Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135933
Przeczytał: 61 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 8:55, 05 Paź 2016 Temat postu: Gry i abstrakcja. |
|
|
RMF 24
Fakty
Polska
Pierwsza polska gra na PlayStation z goglami do wirtualnej rzeczywistości powstała w Łodzi
Pierwsza polska gra na PlayStation z goglami do wirtualnej rzeczywistości powstała w Łodzi
Wczoraj, 4 października (20:20)
Księżniczka, która porusza się z gracją baletnicy w dynamicznym świecie budowanym na bieżąco z kubików – to pierwsza polska gra na PlayStation z goglami do wirtualnej rzeczywistości. Gra powstała w Łodzi, a inspiracji dostarczyła sztuka przez duże „S”.
Gra powstała w Łodzi, a inspiracji dostarczyła sztuka przez duże „S”.
/Agnieszka Wyderka (RFM FM) /RMF FM
Ruchów Księżniczce użyczyła prawdziwa tancerka baletowa, której gesty i kroki taneczne przeniesiono do komputera za pomocą techniki motion capture. Specjalne znaczniki zamontowane na ciele tancerki nagrywało 20 kamer. Później te ruchy zostały przekazane animowanej postaci w grze.
Nietuzinkowy jest również świat, w którym znajdzie się gracz, zakładając gogle do wirtualnej rzeczywistości. Inspiracją do jego powstania był kubizm i prace modernistów XX-wiecznych. Wirtualny, abstrakcyjny świat buduje się i rozpada na oczach gracza, a na dodatek otacza go zewsząd. Problemy i zagadki logiczne w grze rozwiązuje się przez taniec. W ten sam sposób zapewnia się ochronę Księżniczce.
Ciekawą funkcją gry jest także możliwość robienia zdjęć w czasie grania
/Agnieszka Wyderka, RMF FM /RMF FM
Ciekawą funkcją gry jest także możliwość robienia zdjęć w czasie grania. Kilka kamer, pomiędzy którymi gracz może sam przełączać ujęcia, daje różnorodne spojrzenia na wirtualny świat. A to jeszcze dodatkowo wzbogaca fotografowanie.
Gra "Bound" łódzkiej firmy Plastic wraz z konsolą PlayStation VR będzie dostępna na rynku od 13 października.
(mn)
Agnieszka Wyderka
...
KUBIZM jest inspiracja! SERCE ROSNIE! To juz naprawde ambitne przedsiewziecie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BRMTvonUngern dnia Śro 9:17, 05 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135933
Przeczytał: 61 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:32, 25 Sty 2022 Temat postu: |
|
|
Dungeon crawler w pełni oparty o dźwięki (+uproszczona grafika, która jest tam tylko jako dodatek). Gra na Windows, macOS, Linux. W powiązanych wideo z procesu tworczego autora.
12
wykop
Gra Audio RPG: Ptolem's Singing Catacombs. Dungeon crawler dla niewidomych.
...
To rzeczywiscie rewelacyjny pomysl.
Ciekawe na ile to jest interesujace dla takich osob! Raczej chyba musialy by powstac pulsujace ekrany ktore by zmienialy ksztalt i mozns by bylo palcami wyczuwac.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group cbx v1.2 //
Theme created by Sopel &
Programy
|