nie idą. Oczywiście ktoś kupił prawa ale historii nie zmieni. Nie on jest autorem. Może robić kolejne części i wtedy owszem one są jego dziełem...

Jak mówiłem dla nas to nauka żeby nasze studia trzymały się razem i pomagały sobie bo będzie to samo. Taki jest globalny rynek...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136470
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:09, 23 Lip 2024    Temat postu:

Dwie mapy dla miłośników gier retro. Musicie je sprawdzić!

Dla wszystkich fanów gier retro mamy dwie ekscytujące wiadomości! Dwie interaktywne mapy, które z pewnością przypadną im do gustu...

Dla wszystkich fanów gier retro mamy dwie ekscytujące wiadomości!
Na tej stronie znajdziecie lokalizacje miejsc związanych z grami retro, takich jak muzea, salony gier, kawiarnie i punkty napraw.

Fajne, tylko jak na razie strasznie biedne.
bezpośrednio:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
8 min temu via Wykop 2 Kryspin013

...

Osobiście to że cię jest retro nie jest dla mnie żadnym wyznacznikiem że częściej sięgam... Najmocniejszą ich strona jest grafika oraz niekiedy system rozgrywki.
Grafika to oczywiście chodzi o styl. Obecnie przy realizmie wszystkie gry są takie same i nie da się poznać po kilku zrzutach ekranu jaka to gra. Tamte gry poznajesz po jednym obrazku! Poza seriami nie ma dwu takich samych graficznie. I to na mnie działa potężnie. Przeglądać grafikę. Gra może być kompletnie niegrywalna ale chociaż ma klimat.
Wada jest właśnie niegrywalność... Albo zbyt prymitywne zasady albo bezsensownie trudne a ja nie mam ochoty rozgryzać prostej mapy 2 tygodnie czasu rzeczywistego lub przechodzić z oczami utkwionymi we wszelkich poradnikach gdzie postawić stopę żeby nie zginąć a jest tylko jeden wariant przejścia co do milimetra trzeba trafić....
Tu jednak dużo pomaga znajomość zapisu gry. Można dodać sobie zdrowia czy zasobów i pochodzić spokojnie bez grozy śmierci po pierwszym kroku. Tak min. podchodziłem w Ishar gdzie normalnie ginąłem w pierwszej walce.

Reasumując świetna opcja bylo by ich zrobienie na nowo. Niestety nie ma szans. Tylko naprawdę głośne tytuły typu Daggerfall mają na to szanse...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136470
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:41, 15 Sie 2024    Temat postu:

AMA - Stop Killing Games

Akcja polega na tym, by powstrzymać proceder, w którym wydawcy sprzedają gry klientom, a potem poprzez wyłączanie serwerów tych gier sprawiają, że nie da się w nie już nigdy zagrać. Chcemy, by wtedy wydawca zapewnił możliwość dalszego grania (np. offline, albo poprzez danie możliwości hostowania własnych serwerów) w momencie gdy oficjalnie zakańcza support.

@_Krzysztof czemu mamy wymuszać na deweloperach podtrzymywanie gier które sami wypuścili i prawdopodobnie nie chcą ich dłużej wspierać bo przynoszą straty. Czym to się różni od zmuszenia przedsiębiorstwa które przynosi straty do podtrzymywania...

...

Nie chcemy chcemy żeby je trzymali na serwerach ponosząc koszty. Nie rozumiesz! Oni te gry kasują! Wymazują! Nie ma ich! I nie chodzi tylko straty. Są też ,zbyt małe zyski' jeśli to ,tylko' 1 mln rocznie to jacyś tam rewizorzy w wielkim koncernie nakażą skasować to szybko a ludzi przerzucić do czegoś co da 10 mln.

Chodzi o to że nie mamy plików gry i nie możemy sobie sami zorganizować serwer co jest teraz bardzo proste. Ale oni nam nie dadzą plików! Skasują a nie dadzą bo ,prawa własności'... Tu docencie zresztą starą Bethesde która dała ZA DARMO takie przełomowe hity jak Arena i Daggerfall. W takim 2013 uważałem ich za wzorzec etyczny! A tu nagle taka katastrofa. Zdaje się że poznali Gatesa i ten zaraził ich swoim satanizmem. Dla mnie to dramat i jestem ostatni do potępiania bo wiem jacy byli kiedyś...

Nie mozna nawet skopiować bez ich wiedzy plików gry bo mocno zabezpieczają... Złośliwe mendy. Zamiast zabezpieczać przed utrata gry zabezpieczają przed jej zachowaniem dla potomności...

To chciwość robi z ludźmi...

jeśli jej wydawca chce mnie robić w bambuko, to gra, która jest jego produktem, przestaje być warta swoich pieniędzy.
Jeśli gracze tego nie zrozumieją, to nie ma ratunku dla gier. Korporacje nie rozumieją petycji, lajków czy komentarzy, tylko słupki w Excelu, gdzie przy cyferkach jest dopisek z walutą. Jak w tych miejscach pojawi się kolor czerwony, zmiany pojawią się
40 min temu via Wykop 0 bidzej

@qwerty54321:
wystarczy nie kupować abonamentu na gry a zacząć kupować gry (takie jak kiedyś, w pudełkach z kluczem do gry a nie do serwera). Tyle że takich gier nie ma, dlatego trzeba kupować stare gry. Próbować można ale wątpię czy coś z działacie. Zbyt duży pieniądz dla producentów i pośrednika by gracze mogli coś zrobić.

..

Tak! Naprawdę nie wchodźcie w coś czego nie macie na dysku! To są zabawy dla przypadkowych graczy którzy mają system wejdź zagraj zapomnij... Ci i tak znikają zanim serwery wrócą...

Dla nie ogarniających czym jest granie i że to jakiś wydumany problem. Gracze są przywiązani do świata który lubią bo przecież jak nie lubią to nie grają proste! I nagle jakiś bydlak mówi! Koniec! Nie ma i już nigdy nie będzie! To tak jakbyście stracili na zawsze np. miejscowość do której lubicie jeździć!

Np. ja! Nie ma Might and Magic! Już nigdy nie zobaczysz Erathii. Wszystkich innych kontynentów nie zobaczysz bohaterów! Albo nigdy już nie przemierzysz wielkich przestrzeni Dagerfalla nie ma koniec skasowane!

TO CHYBA BY WAD PIORUN STRZELIL!
A tego doświadczylo już wielu! I jest ich coraz więcej!

Tu widzicie jakimi zwyrolami są osobnicy z korporacji! Potwory! To właśnie o tym jest Conan! Uczciwy mówiący jasno nie kręcący! Barbarzyńca! Korporacje już były silne w USA w czasach Howarda i panował tam kult kasy który dopiero po II wojnie dokonał inwazji na świat! I jak widzicie Zachód wyszedł gorzej na dominacji USA niż Wschód na Sowietach...

Już nigdy nie będziecie podróżować po waszym świecie! Podoba wam się taki dyktat? Tu oczywiście Daggerfall...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136470
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:59, 26 Sie 2024    Temat postu:

Chińczycy pobili rekord Polaków. Gra komputerowa zdobywa świat i napędza turystykę

Chińska gra rozbiła bank w świecie gamingu. Produkcja, która nawiązuje do chińskiej mitologii, pokonała polską grę "Cyberpunk
...

@#!$%@?: podobno 80% graczy to chińczycy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
4 godz. temu via Wykop 0 hansschrodinger

Tak kontynentalni 15% to Tajwan i Chińczycy zamorscy...
Tu mamy oczywisty absurd statystyczny że tamtejsze lokalne nawet gnioty mogą pobić nawet super gry. Dlatego co do tego kraju należy liczyć sprzedaż poza jego granicami jedynie żeby nie produkować absurdów że wszechświatowy hit wszechczasow to jakaś ich lokalna mobilka z dużymi główkami i małymi ciałkami o której nikt nie słyszał ale 2 mld pobrań...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 136470
Przeczytał: 53 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:41, 29 Sie 2024    Temat postu:

Steampunkowe taktyczne RPG osadzone w feudalnej Japonii

Rodzime studio Another Angle Games udostępniło nowy zwiastun taktycznego RPG-a Shadow of the Road, który przeniesie nas do fantastycznej wersji ostatniego roku epoki Edo.

Warszawskie studio Another Angle Games wypuściło nowy zwiastun gry Shadow of the Road, czyli taktycznego RPG-a osadzonego w XIX-wiecznej Japonii.
Gra osadzona zostanie w 1868 r , w trakcie wojny domowej między konserwatywnymi siłami Siogunatu, a bardziej nowoczesnymi technologicznie zwolennikami Cesarza. W realia historyczne wplecione zostaną wątki fantastyczne. Spotkamy zarówno mistyczne istoty z lokalnego folkloru, jak i steampunkowe maszyny.

...

Pachnie mi to Arcanum i jest to dobry zapach (ʘ‿ʘ)
Oby to była prawda.
wczoraj, 04:52:35 via Wykop 6 Zamanosuke
1 Odpowiedz
@Zamanosuke
Pachnie mi to Arcanum i jest to dobry zapach (ʘ‿ʘ) Oby to była prawda.
Jakieś 20 lat czekam na coś podobnego do silent storm... Może w to się pogra.
wczoraj, 05:10:26 via Android 1 BezDobry A

...

Oczywiście Arcanum nie trzeba opisywać to jedyny praktycznie olbrzymi świat tego typu który wciąga i jest wiarygodny. Szok że ten temat nie został zagospodarowany! Ileż mamy ogromnych gier typu pseudosredniowiecze a tu jedną?

Z opisu sądząc to raczej dał bym spokój z umieszczaniem tego w niby to realnej historii i zrobił fantastyczny świat oparty na Japonii po prostu. Przypominam jak Feist dobrze to zaprojektował w postaci świata Tsuranami czyli od turanskiego jednak oparł się na Korei Japonii... Pomysł świetny wykonanie gorzej. Jak zwykle najchętniej bym o Marze napisał od nowa zresztą wplatając treści które są bo całe fragmenty są świetne brak tylko... sensu...

Po prostu jeśli ilość fantazji jest ogromna to lepiej dać sobie spokój z historycznym miejscem iść krok dalej i zrobić ,nowy' świat który i tak już nie ma związku z historią...

Ale oczywiscie powodzenia. Decyduje ten co robi wtedy najlepiej zrobi bo to jego dzieło...



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Religia,Polityka,Gospodarka Strona Główna -> Tam gdzie nie ma już dróg... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Następny
Strona 11 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy