Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135916
Przeczytał: 62 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:48, 23 Kwi 2014 Temat postu: Generatory i inne kreatory ... |
|
|
Wszyscy dotknieci edukacja wiedza jak trudno sklecic dluzszy tekst wlasnorecznie a nawet wlasnogłownie ... Tymczasem opieraja sie one na pewnych schematach ktorych mozna sie nauczyc ! Niektorzy maja to intuicyjnie . Ale kazdy zdrowy na umysle moze to wycwiczyc .
Oczywiscie cwieczenia takie maja na celu lepsza komunikatywnosc . Ale wszelkie narzedzia moga byc wykorzystane ku zlu . Tu ohydnym przykladem sa firmy ktore tresuja tzw . ,,politykow" co maja mowic aby dobrze wypasc . I TO CO MOWIA NIE MA ZADNEGO SENSU ! BO MA TYLKO WYGLADAC ! Jest to oszustwo bo czym innym jest pomagac ludziom KOMUNIKOWAC SWOJE IDEE a czym innym pomagac aferzystom w skoku na łupy . Ale firmy nie patrza na to . Byle byla kasa czesto jeszcze z budzetu panstwa .
Oczywiscie zasady te sa banalne i latwo je poznac . Trudniej zmusic cialo do ich zastosowania . Najczesciej jednak bedzie tu chodzilo o przemowienia .
Juz dawno powstaly generatory czy tez kreatory przemowien . Pozwalaja one losowo generowac tekst . Wybieramy tekst z pierwszej kolumny pozniej drugiej trzeciej itp. az do ostatniej i wracamy do pierwszej ! I tak w kolo ! Na pokazanym obrazku mozna wygenerowac 10 tys. zdan na 40 godzin gadki . I nie bedzie mniej sensowna niz to co serwuja media !
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135916
Przeczytał: 62 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:34, 12 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Australijka opracowała program komputerowy, który pisze bajki z morałem
Margaret Sarlej, doktorantka z Uniwersytetu Nowej Południowej Walii, wymyśliła program Moral Storytelling System, który generuje proste bajki z morałem.
Program potrzebuje udziału człowieka jedynie na samym początku. Użytkownik komputera musi wybrać jeden z sześciu wiodących tematów występujących przed laty w bajkach Ezopa: kara za błędy, chciwość, duma, realistyczne oczekiwania, lekkomyślność i nagradzanie. Następnie system automatycznie ustala sekwencję zdarzeń. Postacie występujące w bajce mogą doświadczyć aż do 22 emocji – od radości do żalu, wyrzutów sumienia i wdzięczności – niezbędnych do przekazania odbiorcy danego morału.
Wysiłki w celu wynalezienia oprogramowania, które pozwoliłoby komputerowi tworzyć fikcyjne historie, są podejmowane na australijskim uniwersytecie już od lat. W 2007 roku dr Malcom Ryan, ekspert w dziedzinie sztucznej inteligencji i promotor Margaret Sarlej, sprawdził, czy komputer byłby w stanie odtworzyć jedną stronę z "Piotrusia Królika" Beatrix Potter. Maszyna nie poradziła sobie jednak z poziomem złożoności bohaterów i ich emocjami. Margaert Sarlej zdecydowała się skupić na czymś innym. Chodziło o jedną z kluczowych funkcji opowiadania historii, która przyczyniła się na przestrzeni tysięcy lat do rozwoju opowieści: przekazywanie drugim przesłania lub zasad moralnych.
Ryan i Sarlej liczą, że program będzie stanowił ważny krok w pracach nad wynalezieniem maszyny, która potrafiłaby samodzielnie napisać rozbudowaną fabularnie historię. Przewidują, że w ciągu dekady komputery będą już mogły pochwalić się znaczącym wkładem do literatury. "Mogą to być jednak teksty bardziej eksperymentalne niż głównonurtowe" – zastrzega Ryan.
Poniżej możecie zapoznać się z próbką twórczości wygenerowaną przez Moral Storytelling System:
Nagroda (czyli smok jest nagrodzony za podarowanie skarbu księżniczce)
Dawno, dawno temu żył smok, wróżka i księżniczka. Smok nie cierpiał wróżki. Pewnego letniego poranka smok dał księżniczce skarb. W rezultacie tego księżniczka miała skarb. Księżniczka radowała się, że ma skarb. Księżniczka poczuła wdzięczność wobec smoka, że dał jej skarb, który teraz miała. Wróżka i księżniczka zakochały się w smoku. Niedługo później księżniczka zabiła wróżkę. W rezultacie tego wróża nie żyła. Smok uradował się, że wróżka nie żyje. Smok poczuł wdzięczność wobec księżniczki, że zabiła wróżkę, bo dzięki temu wróżka nie żyła.
!!!
Genialny pomysl ? Jak to dziala !? Do gier genialne ! Wyobrazmy sobie Herosow i z dodanym takim generatorem fabyly do generatora map laosowych a nawet kampanii ! Czyli generowalo by nie tylko mape ale i opowiesc ! KONIECZNIE !
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135916
Przeczytał: 62 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:53, 03 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Polacy wymyślili intuicyjny generator nazw domenowych
Pierwsze, typowo polskie narzędzie do intuicyjnego podpowiadania atrakcyjnych nazw domen generycznych w oparciu o korzyści dostarczane przez planowaną markę - już działa. Tylko w pierwszym miesiącu od uruchomienia, wygenerowało ponad 2 miliony inspirujących adresów w 11 tys. zapytaniach złożonych
...
Natychmiast zastosowac w grach! Cale swiaty mozna generowac.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135916
Przeczytał: 62 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:51, 22 Gru 2018 Temat postu: |
|
|
Wałbrzych. Amstaff rzucił się na dziecko. Już wcześniej zaatakował chłopca
Pies, który 9 grudnia rzucił się na 8-latkę, był wcześniej agresywny. Kilka tygodni wcześniej w podobny sposób zaatakował 10-latka. Wtedy skończyło się na strachu i ukaraniu właścicielki czworonoga mandatem.
...
Najwazniejsze ze psu nic sie nie stalo.
A tu generator lewaka animalfriendly ekoświra:
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group cbx v1.2 //
Theme created by Sopel &
Programy
|