Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135933
Przeczytał: 61 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:26, 24 Mar 2010 Temat postu: Dwa razy tańsza Agora żegna się z WIG20!!!! |
|
|
W CIĄGU 11 LAT AKCJE SPÓŁKI POTANIAŁY O POŁOWĘ
TVN CNBC Biznes
Po jedenastu latach Agora SA, wydawca m.in. "Gazety Wyborczej", zostaje usunięta ze składu wskaźnika WIG20. Jej miejsce od poniedziałku w indeksie największych spółek warszawskiej giełdy zajmie Polska Grupa Energetyczna SA.
23 zł i 20 gr - takim wynikiem akcje Agory zakończyła ostatni dzień spółki w WIG20. To kurs niemal dokładnie o połowę niższy, niż w chwili, gdy dekadę temu medialna spółka wchodziła do giełdowej elity
. Teraz dla Agory w tym gronie zabrakło miejsca, bo pojawił się tam największy debiutant ubiegłego roku: Polska Grupa Energetyczna. - W momencie, kiedy pojawia się nowa spółka i jeśli jest to spółka duża, płynna i jeśli jej akcji jest dużo w obrocie, to może ona zastąpić inną spółkę - tłumaczy Przemysław Kwiecień, główny ekonomista X-Trade Brokers.
Marzenia o wielkości
I tak nowa, mocniejsza spółka wypchnęła Agorę z indeksu największych. Paradoksalnie dzieje się to w momencie, gdy wydawca przedstawił lepsze od oczekiwań wyniki. - Wyniki IV kwartału były całkiem niezłe. Rynek został dosyć mocno zaskoczony, przy czym było to spowodowane tylko i wyłącznie stroną kosztową, która jest pod mocną kontrolą. Strona przychodowa była słabsza od oczekiwań - komentuje kondycję Agory analityk Deutsche Bank Łukasz Wachełko.
Bo w czwartym kwartale 2009 roku grupa, mimo ponad 13-procentowego spadku dochodów ze sprzedaży, osiągnęła zysk netto prawie 15 mln zł. Głównie dzięki działalności internetowej.
Agora w indeksie WIG20 należała do długodystansowców, spędzając w nim prawie 11 lat - czyli 43 kwartały. Dłuższy staż mają jedynie tacy giganci jak BRE, BZ WBK, KGHM, Pekao SA i TP SA, które nadal pozostają w indeksie.
>>>>>
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135933
Przeczytał: 61 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:52, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Grupa Agory w I kw.'12 miała 1,5 mln zł straty netto wobec konsensusu minus 0,5 mln zł
Grupa Agory miała w pierwszym kwartale 2012 roku 1,5 mln zł straty netto przypadającej na akcjonariuszy jednostki dominującej wobec 7,1 mln zł zysku netto w I kw. 2011 r. Strata netto okazała się o 200 proc. wyższa niż oczekiwania analityków, którzy spodziewali się 0,5 mln zł straty w pierwszym kwartale.
Strata operacyjna grupy Agory w I kw. 2012 roku wyniosła 2,1 mln zł, podczas gdy rok wcześniej firma miała 10,2 mln zł zysku. Strata operacyjna okazała się o 320 proc. wyższa niż oczekiwania analityków, gdyż konsensus zakładał 0,5 mln zł straty EBIT.
Skonsolidowane przychody Agory wyniosły w I kw. 2012 roku 281,3 mln zł wobec 296 mln zł rok wcześniej i były o 0,3 proc. wyższe od średniej prognoz rynkowych, która zakładała 280,4 mln zł.
>>>>
No prisze wiesci coraz bardziej znakomite . Padaja nie tylko tyrani afrykanscy i azjatyccy czy radzieccy ale agorscy i rozni inni ! Wolnosc nadchodzi wielkimi krokami ! :O)))
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135933
Przeczytał: 61 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:00, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Gazeta.pl przejmie część treści z zamykanych serwisów Agory
Po zamknięciu serwisu Policyjni.pl Agora rezygnuje z kolejnych projektów internetowych.
Tylko do końca maja br. funkcjonować będzie Gamecorner.pl, serwis o grach komputerowych, przy którym pracują obecnie dwie osoby. Serwis dublował część informacji pojawiających się na innej należącej do Agory stronie - Polygamia.pl. Z Gamecorner.pl odejdzie obecny redaktor naczelny Sławomir Serafin, a dziennikarz Paweł Płaza przejdzie do Polygamii. Z Polygamii na początku maja br. odszedł już Piotr Gnyp, dotychczasowy redaktor naczelny tego serwisu.
Część współpracowników tej strony będzie współpracować z Gazeta.pl. - Treści prezentowane dotychczas na Gamecorner.pl oraz Policyjni.pl będą pojawiać się w odpowiednich działach w wiadomościach Gazeta.pl. Takie decyzje podjęliśmy po przeglądzie serwisów pod kątem zakładanych wobec nich oczekiwań - informuje Paweł Stremski, dyrektor programowy Gazeta.pl. Według nieoficjalnych informacji podobny los ma spotkać serwisy Widelec.pl (agregujący rozrywkowe treści z Internetu) oraz Popcorner.pl (poświęcony serialom, telewizji i popkulturze). Agora nie komentuje tych informacji.
Wcześniej w "Presserwisie" pisaliśmy o zamknięciu serwisu Policyjni.pl. Z serwisem był związany Michał Engelhardt, który zajął się własnymi projektami.
>>>>
Agora zwija sie w szybkim tempie ! Coz z tego ! Ile zla narobili . Kto wynagrodzi krzywdy bezrobotnym biednym bezdomnym tym na umowach smieciowych ... Koszmar !
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135933
Przeczytał: 61 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 13:49, 13 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Agora chce zwolnić do 250 pracowników do końca stycznia 2013 r.
Zarząd Agory chce zwolnić do 250 pracowników do 31 stycznia 2013 roku - podała spółka w komunikacie.
"Przyczyną planowanych zmian organizacyjnych pociągających za sobą likwidację stanowisk pracy jest osłabienie rynku reklamy i zwiększona dynamika zmian całego rynku mediów. Zamiarem zarządu jest przeprowadzenie zwolnień do 250 pracowników spółki w okresie do 31 stycznia 2013 roku" - napisano w komunikacie.
Zwolnienia grupowe wynikają z konieczności obniżenia poziomu kosztów.
"Spółka osiąga gorsze wyniki finansowe niż w latach ubiegłych pomimo tego, że jej media zajmują relatywnie dobrą pozycję rynkową. W tej sytuacji - w opinii zarządu - zmniejszenie zatrudnienia oraz wprowadzenie ostrzejszych mechanizmów kontroli kosztów we wszystkich obszarach jest konieczne, aby zapewnić spółce możliwości rozwoju, stabilność i bezpieczeństwo finansowe, zarówno w okresie osłabienia rynku reklamowego jak i w dłuższej perspektywie" - podano w raporcie.
"Aby zapewnić odchodzącym pracownikom możliwe w takiej sytuacji bezpieczeństwo, spółka zaoferuje im szereg działań osłonowych i wspierających" - poinformowała Agora.
>>>>
Czyli Agora sie zwija . Szkoda ze tak pozno ...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135933
Przeczytał: 61 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:38, 28 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Piotr Pacewicz i Michał Ogórek wśród 250 zwolnionych w "Agorze".
l
Wojciech Jachim przestanie kierować "Gazetą Wyborczą Szczecin", a Maciej Krzyślak wydaniem "GW" w Zielonej Górze. W ramach redukcji etaty stracą też w "GW" m.in. Piotr Pacewicz i Michał Ogórek – wynika z nieoficjalnych informacji "Presserwisu".
Agora rozpoczęła zwolnienia grupowe 250 spośród 2382 osób zatrudnionych na etatach. Wydawca rozstał się m.in. z Wojciechem Jachimem - redaktorem naczelnym "GW" w Szczecinie i z Maciejem Krzyślakiem - redaktorem naczelnym "GW" w Zielonej Górze. Jachim był szefem szczecińskiego dodatku od 2005 roku. Od najbliższego poniedziałku pokieruje nim Paula Skalnicka-Kirpsza, dotychczasowa zastępczyni. Krzyślak, od roku szef dodatku w Zielonej Górze (wcześniej przez dziewięć lat naczelny "GW" w Rzeszowie), pozostanie na stanowisku jeszcze przez miesiąc. Nie wiadomo na razie, kto go zastąpi. Natomiast od stycznia 2013 roku zmieni się też naczelna "Gazety Wyborczej Lublin": Małgorzatę Bielecką-Hołdę zastąpi Joanna Żarnoch-Chudzińska, obecnie zastępczyni redaktora naczelnego "GW" w Poznaniu. Bielecka-Hołda przejdzie na etat redaktora.
"GW" pozbywa się też etatów w centrali. Piotr Pacewicz, który po odejściu ze stanowiska wicenaczelnego był na etacie publicysty, otrzymał ofertę współpracy z "Gazetą". Podobnie felietonista Michał Ogórek i dziennikarka działu kultury Dorota Jarecka - którym też wypowiedziano etaty.
Ponadto wypowiedzenia dostali m.in. redaktor naczelny "Gazety Telewizyjnej" Wojciech Krzyżaniak oraz dziennikarze działu gospodarczego "GW" Przemysław Poznański i Rafał Zasuń.
>>>>>
Mroczne imperium upada ... Wreszcie padl Pacewicz . To ten koles co lata w sukienkach na paradach zbokow ... TAKIEGO MIALA AGORA NACZELNEGO !!!! Taki poziom . Ale to juz sie konczy niestety pozno . Zdazyli kraj zniszczyc ...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135933
Przeczytał: 61 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:58, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w sierpniu spadła o 13,3 proc. rdr
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w sierpniu 2012 roku 249.692 sztuk i było o 13,3 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w sierpniu było wyższe o 2,4 proc. w stosunku do lipca.
>>>>
Juz ponizej 250 tys . ! Teraz czekamy kiedy ponizej 200 tys. ! Imperium upada... Niestety zostawia za soba ruiny jak radzieccy...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135933
Przeczytał: 61 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:45, 16 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Agora zamknęła dwa tygodniki i kwartalnik
Dwa tygodniki z ogłoszeniami motoryzacyjnymi "Auto Bit" i "Auto Biznes" oraz kwartalnik "Szósty Zmysł" zostały zamknięte.
None
Tygodniki "Auto Bit" i "Auto Biznes" były wydawane przez należącą do Agory spółkę Trader. Kwartalnik Agory "Szósty Zmysł" ukazał się tylko w kwietniu i pod koniec lipca.
Agora decyzję o zawieszeniu wydawania tytułów tłumaczy pogarszającą się sytuacją na rynku reklamy oraz zmianą sposobu konsumpcji mediów, a kwartalnik przestał ukazywać się ze względu na słabe wyniki sprzedaży. Dokładnych danych wydawca jednak nie podaje.
- Zamierzamy skoncentrować się na rozwoju ofert serwisów internetowych Tradera, m.in. Domiporta.pl, Autotrader.pl i Tabor24.pl – mówi tylko Urszula Szwed-Strych, rzecznik prasowy Agory.
Tygodniki z ogłoszeniami motoryzacyjnymi ukazywały się od ponad 20 lat. "Auto Bit" sprzedawany był w cenie 2,99 zł, "Auto Biznes" – 2,50 zł. Oba tygodniki miały objętość 24 stron. Kwartalnik "Szósty Zmysł", który miał 147 stron, można było kupić za 8,99 zł. O zamknięciu tych tytytułów poinformował serwis Wirtualnemedia.pl.
To już kolejne tytuły, z wydawania których rezygnuje Agora. We wrześniu został zamknięty kwartalnik "Filmowy. Magazyn do Czytania", który ukazywał się od marca br. W październiku natomiast Agora zrezygnowała z wydawania miesięcznika "Happy!".
>>>>
Tak jest ! Jestesmy cali Happi ! Dziadostwo sie zwija :O)))
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135933
Przeczytał: 61 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:37, 07 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w marcu spadła o 11,9 proc. rdr
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w marcu 2013 roku 232.267 sztuk i było o 11,9 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w marcu 2013 było niższe o 1,4 proc. w stosunku do lutego 2013 r.
...
To cieszy ! Teraz pikujemy ponizej 200 tys . Imperium zla pada .
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135933
Przeczytał: 61 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:21, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Zarząd Agory rekomenduje niewypłacanie dywidendy za '12
Zarząd Agory rekomenduje niewypłacanie dywidendy za 2012 rok, z uwagi na wątpliwości prawne co do możliwości wypłaty dywidendy za zakończony stratą rok 2012 - podała Agora w komunikacie.
"Spółka otrzymała od swojego doradcy prawnego, firmy Weil, Gotshal & Manges - Paweł Rymarz Sp. kom. poradę w sprawie wypłaty dywidendy za rok 2012. Prawnicy, po rozważeniu poglądów i argumentów w kwestii możliwości wypłaty dywidendy za rok obrotowy, który spółka zamknęła stratą netto, wskazali na zarówno dużą niepewność stanu prawnego, jak i osobistą odpowiedzialność członków władz spółki za bezprawną wypłatę dywidendy w takiej sytuacji" - podano w komunikacie.
"Rekomendacja doradcy prawnego jest taka, aby dywidenda ze skumulowanych zysków z lat ubiegłych nie była wypłacona za rok, w którym spółka poniosła stratę" - dodano.
W 2012 roku Agora miała ok. 9 mln zł straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej. Stan środków pieniężnych i ich ekwiwalentów na koniec ubiegłego roku wynosił 190,92 mln zł.
Za 2011 rok Agora wypłaciła 1 zł dywidendy na akcję, zaś za 2010 rok było to 0,5 zł dywidendy na akcję.
....
Upadek koszmarnego imperium .
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135933
Przeczytał: 61 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:01, 02 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Zmarł Juliusz Rawicz - jeden z założycieli "Gazety Wyborczej"
Zmarł Juliusz Rawicz, jeden z założycieli "Gazety Wyborczej" - poinformowano na wyborcza.pl. Wieloletni zastępca redaktora naczelnego gazety miał 77 lat.
"To dla nas najstraszniejsza ze strasznych wiadomości" - czytamy w tekście autorstwa Adama Michnika oraz zespołu "Gazety Wyborczej" na wyborcza.pl.
Ernest Skalski, wieloletni redaktor i komentator "GW" tak wspomina Rawicza: "Był jednym z największych polskich redaktorów, przy tym niezwykle pracowitym i skromnym. »Gazeta Wyborcza«, którą współzakładał, nie byłaby bez niego tym czym jest. (...) Gdy jeszcze istniało warszawskie środowisko dziennikarskie, był w nim znaczącą postacią, choć nie był specjalnie towarzyski" - mówi Skalski. I dodaje, że Rawicz "w życiu prywatnym był niezwykle uczciwy i rzetelny"
- Był ludzki i dobry. Długo i boleśnie chorował, ale w ogóle z tym się nie obnosił. Podczas redagowania tekstów był bardzo delikatny. Zawsze mówił - "Fantastyczny tekst! Bardzo ciekawy! Świetny! Może lepiej byłoby ten fragment tam przenieść, tu z kolei skrócić, a tu dopisać". Ale nawet po tych uwagach miało się wrażenie, że napisało się naprawdę doskonały tekst - wspomina Ewa Milewicz z "Gazety Wyborczej".
Juliusz Rawicz urodził się w 1936 r. W latach 1959-73 pracował w "Życiu Warszawy". Na początku lat 70. współtworzył i redagował "Życie i Nowoczesność", popularny dodatek do dziennika.
Rawicz, na polecenie władz PZPR, został zwolniony z pracy z tzw. wilczym biletem. Później pracował także w "Żołnierzu Polskim" oraz "Przeglądzie Technicznym". Ponownie został zwolniony z pracy w czasie stanu wojennego. Było to związane z odmową wzięcia udziału w "weryfikacji" dziennikarzy.
W 1989 roku znalazł się wśród założycieli "Gazety Wyborczej". Do 2007 roku pełnił funkcję zastępcy redaktora naczelnego tej gazety.
>>>>
I CO TERAZ ! Nie pomogla kasa z akcji Agory ani wplywy Michnika . Bo umrzec trzeba . I CO !? Trzeba sie bedzie rozliczyc z licznych zbrodni a nie ma takich zbrodni publicznych w ktorych Wyborcza nie bylaby umoczona od mordowania nienarodzonych po wpychanie Polski do UE !
Tak przemija chwala swiata . SZYBKO ! I nic ni pomaga ...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135933
Przeczytał: 61 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:50, 03 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w maju spadła o 7,35 proc. rdr
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w maju 2013 roku 230.410 sztuk i było o 7,35 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w maju 2013 było niższe o 1,36 proc. w stosunku do kwietnia 2013 r.
Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w maju 65.512 egzemplarzy, co oznacza spadek o 12,98 proc. rdr oraz spadek o 0,52 proc. mdm.
W maju liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 337.790 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 12,1 proc. oraz spadek o 2,63 proc. mdm.
W maju w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" wzrosło o 0,96 proc. do 157.873 sztuk. Z kolei miesiąc do miesiąca spadło o 1,28 proc.
Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w maju wyniosło 114.292 sztuki, co oznacza wzrost rok do roku o 7,76 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż wzrosła o 1,5 proc.
....
Wyborcza osiaga historyczne rekordy ! Jeszcze nigdy tak nie bylo . Czekamy na przebicie progu 200 tys .
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135933
Przeczytał: 61 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:44, 19 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Spadek sprzedaży "Rzeczpospolitej" i "Gazety Wyborczej"
W okresie od stycznia do czerwca 2013 roku średnia sprzedaż „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) wyniosła 348 527 egz., co w porównaniu do I półrocza 2012 roku oznacza spadek wynoszący 11,01 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Druga pozycja należała do „Gazety Wyborczej” (Agora). Każde jej wydanie w analizowanym okresie sprzedawało się średnio w liczbie 209 010 egz., po spadku o 15,12 proc.
Na podium znalazł się jeszcze „Super Express” (Murator) ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 157 231 egz., czyli o 4,49 proc. mniejszą niż rok wcześniej.
Czwartą lokatę zajęła „Rzeczpospolita” (Gremi Media, dawniej Presspublica). Jej średni wynik, po spadku o 24,50 proc., uplasował się na poziomie 64 241 egz.
Oczko niżej uplasował się najwyżej „Dziennik Zachodni” (Polskapresse). Jego średni wynik w badanym okresie zmniejszył się o 9,89 proc. do 53 342 egz.
Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się może „Gazeta Polska” (Forum), której średnia sprzedaż ogółem w I półroczu br. wyniosła 27 803 egz. To o 3,28 proc. więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Tytuł ten w rankingu znalazł się na miejscu czternastym.
Ale to jest choraba umyslu nie prasa wiec sie nie liczy .
Z kolei największy spadek zanotował plasujący się na 30. miejscu „Dziennik Wschodni” (Media Regionalne). Średni wynik tej gazety zmalał o 24,93 proc. i ostatecznie wyniósł 8 215 egz.
>>>>
Wyborcza coraz blizej przebicia 200 tys !
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135933
Przeczytał: 61 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:12, 14 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Agora w III kw.'13 miała 9,7 mln zł straty netto
Grupa Agory miała w trzecim kwartale 2013 roku 9,7 mln zł straty netto przypadającej na akcjonariuszy jednostki dominującej wobec 8,7 mln zł straty netto w III kw. 2012 r. Strata netto okazała się niższa niż oczekiwania analityków, którzy spodziewali się 11,9 mln zł straty w trzecim kwartale.
Strata operacyjna grupy Agory w III kw. 2013 roku wyniosła 11,9 mln zł, podczas gdy rok wcześniej firma miała 10,1 mln zł straty. Zanotowana strata operacyjna okazała się zgodna z oczekiwaniami analityków, gdyż konsensus zakładał 12 mln zł straty EBIT.
Zysk EBITDA spółki w III kw. 2013 r. spadł do 11,3 mln zł z 13 mln zł w analogicznym okresie 2012 roku. Analitycy oczekiwali zysku EBITDA na poziomie 12 mln zł.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Agory wyniosły w III kw. 2013 roku 239,9 mln zł wobec 265 mln zł rok wcześniej i były niższe od średniej prognoz rynkowych, która zakładała 243,4 mln zł.
DZIENNIKI I CZASOPISMA
"Gazeta Wyborcza" w III kw. miała średnie rozpowszechnianie płatne razem na poziomie 207 tys. egz. (spadek o 16,5 proc.). Przychody "Gazety Wyborczej" ze sprzedaży egzemplarzy wyniosły 24,2 mln zł (spadek o 4 proc.), przychody z reklam sięgnęły 30,7 mln zł (spadek o 32,4 proc.), a szacowany udział "Gazety Wyborczej" w wydatkach na reklamę wymiarową w dziennikach wyniósł ponad 35 proc.
Przychody pionu prasa bezpłatna z reklam wyniosły 4,4 mln zł (spadek o 24,1 proc.), a wpływy Metra z ogłoszeń wymiarowych były niższe o 23 proc. Udział tytułu w wydatkach na reklamę w dziennikach wzrósł do prawie 5,5 proc. Pion prasa bezpłatna odnotował nieznaczną stratę na poziomie EBITDA operacyjna.
Przychody segmentu czasopisma wyniosły 10,2 mln zł (spadek o 34,2 proc.), w tym sprzedaż wydawnictw wyniosła 4,8 mln zł, a przychody z reklam wyniosły 5,3 mln zł.
"Na dynamikę przychodów segmentu miały wpływ m.in. zmiany w portfelu magazynów Agory (sprzedaż Poradnika Domowego i nabycie pisma Dom&Wnętrze)" - podano w raporcie.
Udział czasopism Agory w wydatkach reklamowych w miesięcznikach sięgnął 6,8 proc. EBIT segmentu i jego EBITDA operacyjna wyniosła 0,7 mln zł, a marża EBITDA operacyjna wzrosła o 1,1 pp. do 6,9 proc.
KINO I PROJEKTY SPECJALNE
Przychody grupy Helios wyniosły w III kwartale 2013 r. 47,3 mln zł i zmniejszyły się o 14 proc., na co złożyły się niższe przychody ze sprzedaży biletów (o 22,7 proc.) oraz ze sprzedaży barowej (o 11,8 proc.).
"Spadek ten wynika z niższej frekwencji w kinach Helios, która sięgnęła 1,7 mln osób i obniżyła się o 16,8 proc. W tym czasie liczba biletów sprzedanych do kin w Polsce spadła o 19 proc." - podano w raporcie.
Wynik EBITDA i EBITDA operacyjna segmentu wyniósł 3,9 mln zł.
Przychody pionu projekty specjalne sięgnęły 5,9 mln zł. Wynik operacyjny EBIT pionu wzrósł do poziomu 0,1 mln zł (wzrost o 0,6 mln zł).
INTERNET, REKLAMA ZEWNĘTRZNA I RADIO
Przychody segmentu Internet Agory wzrosły w III kw. 2013 r. o 6,4 proc. do 26,5 mln zł, w tym przychody z reklam internetowych wyniosły 20,7 mln zł, a przychody ze sprzedaży ogłoszeń w wortalach wyniosły 4,2 mln zł. Segment poprawił swoje wyniki: EBITDA operacyjna wzrosła do 4,7 mln zł, a marża EBITDA operacyjna była wyższa o 12,5 p. p. i sięgnęła 17,7 proc.
Przychody grupy AMS reklam wyniosły 33,4 mln zł (spadek o 11,9 proc.), a szacowany udział grupy w wydatkach na reklamę zewnętrzną wyniósł ponad 30,5 proc. EBITDA operacyjna segmentu sięgnęła 2,6 mln zł.
Stacje muzyczne Grupy zwiększyły swój udział w słuchalności o 0,3 p.p. do 4 proc. Przychody segmentu radiowego z reklam sięgnęły 15,9 mln zł (spadek o 9,7 proc.), jego wynik EBIT był ujemny i wyniósł 2,9 mln zł, podobnie jak EBITDA operacyjna1, która była ujemna i wyniosła 2,3 mln zł.
....
Mroczne imperium Agory upada ...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135933
Przeczytał: 61 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:09, 27 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Agora podnosi cenę "Gazety Wyborczej"
Agora podnosi od stycznia cenę "Gazety Wyborczej" do 2,8 zł z 2,5 zł (wydania od poniedziałku do środy) i do 3,2 zł z 2,9 zł (wydania od czwartku do soboty) - poinformowała Agora w komunikacie.
Cena prenumeraty teczkowej to 2,40 zł.
"Wprowadzenie nowej ceny 'Gazety Wyborczej' jest związane przede wszystkim z inwestycjami w jakość i opiniotwórczość dziennika" - napisano w komunikacie.
>>>
Imperium zla tonie ! Skonczyly sie czasy latwej kasy z reklam gdy caly kraj pograzal sie w zagladzie Agorze roslo ! Im gorzej tym lepiej . TERAZ JEST NA ODWROT :O)))
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135933
Przeczytał: 61 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:08, 05 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w grudniu '13 spadła o 14,44 proc. rdr
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w grudniu 2013 roku 221.072 sztuki i było o 14,44 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w grudniu 2013 r. było wyższe o 1,54 proc. w stosunku do listopada 2013 r.
>>>
Coraz blizej 200 tys :O))) Jakos tak mi sie uklada ze wszystko co mi sie niepodoba pada a to UE a to Wyborcza . Co to znaczy byc z Bogiem :O))) Wszystko sie udaje :O)))
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135933
Przeczytał: 61 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 1:39, 05 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Agora ogłasza strategię na najbliższe lata
Transformacja prasy, zbudowanie pozycji na rynku telewizyjnym, poprawa rentowności biznesów pozaprasowych oraz optymalizacja kosztów - to plany Agory SA na najbliższe lata podane w strategii spółki, którą wczoraj przedstawiono na spotkaniu z dziennikarzami.
- W ostatnich latach grupa mierzyła się zarówno ze spadkiem przychodów, jak i rentowności pomimo realizacji ogromnych programów oszczędnościowych, także dwukrotnej redukcji zatrudnienia - mówił wczoraj Bartosz Hojka, członek zarządu Agory. - Nasze aktywa prasowe, głównie silnik "Gazeta Wyborcza", są w wieloletniej i pogłębiającej się tendencji spadkowej, natomiast suma wyniku operacyjnego wszystkich pozostałych biznesów jest zbyt niska, żeby zbilansować kurczący się wynik EBIT całej grupy - tłumaczył Hojka.
Przypomniał on, że w ciągu ostatnich pięciu lat wydatki reklamowe w Polsce zmniejszyły się o miliard złotych, w tym o ponad miliard skurczyły się wpływy reklamowe prasy, a Internetu wzrosły o ponad 700 mln zł. Przychody grupy Agora w tym czasie zmniejszyły się o 200 mln zł rocznie.
- Najważniejszym celem obecnego zarządu na najbliższe lata jest odwrócenie spadkowego trendu przychodów i poprawienie rentowności - mówił Hojka. Zarząd postawił przed sobą i spółką cztery zadania: przeprowadzenie transformacji działalności prasowej z druku do cyfry, zbudowanie pozycji na rynku telewizyjnym, poprawienie rentowności pozaprasowych biznesów Agory i zoptymalizowanie kosztów wspólnych usług.
- Naszym celem jest stworzenie bardziej elastycznego i dopasowanego do skali naszej działalności sposobu zarządzania kosztami działów wspólnych, takich jak: finansowe, administracja, technologia, kadry - mówił Grzegorz Kossakowski, członek zarządu Agory. - Będziemy kontynuowali centralizację tych procesów, przykładem na ten rok może być przeniesienie administracji oddziałowej z segmentu prasy codziennej do zarządzania centralnego - dodał Kossakowski.
Agora chce spowalniać spadek przychodów z wydań papierowych swoich tytułów. - Udało nam się tego dokonać dzięki podwyższeniu ceny egzemplarzowej i inwestycjom w jakość treści - przekonywał Robert Musiał, członek zarządu Agory.
Wyborcza.pl na początku lutego br. wprowadziła tzw. mierzony pay-wall do treści w serwisach internetowych. Na razie spółka nie ujawnia, ilu internautów wykupiło dostęp do treści. - Zmieniamy model biznesowy "Gazety Wyborczej" z dwu- do czteroelementowego - mówił Robert Musiał. Do źródeł przychodów prócz sprzedaży egzemplarzowej i reklamy drukowanej mają dołączyć subskrypcje cyfrowe i reklama cyfrowa. Wydawca szczególnie liczy na reklamę targetowaną.
Do końca br. Wyborcza.pl chce pozyskać 40 tys. prenumeratorów, a do końca 2016 roku - 75 tys. Agora chce też inwestować w aplikacje mobilne i treści wideo. - Musimy kreować nowe źródła przychodów, jak lead generation i otwarty w zeszłym roku Sir Local - mówił Tomasz Jagiełło, członek zarządu Agory. W ciągu pięciu lat nakłady Agory na Internet wyniosą 20 mln zł. Marża EBIT w segmencie Internet ma wzrosnąć z 15,4 proc. w 2013 roku do 20 proc. w 2018 roku.
Dzięki uruchomieniu Stopklatki TV Agora (będzie udziałowcem nadawcy stacji) wejdzie w tym roku na rynek telewizyjny.
Przez najbliższe trzy lata nakłady spółki na kanał mają wynieść 10 mln zł. - Po prawie 25 latach działania na rynku mediów mamy szansę na inwestycję w telewizję. To szansa na pozyskanie przychodów z największego segmentu rynku reklamy - zwrócił uwagę Robert Musiał. Zarząd spółki zakłada rozwój w obszarze kanałów tematycznych, jak i ewentualne akwizycje.
Agora liczy na wzrost przychodów z działalności radiowej i muzycznej. Marża EBIT tego segmentu w 2017 roku ma wynieść 9 proc. (5,8 proc. w 2013 roku), a nakłady do 2018 roku wyniosą 17 mln zł.
Z kolei spółka AMS ma wzmocnić pozycję w segmencie nośników reklamy zewnętrznej typu premium. W latach 2014-2016 firma postawi 1580 wiat przystankowych w Warszawie, na co przeznaczy 80 mln zł. Marża EBIT w przypadku AMS ma wzrosnąć z 2,5 proc. w 2013 roku do 8-10 proc. w 2017 roku przy 90 mln zł nakładów do 2016 roku.
W przypadku spółki Agora Poligrafia nakłady do 2016 roku mają wynieść ok. 15 mln zł.
...
Nic nie da . Czas szatana sie konczy a zatem i wasz .
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135933
Przeczytał: 61 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:25, 06 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w styczniu '14 spadła o 11,5 proc. rdr
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w styczniu 2014 roku 208.968 sztuk i było o 11,5 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w styczniu 2014 r. było niższe o 5,48 proc. w stosunku do grudnia 2013 r.
Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w styczniu 72.101 egzemplarzy, co oznacza spadek o 27,2 proc. rdr oraz wzrost o 17,35 proc. mdm.
W styczniu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 352.068 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 2,64 proc. oraz wzrost o 4,64 proc. mdm.
W styczniu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" wzrosło 2,99 proc. do 164.776 sztuk. Z kolei miesiąc do miesiąca wzrosło o 4,97 proc.
Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w styczniu wyniosło 59.076 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 23,47 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 13,8 proc.
Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą dane nt. rozpowszechniania płatnego dzienników w styczniu 2014 r.
...
NO JUZ BLISKO 200 TYS
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135933
Przeczytał: 61 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 12:43, 04 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Rośnie sprzedaż "Przeglądu Sportowego" i "Parkietu", najwięcej traci "Gazeta Polska Codziennie"
W lutym br., podobnie jak w styczniu, wzrostem sprzedaży mogły się chwalić: "Przegląd Sportowy" (Ringier Axel Springer Polska) i "Parkiet Gazeta Giełdy" (Gremi Business Communication).
Jak wynika z udostępnionych wczoraj danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy o sprzedaży dzienników ogólnopolskich, w lutym br. najlepiej sprzedawał się "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska). Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 339 103 egz. i była niższa o 5,9 proc. w porównaniu z lutym ub.r. Spadek sprzedaży "Gazety Wyborczej" (Agora SA) wyniósł 18,1 proc. (do 174 707 egz.), ale trzeba pamiętać, że od lutego ub.r. dziennik ten dwukrotnie zdrożał - w sumie zwykłe wydania o 50 gr. Według szacunków spółki na razie te podwyżki cen mimo spadku sprzedaży w ogólnym rachunku były dla spółki opłacalne. Trzeci w zestawieniu jest "Super Express" (Murator SA) ze średnią sprzedażą ogółem 152 697 egz. (spadek o 3,8 proc.). "Rzeczpospolita" (Gremi Business Communication) w lutym br. średnio sprzedawała 57 013 egz. - spadek o 8,1 proc. Po wykazaniu przez kontrolę ZKDP, że wydawca tego tytułu zawyżał jego sprzedaż w ubiegłorocznych deklaracjach, nakład "Rzeczpospolitej" nie jest już wyższy od rozpowszechniania płatnego.
Wzrost sprzedaży w lutym zanotowały dwa tytuły. Sprzedaż "Przeglądu Sportowego" wzrosła o 0,6 proc. - do 38 168 egz. W lutym odbyły się igrzyska olimpijskie w Soczi, co wpłynęło na lepszą sprzedaż tytułów sportowych. Szósty miesiąc z kolei rośnie sprzedaż "Parkietu Gazety Giełdy" - w lutym o 16,9 proc, do 4420 egz. Największy spadek wśród wszystkich dzienników ogólnopolskich dotknął w lutym "Gazetę Polską Codziennie" (Forum SA) - o 28,6 proc. do 21 147 egz.
...
Sekta smolenska widze zjezdza to cieszy . A WYBORCZA PONIZEJ 200 TYS!!! WRESZCIE ! HUUURRRRAAA !!!
Teraz kolejny cel przebic 100 tys .
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135933
Przeczytał: 61 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:58, 16 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Serwisy "Gazety Wyborczej" objęte paywallem tracą użytkowników
Po wprowadzeniu tzw. metrycznego paywalla serwisy internetowe "Gazety Wyborczej" zanotowały spadek liczby użytkowników, ale nie gwałtowny - wynika z analizy danych Megapanel PBI/Gemius za luty br.
Agora na początku lutego wprowadziła system limitowanego darmowego dostępu w Internecie do treści "Gazety Wyborczej".
W każdym miesiącu bezpłatnie można przeczytać 10 dowolnych artykułów z Wyborcza.pl, Wyborcza.biz,
Wysokieobcasy.pl i serwisów tworzonych przez lokalne redakcje "GW". Po przekroczeniu tego limitu czytelnik otrzymuje propozycję wykupienia jednego z trzech pakietów cyfrowej prenumeraty.
Grupa Gazeta.pl w lutym br., w porównaniu ze styczniem br., straciła 1,8 proc. użytkowników i 11,3 proc. odsłon. Należy brać jednak pod uwagę, że luty jest najkrótszym miesiącem w roku.
Większe spadki zanotowały serwisy, które objął tzw. metryczny paywall. Wyborcza.pl straciła 11 proc. użytkowników i 15,8 proc. odsłon, względem stycznia br. Mniej internautów odwiedzało też Wyborcza.biz (spadek o 10,9 proc.) i wykonali oni mniej odsłon (spadek o 26,6 proc.). Wysokieobcasy.pl miały o 31,5 proc. mniej użytkowników niż miesiąc wcześniej (ubyło 43,2 proc. odsłon).
Szefowie Agory do danych o spadku odwiedzin podchodzą spokojnie. Wojciech Fusek, zastępca redaktora naczelnego "Gazety Wyborczej" odpowiedzialny za cyfryzację, nie chce komentować najnowszych danych z Megapanelu. - Od początku mówiliśmy, że nie będziemy w pierwszych miesiącach tego komentować. Nie chcemy się odnosić do konkretnych cyfr, dlatego że one są bardzo zmienne i to wiemy od wielu wydawców na świecie, z którymi się konsultowaliśmy. Można z jednej strony ucieszyć się za bardzo, a potem nastąpi spadek po okresie próby. U wydawców, którzy wprowadzili podobne rozwiązanie, to się stabilizowało przez prawie rok - mówi Fusek.
Jak już informowaliśmy, do końca br. Wyborcza.pl chce pozyskać 40 tys. prenumeratorów, a do końca 2016 roku - 75 tys.
>>>
To cieszy ...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135933
Przeczytał: 61 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:59, 09 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Grupa Gazeta.pl kończy współpracę z MSN i mocno traci
Agata Kołodziej
Dziennikarka Onetu i Biznes.pl
Najnowsze badanie MegapanelGemius/PBI za październik pokazuje duże straty Grupy Gazeta.pl, jeśli chodzi o liczbę realnych użytkowników. To wynik zakończenia współpracy z MSN Polska, która postawiła na własny portal – polskojęzyczną wersję msn.com. Reszta portali pozostaje w okopach.
Pierwsza trójka wydawców największych wydawców w polskim interneciew zestawieniu MegapanelGemius/PBI za październik zanotowała niewielkie zmiany. Grupa Google zyskała 0,1 proc. użytkowników,natomiast Facebook stracił 0,2 proc., a YouTubie 0,4 proc. Grupa Allegro-GG straciła czwartą pozycję tylko za sprawą braku audytu na otomoto.pl, co widoczne było już we wrześniowym badaniu. Bez otomoto.pl Grupa Allegro-GG notuje spadek o 0,8 proc.
Onet konta WP
Czwartą pozycję w październiku zajęła Grupa Onet-RASP, która notuje wzrost o 0,2 proc., do 15,58 mln RU, tymczasem Grupa WP w październiku ma łącznie 14,61 mln użytkowników, co oznacza spadek o 1 proc. w stosunku do września. Należy zaznaczyć, że w październiku Grupa WP prezentuje wyniki nadal bez Grupy dobreprogramy.pl. Według najnowszego rejestru Grupa WP w listopadzie doda Grupę Domodi.pl, nadal nie będzie jednak grupować dobreprogramy.pl.
W efekcie przewaga Grupy Onet-RASPnad WP wzrosła w październiku z poziomu 5,4 proc. do 6,6 proc.
Mocne spadki Gazeta.pl
Grupa Interia w październiku zyskała 1,3 proc., a Grupa Gazeta straciła aż 5,2 proc. Ten wysoki spadek spowodowany jest zakończeniem współpracy z MSN Polska, który od października samodzielnie prowadzi polską wersję msn.com.
Zmiana ta powoduje spadek Grupy Gazeta.pl poniżej Grupy Interia.pl. Grupa Polskapresse-Media Regionalne notuje minimalny wzrost w stosunku do września - o 0,1 proc.
...
Ida droga Pkota . A wiecie jaki numer u mnie na forum ma temat o Wyborczej ?
2666
SAMO TAK WYSZLO ! NIC NIE KOMBINOWALEM BO NAWET NIE WIEDZIALEM !
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135933
Przeczytał: 61 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:13, 16 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Sprzedaż 'Gazety Wyborczej' spadła r/r do 191,7 tys. egzemplarzy w 2014 r.
Warszawa, 16.02.2015 (ISBnews) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, spadło w 2014 roku do 191,7 tys. egzemplarzy z 220,06 tys. rok wcześniej, wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych "Gazety Wyborczej" spadła w ciągu 2014 roku o 14,81% i wyniosła 113 009 egz. Sprzedaż ogółem z kolei spadła r/r do 170,24 tys. w 2014 roku, podano w zestawieniu.
Liderem pod względem rozpowszechniania płatnego razem pozostaje "Fakt", który spadł r/r do 324,6 tys. egzemplarzy w 2014 roku, podano również.
....
To juz trwaly trend . Ludzie mniej czytaja propagandy aborcji eu tanazji invitro calego tego satanizmu . To cieszy
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135933
Przeczytał: 61 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:15, 01 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Strata netto Agory wyniosła 12,57 mln zł w 2014 r. wobec zysku rok wcześniej
Agora odnotowała 12,57 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w 2014 r. wobec 0,46 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
We wcześniejszym raporcie kwartalnym spółka podała, że I-IV kw. 2014 r. miała 12,50 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 0,50 mln zł zysku rok wcześniej.
Strata operacyjna wyniosła 18,30 mln zł wobec 7,38 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 1,10 mld zł w 2014 r. wobec 1,07 mld zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym strata netto w okresie 2014 r. wyniosła 25,98 mln zł wobec 1,86 mln zł straty rok wcześniej.
Agora jest m. in. wydawcą "Gazety Wyborczej" - największej polskiej gazety opiniotwórczej, "Metra" - największego polskiego dziennika bezpłatnego oraz czasopism. Do grupy należą także serwisy internetowe, radiostacje, firma reklamy zewnętrznej AMS, operator kin Helios oraz Stopklatka TV. Spółka zajmuje się również koprodukcją i dystrybucją filmową.
...
Zmierzch imperium tez zła ...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135933
Przeczytał: 61 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:43, 06 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w marcu '15 spadła o 7,65 proc. rdr
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w marcu 2015 roku 175.370 sztuk i było o 7,65 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w marcu 2015 r. było niższe o 6,11 proc. w stosunku do lutego 2015 r.
Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w marcu 56.209 egzemplarzy, co oznacza spadek o 3,79 proc. rdr oraz wzrost o 0,76 proc. mdm.
W marcu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 315.703 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 7,85 proc. oraz spadek o 2,72 proc. mdm.
W marcu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 2,83 proc. do 148.842 sztuk. Z kolei miesiąc do miesiąca wzrost wyniósł 0,76 proc.
Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w marcu wyniosło 56.556 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 3,22 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła z kolei o 1,94 proc.
Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą dane nt. rozpowszechniania płatnego dzienników w marcu 2015 r. marzec 2015 luty 2015 marzec 2014 zmiana rdr zmiana mdm
Dziennik Gazeta Prawna 56.209 55.786 58.425 -3,79% 0,76%
Fakt Gazeta Codzienna 315.703 324.530 342.614 -7,85% -2,72%
Gazeta Wyborcza 175.370 186.791 189.905 -7,65% -6,11%
Rzeczpospolita 56.556 57.677 58.440 -3,22% -1,94%
Super Express 148.842 147.719 153.172 -2,83% 0,76%
...
Wyborcza znow liderem spadku.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135933
Przeczytał: 61 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:15, 03 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w kwietniu '15 spadła o 4,84 proc. rdr
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w kwietniu 2015 roku 184.034 sztuki i było o 4,84 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w kwietniu 2015 r. było wyższe o 4,94 proc. w stosunku do marca 2015 r.
REKLAMA
Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w kwietniu 52.722 egzemplarze, co oznacza spadek o ok. 9 proc. rdr oraz spadek o 6,2 proc. mdm.
W kwietniu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 328.916 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 2,28 proc. oraz wzrost o 4,19 proc. mdm.
W kwietniu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" wzrosło o 1,27 proc. do 152.839 sztuk. Z kolei miesiąc do miesiąca wzrost wyniósł 2,69 proc.
Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w kwietniu wyniosło 57.057 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 2,78 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż z kolei wzrosła o 0,89 proc.
Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą dane nt. rozpowszechniania płatnego dzienników w kwietniu 2015 r.
>>>
Czyli zjazd w dol...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135933
Przeczytał: 61 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:48, 03 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w maju '15 spadła o 8,87 proc. rdr
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w maju 2015 roku 174.770 sztuk i było o 8,87 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w maju 2015 r. było też niższe o ok. 5 proc. w stosunku do kwietnia 2015 r.
REKLAMA
Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w maju 55.813 egzemplarzy, co oznacza spadek o ok. 2,4 proc. rdr i wzrost o 5,9 proc. mdm.
W maju liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 305.990 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 2,7 proc. oraz spadek o blisko 7 proc. mdm.
W maju w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 4,4 proc. do 144.712 sztuk. Z kolei miesiąc do miesiąca spadek wyniósł 5,3 proc.
Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w maju wyniosło 57.061 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 1,6 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż niemal się nie zmieniła.
Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą dane nt. rozpowszechniania płatnego dzienników w maju 2015 r. maj-15 maj-14 kwi-15 zmiana rdr zmiana mdm
Dziennik Gazeta Prawna 55813 57199 52722 -2,42% 5,86%
Fakt Gazeta Codzienna 305990 314567 328916 -2,73% -6,97%
Gazeta Wyborcza 174770 191779 184034 -8,87% -5,03%
Rzeczpospolita 57061 57990 57057 -1,60% 0,01%
Super Express 144712 151434 152839 -4,44% -5,32%
...
Wszystko leci ale Wyborcza jest liderem spadku.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135933
Przeczytał: 61 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:31, 05 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w czerwcu '15 spadła o 7,42 proc. rdr
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w czerwcu 2015 roku 174.493 sztuki i było o 7,42 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w czerwcu 2015 r. było na podobnym poziomie jak miesiąc wcześniej.
Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w czerwcu 51.803 egzemplarze, co oznacza spadek o ok. 8,3 proc. rdr i spadek o 7,2 proc. mdm.
W czerwcu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 293.161 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 7,2 proc. oraz spadek o blisko 4,2 proc. mdm.
W czerwcu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 5,6 proc. do 140.215 sztuk. Z kolei miesiąc do miesiąca spadek wyniósł 3,1 proc.
Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w czerwcu wyniosło 57.171 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 4,4 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż wzrosła o 0,2 proc.
...
Wyborcza pikuje.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135933
Przeczytał: 61 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:49, 03 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
"Gazeta Wyborcza" rozważa rezygnację z wydania sobotniego w niektórych miastach
- Shutterstock
W ubiegłym tygodniu szefowie wydań regionalnych "Gazety Wyborczej" (Agora SA) dowiedzieli się, że w ramach oszczędności w najmniejszych oddziałach zostanie zlikwidowane wydanie sobotnie. Choć wyznaczono już datę wprowadzenia tej decyzji, to jednak od niej odstąpiono. Nie wiadomo, czy ostatecznie. Na razie zredukowano dział korekty.
Jak nieoficjalnie dowiedział się "Presserwis", wydania sobotniego "GW" od 21 listopada miało nie być w Radomiu, Płocku, Rzeszowie i Opolu. W zamian redakcje tych wydań lokalnych "GW" miały zaoferować czytelnikom i reklamodawcom tzw. minimagazyny piątkowe z pogłębionymi tekstami i komentarzami. Redakcje miały też w weekendy położyć nacisk na Internet. Takie zalecenia przekazano oddziałom w połowie ubiegłego tygodnia.
REKLAMA
- Dwa dni później dowiedzieliśmy się jednak, że decyzja o likwidacji wydań sobotnich w najmniejszych oddziałach zostaje wstrzymana usłyszeliśmy od dziennikarza "GW" z redakcji lokalnej, w której planowano wprowadzenie tego typu oszczędności. Redakcje lokalne dowiedziały się jednak, że będą musiały zwolnić po 23 osoby.
Od listopada "GW" nie ma już podwójnej korekty, co pozwoliło wydawcy zmniejszyć o połowę zespół korektorów zatrudnionych w oddziale w Bydgoszczy. Według naszych informacji zwolniono siedem osób z 14osobowego działu korekty. Wprowadziliśmy zmiany w sposobie pracy działu korekty i wiąże się to z zakończeniem współpracy z częścią osób. Jest to wewnętrzny proces i nie będziemy go szerzej komentować tylko tyle mówi Agata Staniszewska, rzeczniczka prasowa Agory. Przyznaje, że redakcja pracuje nad zmianami, ale o szczegółach spółka jeszcze nie informuje.
Średnia sprzedaż ogółem "GW" w sierpniu br. wyniosła 153,5 tys. egz. (dane ZKDP).
...
Faktycznie przelom zlo przegrywa na wszystkich frontach!
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135933
Przeczytał: 61 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:44, 09 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Strata netto Agory zmniejszyła się do 6,66 mln zł w III kw. 2015 r.
Poniedziałek, 9 listopada 2015, źródło:ISBnews
Warszawa, 09.11.2015 (ISBnews) - Agora odnotowała 6,6 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2015 r. wobec 10,11 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Strata operacyjna wyniosła 4,47 mln zł wobec 9,84 mln zł straty rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 259,81 mln zł w III kw. 2015 r. wobec 243,95 mln zł rok wcześniej.
"Na wzrost ten istotnie wpłynęły wyższe o 6,5% przychody reklamowe w kwocie 125,3 mln zł, związane z wyższym niż rynkowy wzrostem przychodów z reklamy w segmentach Internet, Radio, Reklama Zewnętrzna oraz Film i Książka. Przychody z pozostałej sprzedaży były wyższe o 29,2% i wyniosły 32,7 mln zł. Pozytywnie na ich wartość wpłynęły wyższe przychody z działalności filmowej Grupy oraz przychody z działalności Wydawnictwa Agora. Przychody ze sprzedaży wydawnictw zwiększyły się o 4,0%, do kwoty 33,9 mln zł, głównie za sprawą wyższych przychodów ze sprzedaży publikacji Wydawnictwa Agory oraz ze sprzedaży egzemplarzowej 'Gazety Wyborczej'. Przychody ze sprzedaży biletów w kwocie 30,0 mln zł oraz ze sprzedaży usług poligraficznych w wysokości 37,9 mln zł były na porównywalnym poziomie, jak w 3 kwartale 2014 r." - czytamy w komunikacie poświęconym wynikom.
W okresie I-III kw. 2015 r. spółka miała 3,04 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 20,69 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 835,38 mln zł w porównaniu z 768,72 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym strata netto w okresie I-III kw. 2015 r. wyniosła 1,44 mln zł wobec 32 mln zł straty rok wcześniej.
Agora jest m. in. wydawcą "Gazety Wyborczej" - największej polskiej gazety opiniotwórczej, "Metra" - największego polskiego dziennika bezpłatnego oraz czasopism. Do grupy należą także serwisy internetowe, radiostacje, firma reklamy zewnętrznej AMS, operator kin Helios, drukarnie oraz Stopklatka TV. Spółka zajmuje się również koprodukcją i dystrybucją filmową.
...
Zysk Agory spadl do 6,66 mln! Nie moglo byc inaczej. Znamie bestii. Apokalipsa. Czyli kleska zla!
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135933
Przeczytał: 61 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:46, 08 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w XI spadła o 6,5 proc. rdr
- Shutterstock
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w listopadzie 177,98 tys. sztuk i było o 6,5 proc. niższe niż rok wcześniej. W porównaniu z poprzednim miesiącem wynik jest wyższy o 0,6 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
W listopadzie liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 299,8 tys. egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 4,4 proc. oraz wzrost o 0,3 proc. w porównaniu z październikiem.
...
Idzie Nowy Swiat. Stare zlo pada... Cala ich ,,demokracja".
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
BRMTvonUngern
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2007 Posty: 135933
Przeczytał: 61 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:49, 03 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Średnia sprzedaż 'Gazety Wyborczej' spadła o 4,4% r/r do 160,35 tys. egz. w XII
Środa, 3 lutego 2016, źródło:ISBnews
Warszawa, 03.02.2016 (ISBnews) - "Gazeta Wyborcza", której wydawcą jest Agora, zanotowała sprzedaż ogółem wynoszącą 160 350 egz. w grudniu, co oznacza spadek o 4,44% r/r, wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich pozostaje "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska) z 303 182 sprzedanych egzemplarzy w grudniu (spadek o 3,61% r/r), a na trzecim miejscu jest "Super Express" (ZPR Media), którego sprzedaż ogółem wyniosła 143 819 egzemplarzy (spadek o 1,68% r/r).
Według danych, "Rzeczpospolita" (Gremi Business Communication) odnotowała spadek o 2,34% r/r do 55 252 egzemplarzy, natomiast sprzedaż ogółem "Dziennika Gazety Prawnej" (Infor Biznes) spadła o 1,97% r/r do 44 369 egzemplarzy.
...
Wyborcza liderem spadkow. To cieszy
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group cbx v1.2 //
Theme created by Sopel &
Programy
|
|