Forum Religia,Polityka,Gospodarka Strona Główna
Gry i ludzie .
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Religia,Polityka,Gospodarka Strona Główna -> Tam gdzie nie ma już dróg...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 135916
Przeczytał: 62 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:26, 10 Mar 2019    Temat postu:

Rape Day: Gra o seryjnym gwałcicielu wywołała poruszenie w brytyjskim parlamencie
Kaladin przedwczoraj, 20:03 News

Afera zatacza coraz szersze kręgi.
Zaledwie wczoraj pisaliśmy o Rape Day – tytule, który wywołał w sieci burzę swoją tematyką. W grze wcielamy się w gwałciciela, który poszukuje nowych ofiar podczas apokalipsy zombie. Twórca tej produkcji bronił się przed krytyką, mówiąc, że „mordowanie w grach jest czymś normalnych, dlaczego więc nie potraktować podobnie gwałtów?”.

... Psychopata. Walka to jedno mordowanie to drugie. Jak ktos nie odroznia niech spada z diedziny tworzenia kultury.

Valve pozostało jednak głuche na jego tłumaczenia i z powodów biznesowych zdjęło Rape Day ze Steama. Wygląda jednak na to, że to nie koniec kontrowersji.

Podczas posiedzenia brytyjskiego parlamentu członkini Szkockiej Partii Narodowej, Hannah Bardell, zaapelowała o rządową kontrolę nad produkcją. Przemawiając przed komisją ds. kultury, mediów i sportu, Bartell tak wypowiadała się o grze:

Zawartość gry jest odrażająca i obrzydliwa i nigdy nie powinna ujrzeć światła dziennego. Cieszę się, że [gra] została wycofana z platformy Steam, ale stanowisko korporacji Valve pozostawia wiele do życzenia. Całkowicie odcięli się od treści, jakie gra prezentuje. W czasach, gdy co piąta kobieta doświadczyła seksualnej przemocy w swoim życiu, a cały świat obchodzi międzynarodowy Dzień Kobiet, wzywam nasz rząd do podjęcia kontroli. Musimy się dowiedzieć, dlaczego Rape Day w ogóle powstał, i upewnić się, że nie będzie dostępny w dystrybucji innej platformy. Nigdy.

Parlamentarzystka została wsparta przez koleżankę, pierwszą minister szkockiego parlamentu, Shonę Robinson, która wezwała do zacieśnienia regulacji prawnych w tym sektorze:

Opublikowanie tej tak zwanej gry powinno być powodem do wstydu dla każdej platformy gamingowej. Zabijanie i gwałcenie kobiet w grach powinno być piętnowane, nie nagradzane. Cieszę się, że Steam wycofał ten szokujący tytuł ze swojej dystrybucji.

Do sprawy odniosła się także organizacja Rape Crisis Scotland, która wydała następujące oświadczenie:

Niemożliwe jest zignorowanie powstania takiego tytułu w świecie, w którym kobiety i dziewczyny mierzą się z ciągłymi nadużyciami seksualnymi, czy to na ulicy, czy w domach. To część jednego systemu. Musimy zadać sobie pytanie – czy chcemy żyć w społeczeństwie, które pochwala takie gry? Normalizacja gwałtu nie idzie w parze z obrazem społeczeństwa, w którym kobiety mogą żyć wolne od strachu i przemocy. Jeśli gry tego typu nie są sprzeczne z prawem, powinny być.

...

Bojkot Valve! Wprowadzili satanizm na rynek!
Co za patole! Wolnosc to dla nich mordowanie i gwalcenie!
Nie! Wolnosc to nie zło!
Zagrozenie wolnosci jest wtedy gdy ostrzegasz przed zbrodniami syjonizmu i masz ABW prokurature i wyrok! A nie jak nawolujesz do gwalcenia i mordowania i cie zdejmuja!

I widzimy co sie dzieje! Patusow coraz wiecej a ostrzegajacych przed syjonizmem pracym do 3 wojny swiatowej coraz mniej bo ich tępią! Rozne google pejszboki judtube. Niby to lewicowe i pacyfistyczne! Ciekawy pacyfizm niszczacy tresci antywojenne i prący do globalnej wojny! Oczywiscie to nie sa zadni tam lewicowcy to jest syjon! Zawsze cele medrcow syjonu beda na pierwszym miejscu! Jak syjon mowi wojna to wszyscy ci ,pacyfisci' beda dzialac na rzecz wojny!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 135916
Przeczytał: 62 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:04, 14 Mar 2019    Temat postu:

EA zapłaciło streamerowi milion dolarów za kilka godzin gry w Apex Legends

Nawet nie wyobrażacie sobie jak obrzydliwie duże sumy pieniędzy pompowane są w e-sport i świat gier komputerowych...

...

shinX 3 godz. temu +4
Gość ma 13 milionów obserwujących na samym Twitchu, jest najpopularnieszym streamerem do niedawna najpopularniejszej gry - Fortnite. Wartość marketingowa Ninjy jest ogromna i ten milion wydaje się śmiesznie małą kwotą jeśli się pomyśli ile osób ściągnął do Apexa i nawet przy ostrożnym założeniu że 1/10 z tych osób dokupiły cokolwiek(bo gra jest za darmo) to i tak EA ubiło złoty interes. Apex po 2 tygodniach miał 25mln graczy, w miesiąc złamał barierę 50mln. Do tego doszedł cały "buzz" że Ninja gra w Apexa a nie Fortnite i trąbiła o tym cała masa serwisów. EZ WIN dla EA.

...

To oczywiste. Tego rodzaju cekebryta wart jest miliony. Jak to w biznesie.
Tu juz nie mamy do czynienia z tematem gry ale z tematem kasa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 135916
Przeczytał: 62 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:59, 23 Mar 2019    Temat postu:

Epic Games chwali się świetną sprzedażą gry Metro Exodus
Jakub Krawczyński, 22-03-2019 09:00
Zawsze w przypadku tytułów, które na PC nie ukazują się na Steam istnieje obawa o ich sprzedaż. A tym bardziej gdy jeszcze tytuł dostępny na platformie Valve w ostatniej chwili stamtąd znika i ląduje w zupełnie innym sklepie. I to na dodatek z dość długim, bo rocznym okresem wyłączności. Na nic też zdało się bombardowanie negatywami na Steam i Metacritic. Filozofia „no Steam no buy” chyba jednak nie zaszkodziła grze Metro Exodus, która według informacji podanych przez Epic Games w trakcie Game Developers Conference sprzedała się bardzo dobrze, a jej debiut w znacznym stopniu przewyższył wyniki osiągnięte przez część poprzednią Metro: Last Light, gdy ta ukazała się na Steam.
Poza informacjami o sprzedaży Metro Exodus, Epic wyjawił, że udostępnione za darmo gry Slime Rancher oraz Subnautica zostały pobrane 4,5 miliona razy za pośrednictwem Epic Games Store.

Epic Games chwali się świetną sprzedażą gry Metro Exodus [1]

W trakcie panelu na GDC 2019, Steve Allison, szef sklepu Epic Games Store wyjawił, że w premierowym tygodniu Metro Exodus rozeszło się w 2,5x większym nakładzie aniżeli poprzedniczka Metro: Last Light na Steam. Allison uważa to za dowód, że graczom na dłuższą metę wcale nie zależy na tym gdzie sprzedajemy, ale na grach samych w sobie. Oczywiście porównanie to nie jest do końca odkrywcze, bo jako seria przybierająca na popularności, ze znacznie większym budżetem marketingowym, było nieunknione, że gra sprzeda się lepiej.
Metro Exodus - Test wydajności kart graficznych. Totalna masakra!

Epic Games chwali się świetną sprzedażą gry Metro Exodus [2]

Jednak - mimo wszystko - Epic zdołał przyciągnąć klientów, nawet jeśli na Steam byłoby ich znacznie więcej. Allison podkreślił, że w tym roku, dzięki korzystnemu systemowi podziału wpływów, partnerzy Epic będą w stanie zarobić setki milionów dolarów. Puenta jego prezentacji jest taka, że wielkość Steamu nie ma znaczenia w obliczu tego, ile pieniędzy trafia do deweloperów. W ten sposób minimalizuje się ryzyko zmiany platformy wydawniczej. Także gry na wyłączność mają znaczenie i jak już mogliśmy zaobserwować przy okazji innych ogłoszeń z GDC 2019 - systematycznie ich przybywa, także dużych produkcji AAA.
Źródło: Gamesindustry.biz, Polygon

...

I brawo! Trzrba byc odwaznym a nie tchorzyc! Co to za monopole!? Jak program to Windows jak sprzedaz gier to Valve! A jak filmiki to judtube a komunikator to pejs! Szykujecie sobie oboz koncentracyjny!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 135916
Przeczytał: 62 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:55, 04 Kwi 2019    Temat postu:

Wygląda na to, że już niedługo Valve może mieć poważne kłopoty. Kolejni producenci rezygnują z umieszczania swoich gier na tej platformie, wybierając przy tym Epic Games Store. Najpierw ze Steama wycofano Metro Exodus i The Division 2, później zapowiedziano, że nie zadebiutuje tam Anno 1800 i World War Z, a teraz dowiedzieliśmy się, że także Borderlands 3 pojawi się ekskluzywnie w sklepie Epic Games. Absencja kolejnego tytułu AAA to dla firmy Gabe'a Newella jasny sygnał do zmian.

Premiera Borderlands 3 została wyznaczona na 13 września 2019 roku. Osoby korzystające wyłącznie z platformy Valve na Borderlands 3 poczekają aż do kwietnia 2020 roku, kiedy to produkcja zagości na Steam. W swoim komunikacie prasowym studio 2K nie podało przyczyn takiego posunięcia, ale są one oczywiste. Epic Games bierze od twórców gier tylko 12% z kwoty sprzedaży gry, podczas gdy Valve aż około 30%.

...

Tak dziala wolny rynek! I o to chodzi! Prowizja ma spasc do kilku procent!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 135916
Przeczytał: 62 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:57, 07 Kwi 2019    Temat postu:

Borderlands – gracze Steam mszczą się za politykę wydawcy

Pecetowi gracze nie potrafią pogodzić się z tym, że Epic Game Store przejął kolejną grę na wyłączność i bombardują negatywnymi ocenami grę Borderlands: GOTY.

Wiadomość dotycząca półrocznej wyłączności gry Borderlands 3 dla Epic Games Store rozwścieczyła graczy pecetowych, użytkowników platformy Steam. Nie mogąc poradzić sobie z frustracją postanowili oni wyżyć się na innej grze Gearbox Software, a konkretnie na odsłonie Borderlands: GOTY, która kilka dni temu zadebiutowała w odświeżonej wersji.

Począwszy do 3 kwietnia na karcie produktu na platformie Steam pojawiły się setki negatywnych recenzji gry. Jeśli spojrzymy na daty, to wygląda to następująco: 3 kwietnia – 181 negatywnych opinii, 4 kwietnia – 184 negatywy, dziś – 47 negatywnych recenzji (i liczba ta stale rośnie). Próżno jednak szukać tam rzeczowych i merytorycznych ocen, a w większości jest to fala hejtu z powodu wyłączności gry Borderlands 3.

To nie pierwszy raz, kiedy gracze Steam pokazują, co myślą na temat polityki sklepu Epic Games. Wcześniej podobnie zachowywali się przy okazji premiery gry Metro: Exodus. Wtedy również negatywne oceny wystawiali poprzednim częściom cyklu Metro.

-
Ale bydło! Debile chca bulić na gry jak najwiecej! Jeden sklep jeden jutub jeden pejs. Jeden rzad swiatowy! Tylko zaczipowac bezmozgow! Tak NWO to nie jest tak ze zydostwo ciagnie niewinny dobry lud do obozu koncentracyjnego! To debile sami sobie buduja a sludzy antychrysta tylko wykonaja wyrok. To bierze sie grzechu. Debilizm to inaczej grzech. Glupota bierze sie z łamania praw Boga. Wtedy szatan zacmiewa rozum.

Oczywiscie w ekonomii norma jest wolny rynek a nie kapitalizm monopolistyczny. Wolny rynek poduje ze wszystko jest lokowane najlepiej i mamy najwiecej dobra do dyspozycji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 135916
Przeczytał: 62 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:43, 09 Kwi 2019    Temat postu:

Były pracownik Valve: Steam zabijał branżę PC
9 KWIETNIA 2019

UDOSTĘPNIJ UDOSTĘPNIJ UDOSTĘPNIJ
Richard Geldreich uważa, że Valve zmierza w kierunku, który zmieni je w sprzedawcę indyków, gier drugiej kategorii i pornografii.


Richard Geldreich nie jest fanem Valve – były pracownik sklepowego giganta krytykował po odejściu z firmy wiele aspektów jej działania, w tym samą strukturę organizacyjną. Weteran Valve, który wymieniany jest na liście płac Portala 2, Left 4 Dead 2 i CS:GO uważa, że 30% prowizja pobierana przez jego byłego pracodawcę od twórców gier, którzy chcieli wydawać się na Steamie przynosiła olbrzymie zyski firmie i była niemożliwa do utrzymania. W jednej ze swoich wypowiedzi na Twitterze Geldreich porównał nawet sklep Valve do maszynki do drukowania pieniędzy.


TheDORIANGRAE🌹#E3
@TheDORIANGRAE
· Apr 5, 2019
Replying to @TimSweeneyEpic and 4 others
The saddest part it is I despise Andrew Wilson who popularized lootboxes. But at least as pathetic as Wilson is EA gave the illusion of getting something. All Epic has done is take. Cannibalized every game in your roster. Left Save The World for dead. Now you're killing PC gaming

Richard Geldreich
@richgel999
Steam was killing PC gaming. It was a 30% tax on an entire industry. It was unsustainable. You have no idea how profitable Steam was for Valve. It was a virtual printing press. It distorted the entire company. Epic is fixing this for all gamers.
60
4:15 AM - Apr 5, 2019
Twitter Ads info and privacy
68 people are talking about this
Zdaniem Geldreicha Epic Games Store jest rozwiązaniem sytuacji na rynku, która niszczyła branżę. Jednocześnie uważa, że oskarżenia sugerujące, że EGS jest spyware’m są absurdalne. – Nie zdajecie sobie sprawy, ile informacji o tym, jak korzystacie ze Steama pobiera Valve. Oni wiedzą wszystko o tym, co robicie ze swoim klientem Steam – podkreślił.

Jego zdaniem wobec wzrostu sklepu Epic Games i promowaniu oryginalnych tytułów przez platformy wydawców, takie jak Battle.net, Origin czy Uplay Steam niedługo zmieni się w miejsce, gdzie ukazują się tylko gry niezależne, tytuły drugiej kategorii, tak zwany „shovelware” (rozdawane za pół darmo produkty o zerowej wartości od strony rozgrywki czy poziomu trudności, często w celu wygenerowania kart na Steam, na których można dość łatwo zarobić) i pornografia są jedynymi oferowanymi produktami. Jednocześnie przyznaje, że główny konkurent Steama, Epic Games Store jest tragicznym oprogramowaniem, które stanie się znacznie lepsze.

...

Shovele i porno trzeba wyciac bo to niszczy gry. Poza tym zadnej cenzury! I oczywiscie normalne prowizje!

Rynek powinien wygladac tak ze kazdy sprzedaje z wlasnej strony a sa tylko generatory tresci typu wykop ktore grupuja linki i zwiastuny do tych stron. Zadnych platform. Musi byc wolny rynek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 135916
Przeczytał: 62 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:48, 15 Kwi 2019    Temat postu:

Ile Polacy wydają na gry? Są statystyki

Piotr Urbaniak
@gtxxor
Choć my, Polacy, słyniemy z narzekania na zarobki i wysokie ceny wszelkich towarów, nieoczekiwanie jesteśmy jednym z europejskich liderów pod względem wydatków na gry. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Newzoo, firmę zajmującą się analizą rynku rozrywki elektronicznej i e-sportu, oraz Wargaming, w 2018 r. wydaliśmy na gry bagatela 541,5 mln dol.

REKLAMA
W Europie Środkowo-Wschodniej wyższy wynik odnotowała jedynie Rosja, której mieszkańcy poświęcili na granie 1,657 mld dol. Ale też trzeba pamiętać, że Rosjan jest ponad 3,76 raza więcej niż Polaków – 144,5 vs 38,43 mln. Trzeci w stawce Kazachstan z wynikiem 207 mln dol. pozostaje daleko w tyle. Choć z drugiej strony populacja Kazachstanu jest ponad dwukrotnie niższa od Polski. Według oficjalnych danych, wynosi 18,04 mln ludzi.

Tak czy inaczej, licząc na osobę, w Europie Środkowo-Wschodniej najwięcej na gry wydali właśnie Polacy. Przy czym wyniki cząstkowe dla Polski przedstawiają się następująco:

gry mobilne na smartfony – 157,8 mln dol.
gry PC pudełkowe/pobierane – 152,6 mln dol.
gry konsolowe – 151,7 mln dol.
gry mobilne na tablety – 58,4 mln dol.
gry PC przeglądarkowe – 21,1 mln dol.
Komputer osobisty zamiast konsoli
Jak widać, wciąż minimalnie chętniej wybieramy komputery osobiste od konsol. Niemniej największy przychód, zgodnie z ogólnoświatowymi trendami, i tak generują produkcje mobilne. (Nie jest jasne, czy do grona gier pobieranych wliczono kwoty wydawane na mikropłatności).

– Branża gier komputerowych jest jedną z najbardziej dynamicznych gałęzi światowego i polskiego przemysłu, także jej rozwojowa tendencja jest naturalną konsekwencją tego stanu rzeczy – mówi Konrad Rawiński, starszy menedżer ds. marketingu Wargaming na Polskę i kraje Bałtyckie. – Wzrosty wydatków Polaków w segmencie konsol i gier mobilnych pokazują, że przestajemy być głównie rynkiem gier PC, a otwieramy się na nowe sposoby konsumpcji treści – dodaje.

8. miejsce w skali całej Europy
Patrząc na cały Stary Kontynent, Polska kończy na ósmej pozycji. Pierwsze są Niemcy – 4,949 mld dol. Niemniej wobec braku danych o dalszych lokatach, nie można zweryfikować, jak ten ranking wyglądałby po uwzględnieniu liczby mieszkańców poszczególnych krajów.

W Wargaming liczą na dalsze wzrosty w Polsce. – Prognozuje się, że 2019 rok będzie jeszcze lepszy, a ma to związek z systematyczną popularyzacją gier w społeczeństwie oraz nowymi metodami dotarcia do odbiorców – komentuje Rawiński. I tłumaczy: – Streamingi, abonamenty na tytuły poszczególnych wydawców, większe zaangażowanie właścicieli platform oraz kluczowych studiów deweloperskich i wydawców w Polsce czy wciąż rosnący eSport. To wszystko sprawia, że wirtualna rozrywka jest coraz powszechniejsza, zrozumiała i dostępna dla statystycznego Polaka.

....

Niemcy 9x wiecej. Wiec nie jest jakis rekord. Mobilne rzadza! Zwazywszy ze za PC i konsole zawsze prawie sie placi a mobilne na odwrot! Zapewne maja olbrzymia przewage. Typu 60% czasu graczy. Sa to dzieci pewnie glownie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 135916
Przeczytał: 62 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:17, 17 Kwi 2019    Temat postu:

Badania podczas projektowania Assasin's Creed Unity pomogą odtworzyć Notre-Dame

wygląda na to, że to może być pierwsza rzecz od dawna, która udała się Ubisoftowi

...

Flagowa gra Ubi nagle sie przyda! Zeskanowali katedre i dzieki temu jest dokumentacja.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 135916
Przeczytał: 62 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:12, 18 Kwi 2019    Temat postu:

Pożar Notre Dame uszkodził katedrę, więc zwiedź wirtualną. "Assassin's Creed: Unity" za darmo
Strona główna Aktualności17.04.2019 18:58

Adam Bednarek

Ubisoft udostępnia "Assassin's Creed: Unity" za darmo i przeznacza 500 tys. euro na renowację katedry Notre Dame. To nie przypadek - twórcy mają sporo wspólnego z zabytkową budowlą, która w poniedziałek stanęła w ogniu.

Chętnych do odbudowania katedry Notre Dame nie brakuje. Swoją pomoc zgłosił już polski rząd. Deklaracja padła też ze strony miliardera, a prywatnie męża popularnej aktorki Salmy Hayek - François-Henri Pinault przekaże 100 mln euro na odbudowę spalonej katedry Notre Dame w Paryżu. Teraz do grona wspierających dołączyli twórcy gier - studio Ubisoft.

Ubisoft: 500 tys. euro na odbudowę Notre Dame
Ubisoft przeznaczy aż 500 tys. euro na odbudowę katedry Notre Dame. Już wiadomo, że remont pochłonie mnóstwo pieniędzy. Prezydent Francji, Emmanuel Macron zapowiedział, że odbudowa katedry Notre Dame potrwa 5 lat, a po zakończeniu prac świątynia będzie "jeszcze piękniejsza".

image
W przemówieniu telewizyjnym powiedział, że prace zakończą się do rozpoczęcia Letnich Igrzysk Olimpijskich w Paryżu w 2024 r. Mniej optymistyczni są eksperci, według których odbudowa może zająć nawet kilka dekad.

Ubisoft zdecydował się wesprzeć odbudowę katedry Notre Dame nie tylko dlatego, że to francuska firma. Dołączając tym samym do grona rodaków - łącznie w ciągu kilkudziesięciu godzin od pożaru Francuzi przeznaczyli ok. 800 mln euro na odbudowę świątyni.

Studio Ubisoft to twórcy gry "Assassin's Creed: Unity". Produkcja rozgrywała się w czasach rewolucji francuskiej, a gracze mogli w niej zobaczyć wirtualną wersję Notre Dame. Wprawdzie niektóre elementy Notre Dame, w tym organy, objęte były prawem autorskim i nie można było ich ot tak przenieść do gry, to i tak twórcy zadbali o detale.

"Assassin's Creed: Unity" za darmo na PC
Właśnie dlatego Ubisoft nie tylko zdecydował się przeznaczyć środki na odbudowę, ale też udostępnił "Assassin's Creed: Unity" za darmo. Przez tydzień, do 25 kwietnia, można pobrać grę w wersji na PC za darmo. Pozostanie ona w kolekcji na zawsze. Żeby zgarnąć "Unity" musimy zalogować się na swoje konto uPlay i dodać tytuł do cyfrowej biblioteki.

Prawdziwa uległa zniszczeniu. Wirtualną będzie mógł zobaczyć każdy, o ile jego komputer poradzi sobie z wymaganiami sprzętowymi "Assassin's Creed: Unity". Ruch Ubisoftu to jeszcze jeden dowód na to, że w trudnych chwilach społeczeństwo potrafi się zjednoczyć i uczynić wszystko, by zachować dziedzictwo.

...

W sumie wlasciwy gest. Oczywiscie zawsze w glebi ducha taka firma liczy na efekt promocyjny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 135916
Przeczytał: 62 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:59, 25 Kwi 2019    Temat postu:

Granie w gry nie ma negatywnego skutku na dzieci.

Norwescy naukowcy wykazali, że granie w gry nie ma negatywnego wpływu na dzieci. Wg nich często mylone są skutek z przyczyną - granie w gry nie prowadzi do społecznej izolacji, a to właśnie społeczna izolacja powoduje kompulsywne granie w gry.

...

Wreszcie! Oczywiscie ze osoby wyalienowane pewnie beda spedzac czas przed ekranem komputera! Absurdem jest jednak wniosek ze to wina komputera! I ze nie siegaj po gry bo sie wyalienujesz. Oczywiscie mimo wszystko dzieci nie maja siedziec godzinami przed ekranem! Maja uczyc sie zycia wszechstronnie! A wiec ludzie natura zwierzeta inne dzieci itd.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 135916
Przeczytał: 62 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:41, 14 Lip 2019    Temat postu:

Seks odchodzi do lamusa. Współczesnych mężczyzn "kręci" coś zupełnie innego

Młodzi mężczyźni uprawiają coraz mniej seksu, a zastępują go... grami i mediami społecznościowymi. Już jakiś czas temu pojawiły się informacje, że milenialsi piją mniej alkoholu, są grubsi, weekendy wolą spędzać na kanapie i wykazują mniejsze zainteresowanie seksem niż ich rodzice i... zatępuja go grami...

..

Jak juz mowilem gry to potezne medium! Naprawde absorbuja zwlaszcza te wyrafinowane i rozbudowane ktore tworza cale duze swiaty jak Might and Magic.

Dobrze ze seks przestal byc ,rozrywka'. Nudze sie no to seks... Nudze sie to pogram! To jest wlasciwe podejscie. Wspolzycie plciowe jest zarezerwowane do malzenstwa. I trzeba obecnie opracowac formuly kojarzenia malzenstw w warunkach cyfrowych po prostu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 135916
Przeczytał: 62 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:36, 07 Sie 2019    Temat postu:

Rosyjscy Kozacy domagają się milionów dolarów od twórców gry Cossacks

Rada Atamanów Rosji żąda od ukraińskiej firmy GSC Game World 10 proc. zysków z wyprodukowanej przez nią serii gier strategicznych Cossacs (Kozacy). Rosyjscy Kozacy twierdzą, że historyczną ojczyzną Kozaków są okolice Riazania, a dopiero 400 lat później zjawili się oni nad Donem.

KOMENTARZE (3) : najstarszenajnowszenajlepsze

konkretnykrakow 1 dzień 1 godz. temu via Android 0
Jak ktoś jeszcze nie grał to zdecydowanie polecam. Genialna gierka

...

Hehe! Riazania! Kozactwo czyli stepowe piractwo znane jest od tysiacleci! Olbrzymie stepy ciagna sie od Mongolii az nawet do Węgier! Barbarzyncy napierajacy na Rzym ze Wschoduvto poniekad kozacy! Tak samo Madziarzy czyli Węgrzy byli nimi! Dzis oczywiscie to wybitnie kulturalny narod jakich malo! Ale 1000 lat temu? Dzicz! Tak Kościół ich przemienil i to bardzo szybko! Wszak slynny król Polski Jadwiga przyjechal z Węgier w latach 80 tych XIV wieku czyli 1380-90! W 400 lat Węgry tak skoczyly cywilizacyjnie. A Ruscy nic. Stoja w miejscu!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 135916
Przeczytał: 62 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:47, 21 Wrz 2019    Temat postu:

Gracz RuneScape bez wahania wydał blisko 250 tysięcy złotych na mikrotransakcje

Jeden z brytyjskich graczy RuneScape wydał na mikrotransakcje w ulubionej grze blisko 250 tysięcy dolarów, zadłużając się po uszy. Z informacji uzyskanych w banku wynika, że potrafił jednego dnia wydać lekką ręką ponad 300 USD.

...

Znowu bedzie jak gry sa zle. Ale coz teraz graja miliardy! To i maniak sie trafi! Ilu by nabralo kredytow i poszlo kupowac ile wlezie? Tak i w grach sa tacy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 135916
Przeczytał: 62 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:31, 08 Paź 2019    Temat postu:

Gracz HS usunięty z ligi i pozbawiony nagrody za poparcie protestów w Hongkongu

Blitzchung usunięty z grandmasters, pozbawiony nagrody i wykluczony z rozgrywek na rok za wyrażenie poparcia dla protestów w Hongkongu w wywiadzie udzielonym po meczu. Blizzard zwolnił również obydwu casterów.

...

Zdaje sie prkinczyki przejeli te firme? Tak?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 135916
Przeczytał: 62 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:17, 09 Paź 2019    Temat postu:

Riot cenzuruje Hong Kong w transmisji Worlds 2019? Idą w ślady Blizzarda?

Riot idzie w podobnym kierunku co Blizzard i cenzuruje Hong Kong podczas transmisji z Mistrzostw Świata 2019 w League of Legends.

KOMENTARZE (2) : najstarszenajnowszenajlepsze

Drew 1 godz. temu +1
Riot to Tencent. A czym jest Tencent to polecam poczytać
udostępnij

itsokaytobegay 1 godz. temu 0
szok i niedawierzanie ze riot ktorym wlascicielem jest tencent(gigant z chin) rowniez cenzuruje XD

...

Pracownicy Blizzarda protestują w sprawie afery z Hong Kongiem

Pracownicy Blizzarda protestują w sprawie afery z Hong Kongiem przed siedzibą Blizzarda. Oprócz protestu parasolek, postanowili również zakryć dwie z ośmiu zasad jakimi "kieruje się" firma: „Każdy głos się liczy” i „Myśl globalnie”. Ciekawe na jak długo pozostaną pracownikami Blizzarda?

...

Tak wyglada komuna!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 135916
Przeczytał: 62 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:09, 11 Paź 2019    Temat postu:

: Aquma
Korupcja i upadek wartości - były pracownik Blizzarda opowiada o chińskim wpływie na branżę

Mark Kern - były Team Leader Blizzard Entertainment - odniósł się na Twitterze do głośnej afery powiązanej z protestami w Hongkongu. Jego zdaniem koncern postępuje wbrew własnym wartościom. Deweloper przytacza też kilka historii, które obrazują zasięg wpływów i metody działania chińskich firm w branży gier.

114 53 10 Mark Kern zabrał głos w sprawie afery z udziałem Blizzard Entertainment. To nie był udany tydzień dla firmy Blizzard Entertainment. Jak wiadomo, studio postanowiło zbanować gracza Hearthstone za poparcie protestujących w Hongkongu, wywołując tym samym olbrzymią aferę. Kontrowersje wokół całej sprawy nie ustają, a swoje trzy grosze dorzucił do niej właśnie Mark Kern, były Team Leader Blizzarda, który etnicznie pochodzi z Chin i często miał okazję współpracować z tamtejszymi firmami. Groźna magia chińskich pieniędzy Obserwowałem, jak na przestrzeni lat Chiny powoli przyjmowały rolę dominującej siły inwestycyjnej w branżach gier i filmów. Szkoda, że amerykańskie firmy nigdy nie wierzyły w inwestowanie w gry tak mocno, jak Chiny i Azja, bo to pozwoliło Chinom wywrzeć bezprecedensowy wpływ na nasze media - pisze deweloper. Zdaniem twórcy jest to bardzo niebezpieczna sytuacja, ponieważ chińskie koncerny nie są podmiotami w pełni samodzielnymi. Chińskie firmy zajmujące się grami rozrosły się nie tylko ze względu na wielkość rynku, ale także dlatego, że są subsydiowane przez tamtejszy rząd. Dostają darmową ziemię, biura i ogromne ilości pieniędzy. Ta gotówka była i jest wykorzystywana do rozszerzania wpływów i wykupywania udziałów w amerykańskich firmach zajmujących się grami - argumentuje Mark Kern. Deweloper odnotowuje też, że firmy gamingowe z Kraju Środka nie zawsze stosują uczciwe - czy nawet legalne - metody, by poszerzać swoją strefę wpływów. Były Team Leader Blizzard Entertainment doświadczył tego na własnej skórze i widział w branży wielokrotnie. Widziałem osobiście korupcję w chińskich koncernach zajmujących się grami i zostałem usunięty z firmy, którą założyłem (po pracy w Blizzardzie) za odmowę przyjęcia łapówki w wysokości 2 milionów dolarów, w zamian za którą miałem zgodzić się na inwestycję z Chin. To pierwszy raz, kiedy mówię o tym publicznie. Widziałem również, jak przedstawiciele amerykańskich firm w Chinach otrzymywali podobne łapówki, których przedmiotem były licencje na duże tytuły AAA. Nie wszyscy odmawiali tak jak ja. Chińskie firmy próbowały też zrujnować moją karierę opłaconymi artykułami prasowymi. W Chinach często płaci się za przychylną prasę i część tych pieniędzy płynie również tutaj, do USA - czytamy dalej.

Zagrożenie dla zachodniej cywilizacji? Mark Kern. Źródło: PCGamesN.

Mark Kern jest zdania, że wpływ chińskich koncernów stanowi zagrożenie dla amerykańskich wartości (czyli de facto całej zachodniej cywilizacji). Mamy teraz sytuację, w której niekończące się, komunistyczne pieniądze dyktują nasze amerykańskie wartości. Cenzurujemy nasze gry i filmy dla Chińczyków. A teraz, nasze firmy z branży gamingowej zaczynają wyciszać głosy wspierające wolność i demokrację. Chiny postanowiły, że świat ma być autorytarny - podsumowuje deweloper, dodając równocześnie, że był przekonany, iż Blizzard będzie ostatnią firmą, która ugnie się pod chińskim wpływem. Ze swojej strony Mark Kern postanowił dać temu wszystkiemu opór, dlatego wypowiedział się publicznie - choć wie, że może to m.in. uniemożliwić jego nowej grze trafienie na chiński rynek. W ramach protestu deweloper nie zamierza też przyjąć żadnej umowy ws. wyłączności od Epic Games (40% udziałów firmy Tima Sweeneya należy do chińskiego koncernu Tencent - tego samego, który zainwestował także w Blizzard Entertainment). Trzymanie polityki z dala od gier to jedno i nadal jestem tego zwolennikiem. Czymś innym jest jednak niesprawiedliwe i surowe karanie ludzi, którzy wypowiadają się przeciwko korupcji, nadużyciom praw człowieka i wolności. (...) Popieram Hongkong i sprzeciwiam się oczywistemu i żałośnie przejrzystemu strachowi Blizzarda przed Chinami. Nadszedł czas, aby Blizzard znalazł kręgosłup moralny, który kiedyś posiadał, i ponownie zrobił to, co jest właściwe dla graczy - wzywa twórca. Blizzard Entertainment – strona oficjalna

...

Oczywiscie to ohydne! Gry to sztuka nie prostytucja! Maja podnosic dusze a nie upadlac! Nie tylko pekinczyki a tresci lbgt gender i inny satanizm?! To jest nacisk bynajmniej nie z Pekinu! Ogolnie jest to NWO ktore ma objac wszystko!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 135916
Przeczytał: 62 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:14, 06 Lis 2019    Temat postu:

Chiny chcą walczyć z uzależnieniami od gier... wprowadzając godzinę policyjną

Chiny mają ciekawy pomysł na walkę z uzależnieniami nieletnich od gier online. Zamierzają wprowadzić godzinę policyjną zakazującą gry.

...

Absurd! Po prostu Chinczycy przezywaja to co my po 2000 zachwyt nowoscia grami! Oni bardziej to porzezywaja bo wyszli doslownie z obozu koncentracyjnego. Ale to minie. Nastapi syndrom starego gracza! Nic nie moze byc nowoscia w nieskonczonosc. Wszystko sie znudzi.

Jest tak gdyz czlowiek jest stworzony do pobytu z Bogiem zatem wszystko inne jest niczym wobec tego celu! Stad nudzi sie. No ale to juz niewielu pojmuje a w Chinach nikt pewnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 135916
Przeczytał: 62 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:30, 21 Lis 2019    Temat postu:

Amerykańscy gracze emitują rocznie tyle CO2, co cała Sri Lanka

Grający w gry komputerowe Amerykanie produkują rocznie tyle ocieplającego klimat CO2, co 20–milionowa Sri Lanka – informuje „The Computer Games Journal”. Chociaż szkodliwe dla klimatu gazy cieplarniane zwykle kojarzone są z samochodami, samolotami czy wytwarzającymi metan krowami, także gracze są winni...

KOMENTARZE (3) : najstarszenajnowszenajlepsze
....

elim 8 godz. temu 0
Amerykańscy gracze powinni mniej oddychać to im się zmniejszy ta emisja CO2 ( ͡° ͜ʖ ͡°)

...

Wiec to by bylo na tyle. Koniec tego grania! Niech mi tylko ktory wlaczy komputer czy inna konsole!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 135916
Przeczytał: 62 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:19, 04 Gru 2019    Temat postu:

Gry planszowe sprzyjają zdrowiu! Pomagają zachować sprawność umysłu

Osoby, które grają w gry planszowe i karciane w podeszłym wieku lepiej funkcjonują poznawczo nawet, jeżeli zaczęły to robić w podeszłym wieku. To wyniki najnowszych badań naukowców.

KOMENTARZE (21) : najstarszenajnowszenajlepsze

Szlifiarz 4 godz. temu via Wykop Mobilny (Android) +6
Na pewno? Eurobusiness zepsuł wiele przyjaźni ( ͡° ͜ʖ ͡°)
udostępnij

bregath 3 godz. temu +6
@Szlifiarz: "Eurobusiness" - planszówka, a nie symulator rzucania kośćmi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
udostępnij

Trixie 32 min. temu via Wykop Mobilny (Android) -1
@Szlifiarz: tu chodzi o gry planszowe, ewentualnie karciane.

..

Do dzis robi mi sie niedobrze na wspomnienie Eb... Istotnie to musi byc gra a nie durnostrojka! Nie wszystko co sprzedaja jako gry nimi jest! Oczywista sprawa ze skoro czlowiek stworzyl taka dziedzine to jest ona mu potrzebna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 135916
Przeczytał: 62 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:14, 09 Gru 2019    Temat postu:

Symulator Jezusa

"Jestem Jezusem Chrystusem" - jeden z polskich producentów ogłasza, że przygotowuje grę pod takim tytułem.

...

Drugie przykazanie.
Nie bedziesz bral Imienia Bożego nadaremno!
Za to jest pieklo!
Nie wolno wykorzystywac Boga do czegos tam. Dla nedznego zarobku najczesciej. To jest bluznierstwo. Ostrzegam tez amatorow takiej ,rozrywki'. Wy tez grzeszycie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 135916
Przeczytał: 62 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:52, 31 Sty 2020    Temat postu:

Sprawdziłem, ile będę płacił za granie na konsolach i pececie… i zdębiałem

Niełatwo być eko. Szczególnie, gdy firmy to na nas przerzucają koszty swoich wieloletnich zaniedbań. Co będzie jednak z naszym graniem na konsolach i pecetach, gdy ceny prądu w 2020 wystrzelą w górę? Właśnie to postanowiłem sprawdzić.

...

Ale za to mozna kupic banner UE i radowac sie machac nim! Jak to dobrze ze jestesmy w UE! W Europarlamencie na pewno nie beda musieli oszczedzac pradu!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 135916
Przeczytał: 62 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:48, 25 Lut 2020    Temat postu:

Koronawirus napędza sprzedaż gier

Producenci gier, platformy streamingowe i osoby transmitujące rozgrywki online na terenach objętych kwarantanną osiągają rekordowe zyski.

...

Wiadomo. Jak sie siedzi w chalupie wyjsc nie mozna to co robic? Grac!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 135916
Przeczytał: 62 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:28, 28 Lut 2020    Temat postu:

Zapomnijcie o szachach - prawdziwe wyzwanie to nauczyć AI gry w Dungeons&Dragons

Część speców od sztucznej inteligencji twierdzi, że dopiero gra w gry klasy RPG zbliży sztuczną inteligencję w "sposobie myślenia" do ludzi.

...

No oczywiscie! Szachy maja niewiele zautomatyzowanych posuniec! A symulacja zywego spoleczenstwa! Interakcje! Drzewka decyzyjne! To jest potega kreacji! I o to chodzi w grach!
W strategiach to zastosowano bo sa podobne do szachow! Ale RPGi to co innego! Nie ma latwo. Tworcy Daggerfalla poszli ta droga ale nie mozna mowic o sukcesie! Pierwszy RPG generowany losowo nie mogl byc doskonaloscia. Niestety na tym sie skonczylo. ES3 Morrowind to tak naprawde Morrowind1. Owszem udany ale sztywno projektowany typowy RPG z dosc malym swiatkiem co oczywiscie nie powoduje ze z gory bedzie kiepsko! To nawet wygodne bo gracz nie ma specjalnie klopotow co robic. Baa! Liniowki sa wygodne! Tak! Moga sie dobrze sprzedac! Tylko ze nie mozemy uznac ich zas mistrzostwo i to gier. To sa nowele interaktywne. Nie bardzo to jest granie jak sie idzie po sznurku. Co tu jest gra? To czytanie ksiazki tez by bylo gra? Przewracasz te kartki w koncu zeby isc dalej.

Dlatego nalezy wlasnie podkreslac udane rzeczywiste gry. Juz troche ich jest! Generowana losowo zawartosc RPGow dzis to oczywiscue nie tylko Daggerfall. Zreszta pierwszy ,sandbox' czyli duzy RPG ma losowo generowane stwory. Zdaje sie czasowo. Co jakis czas cie napadaja. Niestety mapy sa sztywne. Potem jednak MM sie usztywnila nie idac ta droga. A generacja map dala by praktycznie w pelni losowy RPG. Tez ciekawy watek co by bylo gdyby MM poszly inaczej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 135916
Przeczytał: 62 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:07, 23 Mar 2020    Temat postu:

Polski rząd uruchomił serwer Minecraft z atrakcjami aby zatrzymać dzieci w domu

Poland has a not-so-secret weapon in order to convince its young citizens to stay indoors during the coronavirus pandemic.

KOMENTARZE (2) : najstarszenajnowszenajlepsze

t1dzej 2 godz. temu +1
Idę budować Poland stronk na serwerze rządowym Minecrafta

...

Nagle gry nie szkodza! Ja oczywiscie Might and Magic. Aktualnie Heroes I.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 135916
Przeczytał: 62 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:43, 28 Mar 2020    Temat postu:

#ZostanWDomuRobGry - ogólnopolski GameJam Online rusza w poniedziałek
@GameIndustryConference zostanwdomurobgry.pl #polska #koronawirus #zostanwdomu #programowanie #naukaprogramowania #gry
Maraton programowania gier potrwa tydzień i jest okazją do rozwoju zarówno dla tych co już jakieś gry zrobili, jak i dla zupełnych zielonek: m.in. przez tutoriale od podstaw. Codziennie o 20:00 stream na żywo, na pierwszym w poniedziałek temat i materiały. Wydarzenie patronatem objęły MNiSW i MKiDN

..

Nagle gry nie szkodza a pomagaja.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 135916
Przeczytał: 62 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:25, 02 Kwi 2020    Temat postu:

2317V WHO zachęca do grania w gry. Gracze wyśmiewają hipokryzję
Światowa Organizacja Zdrowia zachęca wszystkich ludzi do zostania w domach i grania w gry, ponieważ elektroniczna rozrywka pozwala na utrzymywanie kontaktu z innymi ludźmi. Gracze jednak szybko dostrzegli sporą hipokryzję WHO.
W 2018 roku Światowa Organizacja Zdrowia oficjalnie uznała uzależnienie od gier jako chorobę psychiczną, a po kilku miesiącach badań, elektroniczna rozgrywka została wpisana na listę chorób WHO. Eksperci nie zgadzali się wtedy z branża twierdząc, że siedzenie przed monitorami lub telewizorami i granie w ulubione tytuły może spowodować duże problemy.

„Wzór zachowań charakteryzujący się upośledzoną kontrolą nad grami wideo, przeznaczaniem im większego priorytetu niż innym czynnościom, zainteresowaniom i dziennym aktywnościom. Uzależnienie cechuje się kontynuującym lub eskalującym wpływem pomimo negatywnych konsekwencji.”

Po zaledwie dwóch latach od wielkich ostrzeżeń i badań, WHO zmienia front. Światowa Organizacja Zdrowia zachęca teraz ludzi do siedzenia w domach i grania w gry, które zdaniem specjalistów pozwolą zainteresowanym utrzymywać kontakt z innymi ludźmi.

WHO zainicjowało nawet kampanię „#PlayApartTogether” i organizacja wraz z twórcami oraz wydawcami gier (Call of Duty, World of Warcraft, League of Legends) podkreśla, jak bardzo gry wideo mogą pomóc w przetrwaniu globalnego kryzysu.

Gracze oczywiście szybko zaczęli punktować Światową Organizację Zdrowia, która teraz widzi w grach świetną opcję dla ludzi zamkniętych w domach, a jeszcze dwa lata temu WHO informowało o złych konsekwencjach siedzenia z kontrolerem lub myszką w łapie.

...

Bo oczywiscie wpisanie tak ogolnie gier jako zagrozenia bylo bez sensu. Rownie dobrze mozna wpisac jazde na rowerze bo przeciez sa wariaci rozpedzajacy sie wpadajacy miedzy ludzi czy samochody. Co nie znaczy ze rower jest szkodliwy.



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BRMTvonUngern dnia Czw 12:28, 02 Kwi 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 135916
Przeczytał: 62 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:18, 28 Kwi 2020    Temat postu:

Rusza "Grarantanna", program Ministerstwa Cyfryzacji dla młodzieży

Ministerstwo Cyfryzacji wie jak uchronić uczniów przed Koronawirusem. W programie m.in. państwowe zawody budowania w Minecrafcie, Game Jam i sesje RPG Online.

...

No i jak tam?! Ktos cos widzial?! Czy kolejna sciema kaczyzmu?!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 135916
Przeczytał: 62 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:30, 10 Maj 2020    Temat postu:

Poznaj 90-letnią babcię która uwielbia gry

Szacunek dla tej babci-gracza.

...

To trzeba miec taka dusze! Z tego sie nie wyrasta. A w tym wieku idealne zajecie! Wlasnie o to chodzi ze wbrew bezmyslnemu przekonaniu gry nie sa dla dzieci! Przesiadywanie w wieku 12 lat nad grami to dewastacja okresu zycia przeznaczonego na nauke! I wcale nie w szkole ogolnie nauke swiata!



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 135916
Przeczytał: 62 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:48, 15 Maj 2020    Temat postu:

+48MAGAZINE / StenaLine
Facebook-f
Twitter
Instagram
Youtube
Linkedin-in









Dla większości młodzieży, gry wideo są formą odpoczynku i rozrywki. Wielokrotnie ludzie zastanawiali się, czy, a przede wszystkim jak poważnie, można się od tego uzależnić. Najnowsze badania pokazują, że jest to niemożliwe.

Wniosek ten wysnuto po najdłuższym badaniu graczy, jakie kiedykolwiek przeprowadzono, które trwało 6 lat. Wykazało ono, że 90% z nich gra w sposób dla nich nieszkodliwy, bez negatywnych, długofalowych konsekwencji. Znaczna mniejszość, dla których gry wideo są problemem, to osoby cierpiące na zaburzenia psychiczne. Badanie ponadto obaliło mit patologicznego uzależnienia od grania.

To zjawisko charakteryzuje się nadmiernym czasem spędzanym na graniu, trudnościami z oderwaniem się od nich, a także zakłóceniem ogólnego funkcjonowania. W ten sposób można określić w badaniu tylko około 10% graczy, którzy wykazywali większy poziom agresji, depresji, nieśmiałości, problematycznego korzystania z telefonu, a także lęku przed nadchodzącą dorosłością.

Pewnie zastanawia Was także to, w jaki sposób trwało to sześcioletnie badanie. Otóż zespół obserwował 385 nastolatków i ich proces wchodzenia w dorosłość. Każdy z nich wypełniał kwestionariusz raz w roku, za pomocą którego mierzono depresję, niepewność, agresję, poziom stresu czy empatię.

Dwa czynniki wpływały najmocniej wpływały na uzależnienie od grania (wspomniane 10%). Są to płeć (męska) i problemy z socjalizacją i zachowaniami antyspołecznymi. Pozostałe 90% badanych rozbija się na dwie grupy. Pierwsza (72%) nie wykazała rzucających się w oczy symptomów, które mogłyby świadczyć o uzależnieniu. 18% już je miało, lecz nie szły one w parze z ich problemami psychicznymi, mogącymi je pogłębiać.

Innymi słowy – to nie gry są problemem, ale problemy, które młody człowiek już posiadał. Granie w gry jest dla danej osoby metodą radzenia sobie z problemem, a nie problemem samym w sobie.

Jak widać badanie to obala stereotyp uzależnienia od gier. Co więcej, nawet uzależnieni od grania potrafią równie skutecznie zarabiać pieniądze.

...

Jak kazda forma spedzania czasu sa tak samo grozne. Czy wedkarze to patusy?! Siedziec caly dzien z kijkiem i żyłką?! Wybaczcie jednak chyba poznanie swiata typu Might and Magic albo podroze po Daggerfallu sa jednak ciekawsze niz kij z żyłką?
Nikt wedkarzy nie wysyla do psychiatry.

Poza tym ludzie nagminni myla symulatory z grami. Gracz to ,biega i strzela'...
Dokladnie TO NIE SA GRY! Gry to sa turowe gdzie planujesz posuniecia budujesz postac dobierasz ekwipunek rozwijasz umiejetnosci. To sa gry.
Biegasz strzelasz latasz. To sa symulatory. Ale nie gry! Nie wszystko nad czym siedzisz to gra. Choc oczywiscie sprzedawane jest to razem bo przeciez tez na komputer.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 135916
Przeczytał: 62 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:26, 21 Maj 2020    Temat postu:

CD Projekt największym producentem gier w Europie. Firma przegoniła Ubisoft

CD Projekt oficjalnie stał się największym europejskim producentem gier, przeganiając francuskiego giganta - Ubisoft, który jest odpowiedzialny za takie serie jak Assassin's Creed i Far Cry.

...

Co to sie stalo?! Podpisali pakt z diablem?! Nie nie zmyslam. Zapowiedzi Cyberpunka 77 sa wrecz satanistyczne. Ma byc zlo zlo zlo! Szatan takim ,pomaga'...
Ten sukces mnie nie cieszy! Promowalem polski sektor gier ale dobrych! Nie bede promowal wszystkiego bo niby ,nasze'. Jak złe to nalezy bojkotowac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Religia,Polityka,Gospodarka Strona Główna -> Tam gdzie nie ma już dróg... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następny
Strona 8 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy